theoriginalAidskake Skrevet 23. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2009 At livet behandler meg bra for tiden gjør meg glad. Alt er bare hyggelig og fint Ja, er det ikke deilig? Jeg har det så bra om dagen at jeg greier ikke sitte stille. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 23. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2009 Når unger (ja, de er nesten unger) kommer inn på kiosken og skal ha røyk og snus. Jeg henter og scanner det de vil ha, og jeg legger merke til det fornøyde uttrykket deres, helt til jeg spør om de har legitimasjon. De "har glemt" det og trynet deres faller sammen. Ah, det er så tilfredstillende Artig med de som har bankkortet oppe klar til å betale, men når jeg spør om leg. har de glemt det og legger det ned. :!: Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 23. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2009 Sankthansfeiring med stort bål og mye folk for første gang på 12 år. Herlig! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 23. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2009 Når unger (ja, de er nesten unger) kommer inn på kiosken og skal ha røyk og snus. Jeg henter og scanner det de vil ha, og jeg legger merke til det fornøyde uttrykket deres, helt til jeg spør om de har legitimasjon. De "har glemt" det og trynet deres faller sammen. Ah, det er så tilfredstillende Artig med de som har bankkortet oppe klar til å betale, men når jeg spør om leg. har de glemt det og legger det ned. :!: Enda bedre med de som smiler triumferende og gir fra seg førerkortet, for så å se smilet falle av når du påpeker at det er et mopedførerbevis du holder i hånda. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 23. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2009 Det gjør meg meget glad at skolen nå er over, og at jeg nå kan slappe av i sommerferien Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 23. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2009 At jeg har pene fine vlk-nøkler fra en snill sjel og at skolen er over :=) Er også glad for at telefonaktivering funker Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 23. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2009 Feriepenger! Nå kan jeg begynne å handle mat igjen Lenke til kommentar
Fhtagn Skrevet 24. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2009 Hunden min når han vil leke! Han plukker opp leken sin og pælmer den foran meg, og kikker skiftesvis på meg og leken, med de tiggeøya! Da glemmer jeg alt av bekymringer og tar meg tid til litt quality tid med han. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2009 God lyd, herlig musikk, sommer, sol, bading, varme, stå opp tidlig og slappe av. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2009 Jeg skal hjem til Steinkjer i dag, og Steinkjerfestivalen starter i morra! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2009 Klarte mopedlappen, endelig. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2009 At jeg klarte å snoke i koden til en svindelside og få opp adressen til domene-eieren. Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 24. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2009 At jeg skal dra til Oma med bestevenninnen min i dag, og at hun endelig er kommet hjem fra ett år med utveksling. : D Jeg ble også veldig glad av å vinne dagens konkurranse i Sexy, og kanskje litt mindre glad av å finne ut at jeg ikke har muligheter til å komme meg inn på festivalen jeg vant billetter til. Men jeg blir glad når jeg tenker på at jeg kan tjene meg litt penger på å selge billetten. : D Siden jeg skal selge den billig, er det noen andre som kommer til å bli glad og. Lenke til kommentar
Bonselo Skrevet 24. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2009 At jeg skal dra til Oma med bestevenninnen min i dag, og at hun endelig er kommet hjem fra ett år med utveksling. : D Oma som i Kvam herad? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2009 Hva er "Sexy"? Noe jeg er! *Badabum Tsss!* Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2009 At jeg ikke har liten tiss. Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 24. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2009 Å få meld av damen jeg er interesert i hvor det står : Er så deilig å være forelsket ideg og alt går bra Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 24. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2009 Hunden min når han vil leke! Han plukker opp leken sin og pælmer den foran meg, og kikker skiftesvis på meg og leken, med de tiggeøya! Da glemmer jeg alt av bekymringer og tar meg tid til litt quality tid med han. Og det er grunnen til at jeg har hund, istedenfor katt Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 24. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2009 Bestil ny tv! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå