Gjest Slettet+9871234 Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Alle dagene på Hove blir utrolige. Shit.. gleder meg til å se.. The Killers, Slipknot, Franz Ferdinand, The Ting Tings, White Lies, The Black Dahlia Murder, Ratatat, Golden Silvers, M83, Bring Me The Horizon osv osv. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Sekser på elbasseksamen! Lenke til kommentar
Mariaink Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Nå har jeg endelig kjøpt inn alt jeg trenger til Hove. Eneste nedtur er at jeg har brukt over 10 000 kr de siste ukene, så etter Hove trenger jeg penger og må jeg skaffe meg ny jobb. Sikkert umulig å finne seg noe men. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Sangen Mariaink har i signaturen! Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Se søte forumjenter på jobb og endelig at MAC har kommet til Bergen. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 At det starter å bli sommer, og at gjennomsnittshumøret mitt er sånn ca 10 ganger bedre nå enn det noen gang har vært før. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Se søte forumjenter på jobb Do tell! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 SOMMERFERIE I MORRA!!!11!!111! Hvor ble det av Fredagsutbruddene? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Folk fant vel ut av at det er fredag hver uke og gikk lei. Fikk karakterene på nettet nå! Absolutt alt klaffet, og snittet mitt peker mot NTNU, om jeg bare holder oppe dette neste år! Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Se søte forumjenter på jobb og endelig at MAC har kommet til Bergen. Det måååå være meg. (Krysser fingrene) Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) At det er tre dager til friheten! Og at jeg i tiende skal jobbe veldig godt så jeg får gode karakterer. Er bare innsatsviljen jeg har manglet! Gjør meg egnetlig ikke glad, men er glad for at jeg har en siste mulighet. Endret 16. juni 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Du vil ikke angre på det, men du vil bli drit lei alle lærere. @Quake @lansi Hvilket? Endret 16. juni 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Se søte forumjenter på jobb og endelig at MAC har kommet til Bergen. Det måååå være meg. (Krysser fingrene) Var nok deg. Søt jente på bilder og i real life Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Du vil ikke angre på det, men du vil bli drit lei alle lærere.@Quake @lansi Hvilket? CS 1.6. Tenkte jeg skulle kose meg litt i kveld. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Klippe meg i morgen. Gleder og gruer meg. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Gleder meg alltid til å klippe meg. Er alltid litt spent på hvordan det blir seenes ut etterpå, og om jeg selv liker det, så er det happyface. Om jeg er misfornøyd så gleder jeg meg til neste turen, siden da kan jeg få retta opp Endret 16. juni 2009 av Ajaco Lenke til kommentar
CFM Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 At jeg endelig er ferdig med å pakke og rydde rommet så alt er klart så jeg kan dra hjem til sør. Tok 5 timer å rydde et lite internatrom på litt over 15 kvadratmeter! En anne n ting som gjør med glad er at fadern og modern kommer hit i morra (de har jhørt helt fra Halden) så skal de overnatte her i Bardufoss og så drar vi tre til Tromsø til torsdag og overnatter der til fredagen. Da skal vi ta Hurtigruten MS Trollfjord til Trondheim for så å kjøre derifra og hjem til kjære Halden så sommerjobb og sommerferie kan begynne for alvor Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Klippe meg i morgen. Gleder og gruer meg. +1 har tenkt å finne en jallafrisør og gjøre det ganske kortklipt nå for sommeren... Om det går galt kan jeg ikke gjøre det lengre igjen. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Se søte forumjenter på jobb og endelig at MAC har kommet til Bergen. Det måååå være meg. (Krysser fingrene) Var nok deg. Søt jente på bilder og i real life Når da????? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå