Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når unger (ja, de er nesten unger) kommer inn på kiosken og skal ha røyk og snus. Jeg henter og scanner det de vil ha, og jeg legger merke til det fornøyde uttrykket deres, helt til jeg spør om de har legitimasjon. De "har glemt" det og trynet deres faller sammen. Ah, det er så tilfredstillende :devil:

 

Artig med de som har bankkortet oppe klar til å betale, men når jeg spør om leg. har de glemt det og legger det ned. :!:

Lenke til kommentar
Når unger (ja, de er nesten unger) kommer inn på kiosken og skal ha røyk og snus. Jeg henter og scanner det de vil ha, og jeg legger merke til det fornøyde uttrykket deres, helt til jeg spør om de har legitimasjon. De "har glemt" det og trynet deres faller sammen. Ah, det er så tilfredstillende :devil:

 

Artig med de som har bankkortet oppe klar til å betale, men når jeg spør om leg. har de glemt det og legger det ned. :!:

Enda bedre med de som smiler triumferende og gir fra seg førerkortet, for så å se smilet falle av når du påpeker at det er et mopedførerbevis du holder i hånda. :wee:

Lenke til kommentar

At jeg skal dra til Oma med bestevenninnen min i dag, og at hun endelig er kommet hjem fra ett år med utveksling. : D

 

 

Jeg ble også veldig glad av å vinne dagens konkurranse i Sexy, og kanskje litt mindre glad av å finne ut at jeg ikke har muligheter til å komme meg inn på festivalen jeg vant billetter til. Men jeg blir glad når jeg tenker på at jeg kan tjene meg litt penger på å selge billetten. : D Siden jeg skal selge den billig, er det noen andre som kommer til å bli glad og.

Lenke til kommentar
Hunden min når han vil leke! Han plukker opp leken sin og pælmer den foran meg, og kikker skiftesvis på meg og leken, med de tiggeøya! :) Da glemmer jeg alt av bekymringer og tar meg tid til litt quality tid med han.

Og det er grunnen til at jeg har hund, istedenfor katt :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...