Coffey Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Joda, du velger jo så klart helt selv. Den sto bare ikke helt øverst på min "Fortjener Full HD"-liste. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Vel, her var det snakk om å investere i det som kommer mot en, men avgjørelsen var nok litt spontan Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Symphony X - Paradise Lost på vinyl, høyt volum samt hjemme alene. <3 Vannvittig bra sang. Er også alene hjemme nå, så jeg setter den på, HØYT. Gikk en lang og slitsom tur opp på et høyt fjell i dag. Deilig å endelig stå på toppen og ikke minst bare vite at jeg har vært der, kan liksom slutte fred med fjellet Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Jeg ELSKER Firefox 3.5 !! Godt å komme meg vekk ifra Google Chrome. FF 4 life! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Var å henta Lego Mindstorms NXT i posten i stad! Gleder meg til jeg har lært å programmere den i C# og Microsoft Robotics Studio Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Koselig dag med besøk på kinarestaurant. Forelska som aldri før, hehe. Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Hyggjelege kundar på jobb, vener (spesielt Jonathan frå England som er på besøk), seine kveldar, Geiranger, sommar og musikk. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Hurra for rolige dager på jobb, mange fridager på rappen, Manowar og W.A.S.P på fredag, ut med søta mi på lørdag, flytting, lønnsøkning, gode dager, latter og øl. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Kom inn på skoleplassen jeg ville! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Kom inn på skoleplassen jeg ville! +1 Lenke til kommentar
xersess Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 At eg og 6 andre venner stikker til Danamrk i dag Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Kom inn på skoleplassen jeg ville! +1 Jeg og(vgs), men nå er jeg ikke sikker på om det er den jeg vil inn på likevel.. Luksusproblem Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Jeg og(vgs), men nå er jeg ikke sikker på om det er den jeg vil inn på likevel.. Luksusproblem Skjønner, hva har du søkt på ? Kom inn på brønnteknikk (Sandnessjøen), 15 plasser på 60 søkere! Endret 9. juli 2009 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Straks festival. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Jeg og(vgs), men nå er jeg ikke sikker på om det er den jeg vil inn på likevel.. Luksusproblem Skjønner, hva har du søkt på ? Kom inn på brønnteknikk (Sandnessjøen), 15 plasser på 60 søkere! Allmenn, førsteår. Valget stod mellom en skole som er kjent for å ha godt miljø, og en skole som er kjent for å ha god undervisning. Valgte den med godt miljø, men er litt usikker siden jeg har planer om å satse på høye karakterer Grattis med plassen din da! Endret 9. juli 2009 av Karlson Lenke til kommentar
CFM Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Symphony X - Paradise Lost på vinyl, høyt volum samt hjemme alene. <3 Vannvittig bra sang. Er også alene hjemme nå, så jeg setter den på, HØYT. Dritbra sang ja! Skrur opp bilstereoen et par hakk når den spilles Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Har søskenbarnet mitt på besøk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå