Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Gratulerer! Dram1 er jo stedet å være.

Takktakk! :wee:

OM jeg kommer inn blir jeg enda mer glad i byen, skal sant være sagt. :p

Men to år ung skole, studentsamnad/treningssenter/café som åpnet i fjor, rimelig leie, et studium jeg vir-ke-lig vil studere på, piercingstudio og det faktum at det er nær Oslo og samtidig langt, langt vekke hjemmefra trekker noe helt enormt i rett retning. :wee:

Jeg blir forøvrig også glad av å tenke på at jeg reiser alene på Hovefestivalen i år. :D

Ooh, hva slags studium?

Drammen har jo god fastfood, spennende ghettostrøk, et pent utvalg innvandrersjapper der man får tak i det meste av ymse matvarer, to pol, to bingoer (ti meter unna hverandre), en beryktet emogjeng som henger utafor Norli, MrBjoern, Hoppende Bryster, Bytex, (snart) Aidskake og diverse annet snacks.

Jeg var forøvrig på Hove aleine i fjor og koste meg ihjæl.

Jeg er glad for at jeg skal på Roskilde!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234
Ooh, hva slags studium?

Drammen har jo god fastfood, spennende ghettostrøk, et pent utvalg innvandrersjapper der man får tak i det meste av ymse matvarer, to pol, to bingoer (ti meter unna hverandre), en beryktet emogjeng som henger utafor Norli, MrBjoern, Hoppende Bryster, Bytex, (snart) Aidskake og diverse annet snacks.

Jeg var forøvrig på Hove aleine i fjor og koste meg ihjæl.

Jeg er glad for at jeg skal på Roskilde!

Visuell kommunikasjon. :wee: Andrevalget er lysdesign. Begge linjer er på samme skole. :)

Damn, høres særdeles bra ut. :) Forumtreff yes?

Arrr... Jeg har én grunn til å dra på Roskilde og det er at Nine Inch Nails spiller der. :hrm:

Men men.. jeg blir glad av å brenne bål i lag med broren min. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Da vil jeg også henge meg på. :fun:

Flytter tilbake til de traktene snart jeg óg.

Qlt, forumtreff det blir, altså!

Dessuten har jo Drammen Aass. <3

Ja! Hver gang pappa kommer hjem etter å ha vært på salgsrunde "der borte" har han med seg diverse øl fra Aass. Slår alltid like godt an. :wee:

Jeg blir glad av å trene og av å ikke ha noen planer for helga.

Lenke til kommentar
At det ikkje er SÅ mykje dyrare å kjøpa ein 15" MBP enn ein 13" smile.gif Einaste killeren på budsjettet er Apple Care Protection Plan til 2.500 kr.

Hvis du skal kjøpe laptopen i Norge er det ikke nødvendig å kjøpe Apple Care. Reklamasjonsrett ftw. :)

For alvor? Det hadde eg ikkje tenkt på ... :ermm:

Då vert det garantert 15" :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...