Manerasita Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Eg har bakt rullekake i dag. Når eg har gjort det før har dei alltid blitt mislykka, stivna før eg fekk rulla dei saman osv. Men i dag fekk eg rulla saman begge. Den fyrste vart litt flat og fekk nokre sprekkar, men den andre vart heilt perfekt, rund og feit og god. No kan eg å laga ordentlege rullekaker. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 I can haz kake oss you? Lenke til kommentar
Manerasita Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Viss du kjem hit på onsdag så. Då er det bursdag så vi har fleire andre kaker òg. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 At jeg bakte brownies i dag. KongKake fikk endelig vise hva han er god for <3 Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Bremset for en pip-pip som skulle krysse veien med mora. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Svømme butterfly! begynner å få til den svømmearten nå. Og at jeg faktisk føler meg kjekk nå, noe som gjør at jeg kan gå på byen med de klærne jeg vil og ikke være flau over kroppen min på stranda lengere. Før så tørte jeg ikke har profilbilde på facebook engang og var flau over meg selv, ekstremt deilig å få vekk den følesen nå! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) Og at jeg faktisk føler meg kjekk nå, noe som gjør at jeg kan gå på byen med de klærne jeg vil og ikke være flau over kroppen min på stranda lengere. Før så tørte jeg ikke har profilbilde på facebook engang og var flau over meg selv, ekstremt deilig å få vekk den følesen nå! Så bra! Stå på ! Akkurat nå skriver jeg fra Iphonen min, ligger ute i solen og slapper av. Det gjør meg glad! Endret 29. juni 2009 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 At pakken min faktisk kom seg til Stavanger i løpet av året. Jeg er også glad for at jeg klarte å tilstå for eksen og si unnskyld for slik jeg behandlet henne. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Folk som blir sure fordi de taper i et spill Jonathan Collins: ffs can some1 plz just wipe out james Simen Lande: Why? Jack Posey: Jonathan can you stfu? Jonathan Collins: cause hes doin my head in with stupid raises with nothing Jonathan Collins: but he does it so often u cant tell if he has anything gd or not Simen Lande: Jesus Christ Richard : when you have good starting cards then go all in and take your chances Simen Lande: I see nothing wrong in playing that way, it's his choice and it is obviously working for him Jonathan Collins: hop of his dick Simen Lande: What? Simen Lande: I don't even know him Gavin Brown: the annoying thing is it seems to work James Brown: stop ya whining like a girl Jon and go to the kids room Simen Lande: yeah, second that Jonathan Collins: stfu u ozzy **** go suck a kangaroo Simen Lande: i guess i'm out Jack Posey: Jon is mad because James is better than he is. Simen Lande: exactly Jonathan Collins: yes ajck ur rite im so angry that some1 has more chips than me in facebook poker thumbs up 2 u Simen Lande: haha Simen Lande: Spoken like a true wimp. Jonathan Collins: kid ur holding a rubix cube in ur pic i didnt no that suddenly make u a big man Jonathan Collins: fukin nerd Simen Lande: At least I can spell properly. Simen Lande: Go to the kids room. Jonathan Collins: i didnt no they even had computers in norway isnt ur country just a shitty little cold place that no ones ever herd of? Simen Lande: hahahahha Simen Lande: Is that supposed to be insulting? Jonathan Collins: im glad u find it funny Jack Posey: He doesn't even know how to spell "know". Jonathan Collins: no its supposed to be true Simen Lande: Well, you are wrong Jonathan Collins: sorry but i dont reli type in proper english wen im on a fukin game u retard Simen Lande: It's actually 30 degree celcius here right now. Ricky Edmonds: nice friendly table i see Simen Lande: Wow, who's the retard here, you or me? Jonathan Collins: damn rite Simen Lande: Hells yeah James Brown: Jon has anger management issues Jack Posey: me retard....uhhhh Ricky Edmonds: pmsl Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Du som følte deg kjekk. Er det fordi at du har trena masse! ? Er det derfor du tørr åvise kroppen. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Quakecry: Bedre selvbildet tenker jeg, er deilig følese å kunne være fornøyd med seg selv å gi faen i hva andre mener Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 håper jeg også får den følelsen snart: ) Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Jeg også fått way bedre selvtilitt det siste året etter at jeg fikk meg dame. Dog kan det enda bedres. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Jeg har fått meg A-menneske døgnrytme. Oppe 08:00 og legger meg 23:00. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 A-menneskerytmen min begynner klokken 06:30 om morgenen og varer til 23:00 At det er dødsfint vær gjør meg glad At så mange er interessert i hybelen vi skal leie ut er også gledelig, 15 henvendelser på 1 dag :!: At det er 3 arbeidsdager igjen til jeg har 4 ukers ferie At vi skal pusse ned og lakkere gulvene i leiligheten i helga Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 At en haug med mennesker har skrytt av min nye klipp. Alltid koselig. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) *slettet* Endret 30. juni 2009 av Sno Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Flott! Jeg hadde delvis six-pack før. Skal starte å trene igjen. Så kommer den på plass. PLuss at jeg skal begynne med styrketrening og spise mye;) Men har også begynt å få mer selvtilit allerede;) Det som er litt sånn kjipt er at jeg har fulgebryst. Heldigvis vises ikke det så godt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Fong Juice gjør meg glad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå