Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At det er fredag i dag gjør meg utrolig glad! Og at vi blir ferdig med å pusse opp stua i dag slik at vi kan slappe av i helga :love:

 

Og at jeg fikk lønn i dag og fremdeles hadde igjen en del fra den forrige lønna! Kanskje jeg kan kjøpe meg noe fint for de tusenlappene jeg hadde til overs

Endret av Light Alba
Lenke til kommentar
Og at jeg fikk lønn i dag og fremdeles hadde igjen en del fra den forrige lønna! Kanskje jeg kan kjøpe meg noe fint for de tusenlappene jeg hadde til overs

 

Eller spare de til en gang du virkelig trenger de. (Bare for å være gledesdreper. :))

 

Neida, til det har jeg sparepenger :p Har alltid en del penger i bakhånd som jeg ikke regner med. Om jeg har mindre enn 3k på brukskontoen min er jeg blakk , selv om jeg har aldri så mye igjen på sparekontoen, Sparekontoen er fredet

Lenke til kommentar

Jeg kom opp i muntlig eksamen i naturfag og skal deretter holde et lite foredrag om favoritt faget mitt :). På Mandag får jeg 4256 i stipend. Sørfen forsvinner. Jeg har gått ned mer enn 15kg siden Mars. Moren min har fått lønning og det er endelig pålegg i huset. Søstra mi skal kanskje bli med moren min til sverige i morgen mens jeg er hjemme alene og kan "øve" til den kommende eksamen.

 

:)

Lenke til kommentar

At jeg skremte mamma. Jeg hadde fått et brev i forbindelse med konformasjonen. Det var til foreldrene så jeg sier til mamma" Dette brevet er til deg" også svarer hun "Ja men hvorfor står ditt navn på det"? også svarer jeg "Jeg vet ikke, det var noe i forbindelse med politiet tror jeg" Så springer hun bort til meg og ser at jeg bare tullet. Nå sitter hun og puster lettet ut på kjøkkenet. Jeg sa det for sånn ca 5min siden :wee:

Lenke til kommentar
At jeg skremte mamma. Jeg hadde fått et brev i forbindelse med konformasjonen. Det var til foreldrene så jeg sier til mamma" Dette brevet er til deg" også svarer hun "Ja men hvorfor står ditt navn på det"? også svarer jeg "Jeg vet ikke, det var noe i forbindelse med politiet tror jeg" Så springer hun bort til meg og ser at jeg bare tullet. Nå sitter hun og puster lettet ut på kjøkkenet. Jeg sa det for sånn ca 5min siden :wee:

 

På en eller annen skrudd måte så gjør det meg også glad :) Skremme folk generelt. Elsker det.

Men det funker ikke å skremme mamma på den måten lenger, siden jeg gjør det så ofte.

Lenke til kommentar

Det at moren kom skliende inn i stuen i en fart jeg ikke viste at hun kunne komme opp i med øyner med en diameter på 5m. Puster knall høyt og jeg tror hun svettet en smule også. Hun holdt på og rydde så jeg hørte også en støvsuger som smalt i gulvet. Jeg er dårlig og forklare men du mp innrømme at det gjør deg litt glad ;)

Edit: Blir også glad når pappa sa "Six Minutes again" når han skullesi "Seks minutter igjen" :wee:

Endret av Batnobbit
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...