Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
- Når jeg går med rockefestivalklær, og den eldre damen i butikken sier, "bare gå før meg, jeg har så mye. Jeg ser at du var på festivalen. Var det bra?"

 

- Når en kristen liker dundrende metal.

- Når en ikke-kristen liker en kristenlåt

mange kristne som liker dundrende metal!

er ikke så forskjell på slike ting, på folk...

syns det er flott når kristne viser at vi er mennesker også, som kan se på skrekkfilmer, spille skytespill, fortelle grisevitser og høre på dundrende metal.

EDIT: Må endre forbokstavene til små bokstaver når jeg leste innlegget et par poster over og selv om det kanskje hadde passa med et komma her et sted gidder jeg ikke det ;)

Endret av kjermy
Lenke til kommentar

Folk på imdb og her som har filmsitater i signaturen sin. De fleste aner ikke poenget, men det er noen der ute som kanskje snapper det opp og trekker på smilebåndet. Slik som denne jeg nettopp kom over på imdb: I... drink... your... MILKSHAKE! I DRINK IT UP!

 

Har ikke noe poeng hvis du ikke har sett filmen. Men jeg som har sett den 3-4 ganger begynner å le når jeg helt random leser det. Ah, slike små øyeblikk.

Lenke til kommentar
Folk på imdb og her som har filmsitater i signaturen sin. De fleste aner ikke poenget, men det er noen der ute som kanskje snapper det opp og trekker på smilebåndet. Slik som denne jeg nettopp kom over på imdb: I... drink... your... MILKSHAKE! I DRINK IT UP!

 

Har ikke noe poeng hvis du ikke har sett filmen. Men jeg som har sett den 3-4 ganger begynner å le når jeg helt random leser det. Ah, slike små øyeblikk.

Jeg har verdens kuleste tskjorte i den forbindelsen. En strekmann som har et sugerør langt nedi en milkshake med teksten "ME" og "YOU" over. Skal få slengt opp et bilde en gang. :D

 

EDIT: Det er vel nå bare én strekmann, da.

Endret av Koffeinkanin
Lenke til kommentar

At når jeg gikk hjem igår fra bandøvelse (vi laget det som er til nå den beste sangen!) så stoppet en fyr jeg har bare sett 2 ganger og spurte om jeg ville sitte på opp bakken. Jeg sa ja og han visste ikke hva jeg eller mine foreldre hetet men han kjørte meg hjem for det om selv om det innebar og kjøre forbi huset hans. Når jeg takket så sa han jesus velsigner deg.

Jeg er mye imot kristne, men i tilfeller som det så tar jeg av meg hatten altså :wee:

Lenke til kommentar
At når jeg gikk hjem igår fra bandøvelse (vi laget det som er til nå den beste sangen!) så stoppet en fyr jeg har bare sett 2 ganger og spurte om jeg ville sitte på opp bakken. Jeg sa ja og han visste ikke hva jeg eller mine foreldre hetet men han kjørte meg hjem for det om selv om det innebar og kjøre forbi huset hans. Når jeg takket så sa han jesus velsigner deg.

Jeg er mye imot kristne, men i tilfeller som det så tar jeg av meg hatten altså :wee:

Og det er slike kristne du bør omgås ;)

Lenke til kommentar
Folk på imdb og her som har filmsitater i signaturen sin. De fleste aner ikke poenget, men det er noen der ute som kanskje snapper det opp og trekker på smilebåndet. Slik som denne jeg nettopp kom over på imdb: I... drink... your... MILKSHAKE! I DRINK IT UP!

 

Har ikke noe poeng hvis du ikke har sett filmen. Men jeg som har sett den 3-4 ganger begynner å le når jeg helt random leser det. Ah, slike små øyeblikk.

Jeg har verdens kuleste tskjorte i den forbindelsen. 2 strekmenn, der en holder en milkshake, og han andre har et langt sugerør som han slurper opp milkshaken med. Over de 2 strekmennene er det teksten "ME" og "YOU". Skal få slengt opp et bilde en gang. :D

Sleng det opp NÅ!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...