Brian Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Kjøpte meg en ny tv i dag. Deilig å surfe på nett med 37" LCD Stoor overgang fra 19" jeg hadde fra før. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 En ny rull med snus = glad. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) At det er fredag i dag gjør meg utrolig glad! Og at vi blir ferdig med å pusse opp stua i dag slik at vi kan slappe av i helga Og at jeg fikk lønn i dag og fremdeles hadde igjen en del fra den forrige lønna! Kanskje jeg kan kjøpe meg noe fint for de tusenlappene jeg hadde til overs Endret 11. januar 2008 av Light Alba Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Og at jeg fikk lønn i dag og fremdeles hadde igjen en del fra den forrige lønna! Kanskje jeg kan kjøpe meg noe fint for de tusenlappene jeg hadde til overs Eller spare de til en gang du virkelig trenger de. (Bare for å være gledesdreper. ) Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Og at jeg fikk lønn i dag og fremdeles hadde igjen en del fra den forrige lønna! Kanskje jeg kan kjøpe meg noe fint for de tusenlappene jeg hadde til overs Eller spare de til en gang du virkelig trenger de. (Bare for å være gledesdreper. ) Neida, til det har jeg sparepenger Har alltid en del penger i bakhånd som jeg ikke regner med. Om jeg har mindre enn 3k på brukskontoen min er jeg blakk , selv om jeg har aldri så mye igjen på sparekontoen, Sparekontoen er fredet Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Sparekonto ja. Det er noe som gjør meg glad, når den er god og full. Ikke det at den kan bli full, men iallfall litt mer innholdsrik enn tom. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 At jeg fikk snakket med læreren min i dag. Selv om jeg ikke hadde lyst i det hele tatt. Men det gikk bra. Ingen døde. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Så det mest sjarmerende smilet idag . En 30 (mer eller mindre) gammel dame, var sååå nydelig . Tenk deg øyne som buer seg på lik linje med munnen. Er ikke ofte man ser slike smil selv om de ikke er til deg. Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg blir glad av.. Minor Majority og BigBang AUF Kjæresten min Te Varme At det gikk bra på tverrfaglig eksamen. (Musikk, dans, drama) Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Siste bussen min hadde gått, så jeg spurte den eneste som kom om den skulle dit jeg bor. Det skulle den ikke, men den kunne stoppe der uansett om jeg sa i fra litt før. Snilt! Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg kom opp i muntlig eksamen i naturfag og skal deretter holde et lite foredrag om favoritt faget mitt . På Mandag får jeg 4256 i stipend. Sørfen forsvinner. Jeg har gått ned mer enn 15kg siden Mars. Moren min har fått lønning og det er endelig pålegg i huset. Søstra mi skal kanskje bli med moren min til sverige i morgen mens jeg er hjemme alene og kan "øve" til den kommende eksamen. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Ny sang fra Madrugada - Look away Lucifer C:S:I på tv Futurama på dvd ( sesong en ) Og dagdrømming ! Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Kjøpt nye klær ;D og fikk litt extra penger i banken Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 At jeg skremte mamma. Jeg hadde fått et brev i forbindelse med konformasjonen. Det var til foreldrene så jeg sier til mamma" Dette brevet er til deg" også svarer hun "Ja men hvorfor står ditt navn på det"? også svarer jeg "Jeg vet ikke, det var noe i forbindelse med politiet tror jeg" Så springer hun bort til meg og ser at jeg bare tullet. Nå sitter hun og puster lettet ut på kjøkkenet. Jeg sa det for sånn ca 5min siden Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 At jeg skremte mamma. Jeg hadde fått et brev i forbindelse med konformasjonen. Det var til foreldrene så jeg sier til mamma" Dette brevet er til deg" også svarer hun "Ja men hvorfor står ditt navn på det"? også svarer jeg "Jeg vet ikke, det var noe i forbindelse med politiet tror jeg" Så springer hun bort til meg og ser at jeg bare tullet. Nå sitter hun og puster lettet ut på kjøkkenet. Jeg sa det for sånn ca 5min siden På en eller annen skrudd måte så gjør det meg også glad Skremme folk generelt. Elsker det. Men det funker ikke å skremme mamma på den måten lenger, siden jeg gjør det så ofte. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Av en eller annen grunn, så er det morro å skremme\lure mødre. Når jeg fikk lappen, så sa jeg jo selvfølgelig først at jeg ikke klarte det. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Det at moren kom skliende inn i stuen i en fart jeg ikke viste at hun kunne komme opp i med øyner med en diameter på 5m. Puster knall høyt og jeg tror hun svettet en smule også. Hun holdt på og rydde så jeg hørte også en støvsuger som smalt i gulvet. Jeg er dårlig og forklare men du mp innrømme at det gjør deg litt glad Edit: Blir også glad når pappa sa "Six Minutes again" når han skullesi "Seks minutter igjen" Endret 12. januar 2008 av Batnobbit Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Ble forfremmet i dag. Er bare deltidsjobb. Men veldig hyggelig still Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Ble forfremmet i dag. Er bare deltidsjobb. Men veldig hyggelig still Gratulerer Lenke til kommentar
CFM Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Meldinga om at jeg får litt over 8400kr i stipend nå i Januar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå