Lemon Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 Gratulerer! Dram1 er jo stedet å være. Takktakk! OM jeg kommer inn blir jeg enda mer glad i byen, skal sant være sagt. Men to år ung skole, studentsamnad/treningssenter/café som åpnet i fjor, rimelig leie, et studium jeg vir-ke-lig vil studere på, piercingstudio og det faktum at det er nær Oslo og samtidig langt, langt vekke hjemmefra trekker noe helt enormt i rett retning. Jeg blir forøvrig også glad av å tenke på at jeg reiser alene på Hovefestivalen i år. Ooh, hva slags studium? Drammen har jo god fastfood, spennende ghettostrøk, et pent utvalg innvandrersjapper der man får tak i det meste av ymse matvarer, to pol, to bingoer (ti meter unna hverandre), en beryktet emogjeng som henger utafor Norli, MrBjoern, Hoppende Bryster, Bytex, (snart) Aidskake og diverse annet snacks. Jeg var forøvrig på Hove aleine i fjor og koste meg ihjæl. Jeg er glad for at jeg skal på Roskilde! Lenke til kommentar
Korka Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 5 på muntlig eksamen i naturfag Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 Sushi gjør meg glad. Spiste nettopp en perfekt porsjon med maki og nigiri <3 NAM Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 Kom ikke opp i eksamen Så i praksis er jeg nå ferdig med VG1. Godt snitt fikk jeg også (5.2 i avgangsfagene). I tillegg er jeg forelsket. Det gjør meg glad, men også litt trist. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 I tillegg er jeg forelsket. Det gjør meg glad, men også litt trist. been there i 5 mnd nå, og nå tror jeg det går min vei endelig ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 Ooh, hva slags studium? Drammen har jo god fastfood, spennende ghettostrøk, et pent utvalg innvandrersjapper der man får tak i det meste av ymse matvarer, to pol, to bingoer (ti meter unna hverandre), en beryktet emogjeng som henger utafor Norli, MrBjoern, Hoppende Bryster, Bytex, (snart) Aidskake og diverse annet snacks. Jeg var forøvrig på Hove aleine i fjor og koste meg ihjæl. Jeg er glad for at jeg skal på Roskilde! Visuell kommunikasjon. Andrevalget er lysdesign. Begge linjer er på samme skole. Damn, høres særdeles bra ut. Forumtreff yes? Arrr... Jeg har én grunn til å dra på Roskilde og det er at Nine Inch Nails spiller der. Men men.. jeg blir glad av å brenne bål i lag med broren min. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 Jeg er litt avstandsforelsket i en jente på tredjeåret, som jeg ikke engang vet navnet til, men hver gang jeg ser henne blir jeg veldig glad innvendig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 13. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2009 Endeli ferdig med eksamen. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 13. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2009 Damn, høres særdeles bra ut. Forumtreff yes? Da vil jeg også henge meg på. Flytter tilbake til de traktene snart jeg óg. Dessuten har jo Drammen Aass. <3 Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 13. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2009 Blir veldig glad av dette forumet og alle de herlige menneskene her inne Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 13. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2009 Et rent hus gjør meg glad! Nå har jeg tatt underetasjen, og er på vei opp. Skal sortere i skoene mine ( ) og vaske hele driten. Det lukter godt her nå Lenke til kommentar
CFM Skrevet 13. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2009 Spiser selvgrilla flintastek nå og den smaker bare himmelsk! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 13. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2009 Hørte en ugle >.> Søvn! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 13. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2009 Da vil jeg også henge meg på. Flytter tilbake til de traktene snart jeg óg. Qlt, forumtreff det blir, altså! Dessuten har jo Drammen Aass. <3 Ja! Hver gang pappa kommer hjem etter å ha vært på salgsrunde "der borte" har han med seg diverse øl fra Aass. Slår alltid like godt an. Jeg blir glad av å trene og av å ikke ha noen planer for helga. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 13. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2009 Jeg er litt avstandsforelsket i en jente på tredjeåret, som jeg ikke engang vet navnet til Slå til før det er for sent. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 14. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2009 Lush såper som er på vei i posten. Gud online shopping er herlig. Lenke til kommentar
Bonselo Skrevet 14. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2009 At det ikkje er SÅ mykje dyrare å kjøpa ein 15" MBP enn ein 13" Einaste killeren på budsjettet er Apple Care Protection Plan til 2.500 kr. Lenke til kommentar
safags Skrevet 14. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2009 At søsteren min kom hjem fra et 1års opphold i Sudan idag!! + Snart sommerferie !!! Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 14. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) At det ikkje er SÅ mykje dyrare å kjøpa ein 15" MBP enn ein 13" smile.gif Einaste killeren på budsjettet er Apple Care Protection Plan til 2.500 kr. Hvis du skal kjøpe laptopen i Norge er det ikke nødvendig å kjøpe Apple Care. Reklamasjonsrett ftw. Endret 14. juni 2009 av heanwi Lenke til kommentar
Bonselo Skrevet 14. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2009 At det ikkje er SÅ mykje dyrare å kjøpa ein 15" MBP enn ein 13" smile.gif Einaste killeren på budsjettet er Apple Care Protection Plan til 2.500 kr. Hvis du skal kjøpe laptopen i Norge er det ikke nødvendig å kjøpe Apple Care. Reklamasjonsrett ftw. For alvor? Det hadde eg ikkje tenkt på ... Då vert det garantert 15" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå