Sobrio Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 - Når jeg går med rockefestivalklær, og den eldre damen i butikken sier, "bare gå før meg, jeg har så mye. Jeg ser at du var på festivalen. Var det bra?" - Når en kristen liker dundrende metal. - Når en ikke-kristen liker en kristenlåt Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Å leie Svampebob Firkant på DVD. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Kom nettopp hjem fra dama. Kos å være med henne igjen. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Blu-Ray spiller på vei i posten. Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Var ute med kjæresten igjen, har vært bortreist i 1 måned. Var sykt digg å se hun igjen Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Kom nettopp hjem fra dama. Kos å være inni henne igjen. Fix'd. Lenke til kommentar
Mixter Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Når jeg ser at folk klarer å skrive, gjør meg glad. Jeg blir ekstra glad når folk flest her på forumet bruker stor bokstav først i en setning, bruker punktum og komma, pluss at mange har et variert språk med flyt i. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Kom nettopp hjem fra dama. Kos å være inni henne igjen. Fix'd. Haha Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Når jeg ser at folk klarer å skrive, gjør meg glad. Jeg blir ekstra glad når folk flest her på forumet bruker stor bokstav først i en setning, bruker punktum og komma, pluss at mange har et variert språk med flyt i. Så absolutt enig. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Kom nettopp hjem fra dama. Kos å være inni henne igjen. Fix'd. Haha, ja, kan jo si det på den måten også. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) - Når jeg går med rockefestivalklær, og den eldre damen i butikken sier, "bare gå før meg, jeg har så mye. Jeg ser at du var på festivalen. Var det bra?" - Når en kristen liker dundrende metal. - Når en ikke-kristen liker en kristenlåt mange kristne som liker dundrende metal! er ikke så forskjell på slike ting, på folk... syns det er flott når kristne viser at vi er mennesker også, som kan se på skrekkfilmer, spille skytespill, fortelle grisevitser og høre på dundrende metal. EDIT: Må endre forbokstavene til små bokstaver når jeg leste innlegget et par poster over og selv om det kanskje hadde passa med et komma her et sted gidder jeg ikke det Endret 21. juli 2009 av kjermy Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Folk på imdb og her som har filmsitater i signaturen sin. De fleste aner ikke poenget, men det er noen der ute som kanskje snapper det opp og trekker på smilebåndet. Slik som denne jeg nettopp kom over på imdb: I... drink... your... MILKSHAKE! I DRINK IT UP! Har ikke noe poeng hvis du ikke har sett filmen. Men jeg som har sett den 3-4 ganger begynner å le når jeg helt random leser det. Ah, slike små øyeblikk. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) Folk på imdb og her som har filmsitater i signaturen sin. De fleste aner ikke poenget, men det er noen der ute som kanskje snapper det opp og trekker på smilebåndet. Slik som denne jeg nettopp kom over på imdb: I... drink... your... MILKSHAKE! I DRINK IT UP! Har ikke noe poeng hvis du ikke har sett filmen. Men jeg som har sett den 3-4 ganger begynner å le når jeg helt random leser det. Ah, slike små øyeblikk. Jeg har verdens kuleste tskjorte i den forbindelsen. En strekmann som har et sugerør langt nedi en milkshake med teksten "ME" og "YOU" over. Skal få slengt opp et bilde en gang. EDIT: Det er vel nå bare én strekmann, da. Endret 22. juli 2009 av Koffeinkanin Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 At jeg er ferdig på jobb klokken 12. Weee Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 At eg endelig har funnet en som vill selge me to Lper eg har jakta en stund på! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 At når jeg gikk hjem igår fra bandøvelse (vi laget det som er til nå den beste sangen!) så stoppet en fyr jeg har bare sett 2 ganger og spurte om jeg ville sitte på opp bakken. Jeg sa ja og han visste ikke hva jeg eller mine foreldre hetet men han kjørte meg hjem for det om selv om det innebar og kjøre forbi huset hans. Når jeg takket så sa han jesus velsigner deg. Jeg er mye imot kristne, men i tilfeller som det så tar jeg av meg hatten altså Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Når jeg ser at folk klarer å skrive, gjør meg glad. Jeg blir ekstra glad når folk flest her på forumet bruker stor bokstav først i en setning, bruker punktum og komma, pluss at mange har et variert språk med flyt i. Helt enig! Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 At når jeg gikk hjem igår fra bandøvelse (vi laget det som er til nå den beste sangen!) så stoppet en fyr jeg har bare sett 2 ganger og spurte om jeg ville sitte på opp bakken. Jeg sa ja og han visste ikke hva jeg eller mine foreldre hetet men han kjørte meg hjem for det om selv om det innebar og kjøre forbi huset hans. Når jeg takket så sa han jesus velsigner deg. Jeg er mye imot kristne, men i tilfeller som det så tar jeg av meg hatten altså Og det er slike kristne du bør omgås Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Folk på imdb og her som har filmsitater i signaturen sin. De fleste aner ikke poenget, men det er noen der ute som kanskje snapper det opp og trekker på smilebåndet. Slik som denne jeg nettopp kom over på imdb: I... drink... your... MILKSHAKE! I DRINK IT UP! Har ikke noe poeng hvis du ikke har sett filmen. Men jeg som har sett den 3-4 ganger begynner å le når jeg helt random leser det. Ah, slike små øyeblikk. Jeg har verdens kuleste tskjorte i den forbindelsen. 2 strekmenn, der en holder en milkshake, og han andre har et langt sugerør som han slurper opp milkshaken med. Over de 2 strekmennene er det teksten "ME" og "YOU". Skal få slengt opp et bilde en gang. Sleng det opp NÅ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå