Saft Suse Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Snart tur til Tusenfryd med en god venn. Har ikke vært der på fire år så alt det nye blir definitivt moro å prøve ut, i tillegg til alt det gamle man husker så godt. Endret 9. juni 2009 av Saft Suse Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Ja, tenk å bare få 300,- for å vaske huset. Uhørt. Nå har ikke jeg det største huset i Norge da. Bor i rekkehus i Trondheim, og der er de ikke så store som vanlige hus. Fikk nettopp vite at siden mamma skylder meg penger og slik + forskudd på det med dyrepass får jeg 5000 på fredag. Endret 9. juni 2009 av LanSi Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 At jeg snart kan øvelseskjøre! Blir snart ferdig med Trafikalt grunnkurs. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Springsteenkonsert. Helt fantastisk. Fikk til og med stå i inner circle Endret 9. juni 2009 av Karlson Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) RAMdisk, helt sykt! 4GB/s Read/write, og egentlig helt gratis. En SSD har maksimalt 700MB/s Read/write. Endret 10. juni 2009 av Blomsterbob Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 At jeg endelig er ferdig med å fikse "CEWE" (CP) Fotobok og har bestillt hos JP. Tok faen meg mye lengre enn 3 min! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Ja, tenk å bare få 300,- for å vaske huset. Uhørt. Nå har ikke jeg det største huset i Norge da. Bor i rekkehus i Trondheim, og der er de ikke så store som vanlige hus. Fikk nettopp vite at siden mamma skylder meg penger og slik + forskudd på det med dyrepass får jeg 5000 på fredag. Jeg tror han var sarkastisk;) Vet ikke hvor gammel du er, men hvis du er 14 og mora di er takknemlig for at du tar ansvar for dyrene og vil ha en undskyldning til å gi deg litt ekstra å rutte med i ferien antar jeg det er fair Endret 10. juni 2009 av Sookie Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Hehe jeg skulle egentlig quote han andre:P Og jeg er 17, og det kan virke som om jeg er bortskjemt, but i'm not! Lenke til kommentar
Coraxx Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg har fått meg kjæreste Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Hehe jeg skulle egentlig quote han andre:P Og jeg er 17, og det kan virke som om jeg er bortskjemt, but i'm not! Da jeg var ung gjorde jeg slikt GRATIS! Men likevel kunne det hende at mamma kjøpte noe fint til meg etterpå, hvis jeg hadde gjort det jeg skulle. Det er så latterlig at folk skal ha betalt for ALT hele tiden. Lillesøstra mi skal liksom ha penger for å gå ut med søpla... Hva skjedde med en tjeneste, liksom? Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 At jeg nå snart har ferie. Læreren i naturfag ble syk så jeg slipper naturfag på eksamen Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Er du ikke fortsatt ganske.... Ung? Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Joda.. eller.. nå er det jo 5 år siden jeg var 17 da.. *gamla* Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Hehe jeg skulle egentlig quote han andre:P Og jeg er 17, og det kan virke som om jeg er bortskjemt, but i'm not! Da jeg var ung gjorde jeg slikt GRATIS! Men likevel kunne det hende at mamma kjøpte noe fint til meg etterpå, hvis jeg hadde gjort det jeg skulle. Det er så latterlig at folk skal ha betalt for ALT hele tiden. Lillesøstra mi skal liksom ha penger for å gå ut med søpla... Hva skjedde med en tjeneste, liksom? Det er hun som tilbyr det, jeg har ikke spurt om det. Lenke til kommentar
thking Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Hurra! Fant 10 kroner i soffan:D Da blir nok dagen perfekt:P Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 At jeg snart kan øvelseskjøre! Blir snart ferdig med Trafikalt grunnkurs. Gratulerer! Skal selv om et år circa ta mopedlappen og trafikalt grunnkurs etter sommerferien. For 6500,- ca. Ganske billig! Er et tilbud vi får. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 I morgen er muntlig eksamen. Og etter det, er sommerferien så og si begynt, da fristen for å sette karakterer var i går. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg har fått meg kjæreste Jeg er ekstremt glad på dine vegne Lenke til kommentar
thadon Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Hadde en økning på 0.5 på snittet mitt fra i jul Skal på paintball med klassen i morra så er det sommerferie! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå