iSimen Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 At jeg nettopp ble oppringt fra Vesterålen og lurte på om jeg var interessert i jobb! Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Kjøligere vær i vente. Jeg er faktisk ganske lei av denne varmen nå, så skal bli godt med en kjøligere periode. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Finn.no gjør meg glad, fatter ikke at folk kjøper nytt når de kan få ting til gi bort pris der inne. For 145 kr får jeg/vi: Tv-bord Cd/dvd-hylle (stor i tre) 2 pensumbøker Synes i grunn vi har gjort noen bra kupp. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Finn.no gjør meg glad, fatter ikke at folk kjøper nytt når de kan få ting til gi bort pris der inne. For 145 kr får jeg/vi:Tv-bord Cd/dvd-hylle (stor i tre) 2 pensumbøker Synes i grunn vi har gjort noen bra kupp. Helt til at du finner ut at TV-bordet knekker sammen av vekten av en TV, siden det er så rottent. CD/DVD hylla er spist opp av sopp, og at pensumbøkene er fulle av kaffeflekker, og nesten umulige å lese. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Nå skal ny PC og 8 Mile + King Kong snart dumpe ned i postkassa her i huset. Det er ingen dum ting Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) Finn.no gjør meg glad, fatter ikke at folk kjøper nytt når de kan få ting til gi bort pris der inne. For 145 kr får jeg/vi:Tv-bord Cd/dvd-hylle (stor i tre) 2 pensumbøker Synes i grunn vi har gjort noen bra kupp. Helt til at du finner ut at TV-bordet knekker sammen av vekten av en TV, siden det er så rottent. CD/DVD hylla er spist opp av sopp, og at pensumbøkene er fulle av kaffeflekker, og nesten umulige å lese. Nja, siden man får se varene før man henter dem, så vel, om det er så ille kan jeg jo bare nekte å ta dem i mot. Og bøkene? Vel, den sjansen tar jeg, siden jeg kan spare 6-700 kr på dette her, da én bok koster opp mot 3-400 kr. Det er forøvrig bøkene jeg betaler for, og ikke møblene. Endret 4. juli 2009 av yvonne2 Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Flott sommerdag med vannski og bading, og i kveld blir det krabbefest hos naboene Sommer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Å være med dama Ja, det er flott! Lenke til kommentar
Brian Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Kjøligere vær i vente. Jeg er faktisk ganske lei av denne varmen nå, så skal bli godt med en kjøligere periode. Jaa, ikke minst å kunne sove skikkelig om natta uten å våkne flytende i sin egen svette hver morgen. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Å være med dama Hvilken dame? Ånei vent, det skulle visst i deppetråden det. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Neida Snakka mer om meg selv egentlig Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Haha, ble litt redd. Det at nettene er blitt et par gradere kjøligere gjør meg glad. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Jeg trodde de vanligvis ble et par grader hetere om man hadde kjæreste jeg? Men så feil kan man ta. Det som gjør meg glad er at jeg ikke har hørt en spotify reklame på omlag 2 timer. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Haha, joda, men vi bor jo ikke sammen da. Det gjør meg ikke glad. Men at jeg ser hun igjen i morgen, det gjør meg glad. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Jeg fant endelig ut navnet til en sang jeg LENGE har lurt på hva heter. Det gjør meg litt glad. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Samma her, kom plutselig over en sang som låt forferdelig kjent, og det var nettopp den jeg var på utkikk etter for noen år tilbake. Endelig fant jeg den. Mmm, kveldsmat. Brødskiver med leverpostei og agurk, og iskald sjokomelk ved siden av. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Eg skal flytte i morgon! Eg får meir plass og ein gratis hårklipp er inkludert. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Da var jobb på hurtigruta i boks! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå