CFM Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 At jeg fikk hentet det nye kabinettet på posten i dag og nå har jeg flyttet over alle komponentene til det nye kabinettet og alt ser ut til å fungere Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Post bildet av gamle og nye da Kanskje jeg blir glad og, alltid glad i å se pc-er. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Post bildet av gamle og nye da Kanskje jeg blir glad og, alltid glad i å se pc-er. Gamle^^ : Gjør dere klare til å le! Ting som er hyggelige og gjør deg glad Er ikke stolt av selve utseende, men er litt stolt av ideen... :!: :!: Og den nye: Var en viss forskjell ja... Endret 15. januar 2008 av gilera Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Syns fader meg den gamle var råest. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Det gamle var hvertfall hjemmemekk de luxe, hadde en viss sjarm da. Det gjør meg glad å fikse på og justere anlegget, og få det til, slik at det blir merkbar forbedring i lyden. Snille, kosete katter gjør meg svært glad. Denne tråden gjør meg også glad, morro å lese om hva andre folk gleder seg over. Endret 15. januar 2008 av Lefse Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Musikk gjør meg forsåvitt ganske glad. Lenke til kommentar
Dark Fire Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Ingenting.... *cut cut* Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 En hyggelig samtale med mamma etter hun kom hjem fra jobb nå i kveld gjorde meg veldig glad. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 En hyggelig samtale med mamma etter hun kom hjem fra jobb nå i kveld gjorde meg veldig glad. Fortell! Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 En hyggelig samtale med mamma etter hun kom hjem fra jobb nå i kveld gjorde meg veldig glad. Fortell! Det er ikke noe særlig å fortelle, da. Vi bare snakka litt om jobben hennes (vernepleier) og sånne ting, og jeg følte jeg fikk bekrefta at mange av mine synspunkter er "riktige", for å si det på den måten. Var liksom det jeg trengte å høre i dag. Lenke til kommentar
Coraxx Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Trashtalke min gode venn på teamspeak Lenke til kommentar
Dark Fire Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Trashtalke min gode venn på teamspeak Hahahaha, det må jeg prøve en gang jeg får real g33k friends. (ingen i område som spiller spill med TS/ventrillo) Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Teamspeak er dritmorro. Husker vi laget radio i fjor. Good times. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 At jeg hadde første kjøretime nå (bil) og sannsynligvis bare trenger 2 ganger til.. + glattkjøring.. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) At jeg hadde første kjøretime nå (bil) og sannsynligvis bare trenger 2 ganger til.. + glattkjøring.. Er ikke langkjøring og sikkerhetskurs og landeveiskjøring også obligatorisk? Jeg blir råglad av å se hvor fint det ble i stua og i gangen etter at vi pusset opp i forrige uke og denne uken Og at det snart er helg! Og så er jeg fryktelig forelsket for tiden, og det er jo ikke å forakte heller Endret 17. januar 2008 av L_C Lenke til kommentar
CFM Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 At jeg hadde første kjøretime nå (bil) og sannsynligvis bare trenger 2 ganger til.. + glattkjøring.. Er ikke langkjøring og sikkerhetskurs og landeveiskjøring også obligatorisk? Jeg blir råglad av å se hvor fint det ble i stua og i gangen etter at vi pusset opp i forrige uke og denne uken Og at det snart er helg! Og så er jeg fryktelig forelsket for tiden, og det er jo ikke å forakte heller Sikkerhetskurs tak vi på traffikalt grunnkurs Så tror vi tar lang og landeveiskjøring og mulig bykjøring i samme smelle.. Så den turen blir en 4-5 timers kjøring fra Bardufoss til Finnsnes og tilbake for de som er kjent.. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Å legge meg ned i sofean med en iskald pepsi og se på NGC, etter att jeg har trent noe hinsides. De gjør meg glad Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 det å våkne opp kl 12 i dag og se at sola skinner som på en vakker vårdag gjorde meg lett til sinns.. Det at livet rett og slett ikke er så ille gjør meg også glad. Why take life serious, nobody get's out of it alive Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg blir glad av at det blir lysere og lysere ute for hver dag som går. I dag var det til og med lyst ute da jeg var ferdig på jobb Snart kan vi begynne å gå lange turer i parkområdet igjen ( det er ikke gatelys der) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå