Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, tenk å bare få 300,- for å vaske huset. Uhørt.

Nå har ikke jeg det største huset i Norge da. Bor i rekkehus i Trondheim, og der er de ikke så store som vanlige hus.

 

Fikk nettopp vite at siden mamma skylder meg penger og slik + forskudd på det med dyrepass får jeg 5000 på fredag.

Endret av LanSi
Lenke til kommentar
Ja, tenk å bare få 300,- for å vaske huset. Uhørt.

Nå har ikke jeg det største huset i Norge da. Bor i rekkehus i Trondheim, og der er de ikke så store som vanlige hus.

 

Fikk nettopp vite at siden mamma skylder meg penger og slik + forskudd på det med dyrepass får jeg 5000 på fredag.

 

Jeg tror han var sarkastisk;) Vet ikke hvor gammel du er, men hvis du er 14 og mora di er takknemlig for at du tar ansvar for dyrene og vil ha en undskyldning til å gi deg litt ekstra å rutte med i ferien antar jeg det er fair :)

Endret av Sookie
Lenke til kommentar
Hehe jeg skulle egentlig quote han andre:P

 

Og jeg er 17, og det kan virke som om jeg er bortskjemt, but i'm not!

Da jeg var ung gjorde jeg slikt GRATIS! Men likevel kunne det hende at mamma kjøpte noe fint til meg etterpå, hvis jeg hadde gjort det jeg skulle.

 

Det er så latterlig at folk skal ha betalt for ALT hele tiden. Lillesøstra mi skal liksom ha penger for å gå ut med søpla... Hva skjedde med en tjeneste, liksom?

Lenke til kommentar
Hehe jeg skulle egentlig quote han andre:P

 

Og jeg er 17, og det kan virke som om jeg er bortskjemt, but i'm not!

Da jeg var ung gjorde jeg slikt GRATIS! Men likevel kunne det hende at mamma kjøpte noe fint til meg etterpå, hvis jeg hadde gjort det jeg skulle.

 

Det er så latterlig at folk skal ha betalt for ALT hele tiden. Lillesøstra mi skal liksom ha penger for å gå ut med søpla... Hva skjedde med en tjeneste, liksom?

Det er hun som tilbyr det, jeg har ikke spurt om det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...