Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har tatt toget til Oslo, og nå driver jeg og en kamerat med de siste forberedelsene til sykkelturen vår.

 

I morgen klokken 05:00 drar vi fra Oslo til Larvik, der vi tar båten til Hirtshals. Så skal vi sykle i ca. en uke ned igjennom Danmark og oppigjen i Sverige. Håper på bra vær og at turen blir kos. :D

Lenke til kommentar

Å jobbe med noe gjør meg glad

 

Hele uka har jeg plukket ut gammel fugemasse og annen drit fra sprekkene i tregulvet vi har i hele leiligheten. Neste helg skal det pusses ned og lakkeres.

 

I helga har vi satt opp levegg , og i dag har jeg malt den og 10 meter gjerde.

 

Som en bonus fikk jeg farge. Eller.. ble iallefall så smått solbrent på skuldra og fikk skille, så regner med det er litt farge i ansiktet også i morgen tidlig :D

 

Å ha noe å pusle med gjør meg glad. Er så mye kjekkre å legge seg og vite at man har gjort noe nyttig.

Lenke til kommentar
Har tatt toget til Oslo, og nå driver jeg og en kamerat med de siste forberedelsene til sykkelturen vår.

 

I morgen klokken 05:00 drar vi fra Oslo til Larvik, der vi tar båten til Hirtshals. Så skal vi sykle i ca. en uke ned igjennom Danmark og oppigjen i Sverige. Håper på bra vær og at turen blir kos. :D

 

Det hørtes gøy ut! Jeg og noen kompiser prøvde å fikse noe av det samme, men ingen av oss fikk lov

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...