Lefse Skrevet 24. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2009 Klarte mopedlappen, endelig. Gratulerer. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 24. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2009 Hamstrer inn spill og tilbehør til sommer"ferien." Juli blir en kombinasjon mellom jobb 5-10 timer hver dag og masse kos hjemme etterpå Blir nok den beste sommerferien ever! Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 24. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2009 At i morgen er det trening etterfulgt av kos ved vannet! Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 24. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) At jeg har fri i morgen helt til 23:00. Skal tæne som faen hele dagen! Men så skal jeg på jobb da, om natten, med masse fulle folk :/ Udigg EDIT: BLOGGEN MIN KOM PÅ FORSIDEN AV VG!!!!!!!!!!! HYYYYYYYYYYYYYYYYYYL Endret 24. juni 2009 av Nymph Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 EDIT: BLOGGEN MIN .... Så artig! Noen spesiell grunn, eller var det bare random? Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 Fortjeneste på skolebøkene jeg solgte til skolen! Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 EDIT: BLOGGEN MIN .... Så artig! Noen spesiell grunn, eller var det bare random? Det er fordi de likte hva jeg skrev. De linker til 2 blogger en gang i uken, og i går var det min! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 At jeg vant filmplakaten til New Moon (etterfølgeren til twilight) Sjeldent jeg har flaks, men nå i det siste har jeg vært veldig heldig. Vunnet 5.premien i Joker 2 uker på rad, og 3 ganger på få måneder (ikke at det er store summer det er snakk om, men artig alikevel!) Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 Sommer Mopedlappen Skal straks ut i finværet Beach-volley Jenter! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 Jeg fikk en pose bananchips slik som CypheroN hadde her om dagen! Lenke til kommentar
CFM Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Ahh gøtt å være tilbake i kjære Halden. Nå skal jeg bare brenne en CD, gå og dusje og så skal jeg ut å råne litt tenker jeg Flere ting som gjør meg glad: - SOL og VARMT vær! - At jeg har en passe stor skjærgårdsjeep jeg kan dra ut med etter jobben uten alt for mye strev - Nye felger på bilen - Grei lyd i bilen - Fått til nett på stasjonære maskinen - At jeg har sommerjobb og den foregår ute - Mat og trebåt festivalen til helga - At Allsang på Grensen har begynt (selv om jeg ikke fikk vært der i går, uansett går den på TV i dag) - At jeg skal på Skjærgårds med gode venner neste uke Endret 25. juni 2009 av W202 Lenke til kommentar
thadon Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 Endelig har jeg fått sommerstemning. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Jeg fikk en pose bananchips slik som CypheroN hadde her om dagen! DET er godt! On Topic: Kjørt ute med nye mopeden og vært på stranda og kost meg i hele dag. Nå blir det digg med mat og slapp-av. Endret 25. juni 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 Jeg har helg nå, og det er bare to uker igjen til sommerferien. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 At det er er mulig og komme seg uti vannet her, og det er ikkje kaldt! Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 Jeg har helg nå, og det er bare to uker igjen til sommerferien. to dager til min Skal bli så deilig å slippe å tenke på arbeid Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2009 PAKKEPAKKE! Stor pakke på vei til Fredrik! Elsker pakker, det er som julaften! ...Selv om jeg vet hva det er! Lenke til kommentar
Bonselo Skrevet 26. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2009 Pakke på veg til meg òg! Sit i stova og ventar ved vinduet Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2009 Gøy! Hvor lenge har du lidd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå