Nstin Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Glad for at hverken mutter eller fatter skal til syden i år. Så jeg slipper maset om å bli med. Jeg hater syden. Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Jeg hater syden. 8977140[/snapback] Hø? Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Jeg hater syden. 8977140[/snapback] Skjønner jeg godt, syden må være tidenes mest overvurderte sted- At jeg akkurat har startet på et musikk-prosjekt som skal gå gjennom hele sommeren gjør meg utrolig glad Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Ting som gjør meg glad: -Finne penger på bakken (150 w00t) -Kose med kattepusen -Leke med kattepusen -Gi kattesnacks til kattepusen -Gi kattepusen en klem Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Å ha så lite stresfull sommerjobb at jeg allerede før lunsj har lest 100 sider i min Harry Potter bok! Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Hva som gjør meg glad: - Se en god film - Når man ikke har noen ting "hengende over seg". Fri fra skole og jobb, ingen regninger og bare kunne sløve uten å vite hvilken dag det er omtrent. Å kunne våkne klokken fire en dag, uten at det gjør noe - fordi man ikke skal noe viktig. Fantastisk! 8938415[/snapback] Agreed Og at min nye mobiltelefon funker helt som den skal Og at det er sommerferie da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Guitar Hero 2 Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Å løpe et perfekt O-løp gjør meg glad Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 De gangene jenter på MSN bare vil slå av en prat istedenfor å komme med utrolig dumme dataspørsmål. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Det å se et ekorn løpe i sin egen verden. Lystig og glad. Lenke til kommentar
morra Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Vennene mine Går ikke an å bli noe annet enn glad ved tanken på dem Noen andre ting jeg blir glad av: - Fint vær - Lukta av sommerregn rett etter det har vært fint vær - Sommer generelt - Ferie - Hunden vår når hun er glad Lenke til kommentar
kalle_klovn_1990 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Dette gjør meg glad! Advarsel: Stort bilete. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 11. juli 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 At jeg skal ha Mafiafilm-Marathon i natt med noen venner Og at det er ferie og tiden nesten står stille uten bekymringer og ting du gruer deg til :) Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 At jeg våkner opp ved hanegal om morran for å komme meg på jobb, men når dagen er omme tenker jeg på den saftige saldoen jeg etterhvert vil få Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Piker vin og sang.. og bra musikk og alkohol, morsomme og intellektuelle jenter. Skrevet riktig , daa Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Ei ukes ferie fra fredag av Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Katten min Ferie Jeg er slappere en noensinne Følelsen etter du har bæsja, fy faen så deilig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå