McBitch Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Dark ambient gjør meg glad. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 FY FAEN I SVARTE ENDELIG - ARABER BACKFLIP, PÅ GRESS ARRRRRRRRRRR så deilig å endelig få det til. Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 -Jeg blir veldig glad av den deilige musikken som strømmer inn i ørene mine. -Jeg blir også glad av å tenke på den søte reklamen til Bjørn Borg: (http://www.youtube.com/watch?v=aPSfjReeC_k) - ... som igjen leder tankene til fine homofile gutter som kysser (og da blir jeg ihvertfall glad. ^^) - jeg blir også glad over at jeg skal reise inn til "hytten" vår inne i ingenmannsland, der det er helt nydelig - den siste som gjør meg glad akkurat nå er vel at jeg har masse penger, og dermed kan kjøpe noen fine ting til meg selv imorge Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 At jeg nettopp fant ut at han som bygde PCen for meg har gjort en feil! Han hadde bare koblet Firewire'n i USB'n, men likevel. Jeg gjør fremgang med mine kunnskaper! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Iskald glasscola, på nippet til å frosne. Når den da drikkes gir den ekstrem nytelse. Ingenting slår den. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 At jeg nettopp fant ut at han som bygde PCen for meg har gjort en feil! Han hadde bare koblet Firewire'n i USB'n, men likevel. Jeg gjør fremgang med mine kunnskaper! Det er en så alvorlig feil at hovedkortet kan ta skade av det. Har du blitt en fellow datanerd? Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Katten min er tilbake, etter to uker på rømmen. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 At jeg nettopp fant ut at han som bygde PCen for meg har gjort en feil! Han hadde bare koblet Firewire'n i USB'n, men likevel. Jeg gjør fremgang med mine kunnskaper! Det er en så alvorlig feil at hovedkortet kan ta skade av det. Har du blitt en fellow datanerd? Det verste er at jeg tror den allerede har gjort det. Hovedkortet er nærmest defekt, men jeg tviler på at det var det som gjorde det. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Det tror jeg, synes det er rart at de to passer i hverandre når det går så galt om du plugger feil. Det står tydelig flere ganger i manualen at Firewire og USB aldri skal forveksles. Lenke til kommentar
medlem-193730 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Å kjøre traktor på jobben Ja, det er ingenting som en lat arbeidsdag framfor rattet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Billett i posten. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 En dag til på jobb, så har jeg ferie, også venter jeg på flere filmer i posten. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Symphony X - Paradise Lost på vinyl, høyt volum samt hjemme alene. <3 Lenke til kommentar
Psykl0n Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Hun jeg driver med kommer og skal bo hos meg noen dager mens jeg er alene i leiligheten. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 2x blåcovere som kalte seg 8 mile og king kong droppet innom postkassa Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 At jeg har verdens fineste klokke (mener jeg) - at jeg får besøk av pus (veldig god vennine) om noen uker (hun bor langt unna) og at jeg er på krigssti med en forhandler....sistnevnte er en del av jobben, og like moro hver gang Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 2x blåcovere som kalte seg 8 mile og king kong droppet innom postkassa Hvorfor 8 Mile? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Rett og slett fordi jeg synes filmen er helt grei og prisen var riktig. Det rettferdiggjorde en oppgradering fra DVD-versjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå