Hyperio Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Pics or it didn't happen! Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) Bare en helg unna å se kjæresten igjen. samma her bare at det er + enda en dag etter helga Endret 18. juli 2009 av eXtreme-501 Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 noe som gjør meg glad nå for tida er at på tirdag ska vi se igjen noen valper Vi ska nemlig ha hund, så vi må jo velge en av de så da er det greit at valpene har sett oss en del ganger før mi henter den En god oppdretter velger ut en valp for dere Hvilken rase/blanding er det? Valper er koos Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Det er masse som gjør meg glad! Fikk vite at jeg kom inn på førstevalget i går, Visuell Kommunikasjon v/ Høgskolen i Buskerud. Tre dager igjen på jobb, så bærer det til Oslo i helga før jeg reiser til Tyskland uka etterpå. Så er det bare to uker til jeg flytter til en større by som ligger nær Oslo, som har en stor skatepark, piercing- og tatoveringsstudioer, nye mennesker, mennesker jeg kjenner og generelt sett blir langt bedre å leve i kontra hvor jeg bor nå. Og så får jeg en ganske ny hybel i sjuende etasje med bl.a. rent, drikkbart vann, høvelig netthastighet og generelt sett en standard jeg nok ikke har opplevd på veldig lenge. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Skal en uke til en vennine på sørlandet, sammen med en del andre venner. Er heldig med været også, drittvær her, knallvær der Det beste er at jeg faktisk ikke er nervøs for at jeg skal reise i det hele tatt. Har en tendens til å bli veldig stresset når jeg skal overnatte/bo hos folk. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Er veldig irritert på noen, så det og høre på metal der de sier "I see you faint, I see you die" gir en utrolig sadistisk glede Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Den nye TPH-skiva gjør meg glad. Snakk om god musikk. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Den nye Harry Potter-filmen gjorde meg veldig glad. Ga meg den gode, magiske følelsen jeg har savnet så lenge. Føler meg som et barn igjen. Lenke til kommentar
Øyvri Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Og gå til svenske grensen og handle som fa%¤ Lenke til kommentar
Skyb3rt Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Når folk svarer meg på innleggene mine på diskusjon.no blir jeg utrolig glad(ihvertfall vist det er positive svar) Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Når folk svarer meg på innleggene mine på diskusjon.no blir jeg utrolig glad(ihvertfall vist det er positive svar) Det er bra :!: Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Er heldig med været også, drittvær her, knallvær der Hehe, det kan fort snu, og bli motsatt (fint vær der du bor, og drittvær der du skal ) Når folk svarer meg på innleggene mine på diskusjon.no blir jeg utrolig glad(ihvertfall vist det er positive svar) Det er alt for mange assholes på forumet som ikke er hyggelige i det hele tatt, svarer bare negativt og prøver å drite folk ut. Men det er hyggelig å få positivt svar ja Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Lett regn når jeg la meg i går kveld gjør meg glad. Akkurat riktig mengde regn til at lyden var bedøvende der jeg lå. Herlig Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Det er alt for mange assholes på forumet som ikke er hyggelige i det hele tatt, svarer bare negativt og prøver å drite folk ut. Er du frekk?! Jeg überglad for at vi skal ha krabbe til middag idag. N0m n0m Lenke til kommentar
j-- Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Kom inn på ønsket skole, flytta sammen med en god kompis, lønna kom i dag, har en kjempekos sommerflørt som kan utvikle seg til å bli noe mer, ferien min starter på onsdag, 42"-ern er ferdig på reprasjon og skal hentes snart, og eget nett er på plass i leiligheten fra og med i ettermiddag. Hvordan kan jeg ikke smile fra øre til øre? Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Ah.. Hørte på Pink Floyd igjen idag for første gang på ei stund. Elsk. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Kjøpte meg ny 1:8 nitro buggy i dag, etter at den gamle havarerte. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 En stk Nokia 5800 på vei til meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå