Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
At mamma har fiksa penger til meg hvis jeg ikke får jobb.

 

100 kr per dag hvor jeg er alene med dyrene i huset.

300 kr per uke hvis jeg vasker huset en gang i uka.

Så basically kan jeg få opptil 1000 kr i uka i sommer!

 

Håper dere har mange dyr og at du er flink til å passe på de så mora di får valuta for pengene!

 

At det bare er 2 uker til skoleslutt gjør meg glad

Lenke til kommentar
At mamma har fiksa penger til meg hvis jeg ikke får jobb.

 

100 kr per dag hvor jeg er alene med dyrene i huset.

300 kr per uke hvis jeg vasker huset en gang i uka.

Så basically kan jeg få opptil 1000 kr i uka i sommer!

 

Håper dere har mange dyr og at du er flink til å passe på de så mora di får valuta for pengene!

 

At det bare er 2 uker til skoleslutt gjør meg glad

Vi har 1 hund og to katter, men dealen innebærer jo at hunden får tur regelmessig, mat 2 ganger om dagen, ha rent vann. Så det er ikke bare å slaske for pengene :)

Lenke til kommentar
Du ville ikke vasket huset for mora di for 300 kroner? WHAT?

 

Jeg vaska hele huset hver uke, tok oppvasken, gikk ut med søpla da det trengtes og hadde ansvar for å holde badet rent for 100 kroner uka:)

 

Men mest av alt fordi man faktisk bør hjelpe til hjemme!

 

Ikke når jeg kan gå tur med 3 dyr og gi dem mat for 700 spenn, nei. Matlaging og klesvask går greit, men vasking med bøtte og klut er noe av det verste jeg vet.

 

Rengjøring er så hat for meg at jeg fra og med etter sommerferien aldri skal gjøre det igjen. Det blir hushjelp resten av livet. Stor sjanse for at det blir en post i denne tråden når den tid kommer.

 

Redigerer inn denne fra posten under:

Og tviler på at de 2 kattene hans trenger å gå tur ;)

 

Pinlig av meg å ta med dem, men du har rett. Da er lønna fra mora enda drøyere. 36 400,- i året for det? Wtf.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Lykke til med å finne deg ei dugelig dame som kan godta det da (eventuellt grattulerer med å bruke alt for store deler av lønna di på å leie vaskehjelp)

 

Det er jo bare for han å la være å rote i det heletatt. Det er hans egen dritt han skal vaske liksom. 300 kroner er mye.

 

Og tviler på at de 2 kattene hans trenger å gå tur ;)

Lenke til kommentar
Du ville ikke vasket huset for mora di for 300 kroner? WHAT?

 

Jeg vaska hele huset hver uke, tok oppvasken, gikk ut med søpla da det trengtes og hadde ansvar for å holde badet rent for 100 kroner uka:)

 

Men mest av alt fordi man faktisk bør hjelpe til hjemme!

 

Ikke når jeg kan gå tur med 3 dyr og gi dem mat for 700 spenn, nei. Matlaging og klesvask går greit, men vasking med bøtte og klut er noe av det verste jeg vet.

 

Rengjøring er så hat for meg at jeg fra og med etter sommerferien aldri skal gjøre det igjen. Det blir hushjelp resten av livet. Stor sjanse for at det blir en post i denne tråden når den tid kommer.

 

Redigerer inn denne fra posten under:

Og tviler på at de 2 kattene hans trenger å gå tur ;)

 

Pinlig av meg å ta med dem, men du har rett. Da er lønna fra mora enda drøyere. 36 400,- i året for det? Wtf.

Blir ikke i året da. Jeg er ikke aleine hele sommeren (jeg får bare penger når jeg er alene hjemme med dem)

Så det blir ikke flere tusen i sommmer for å si det sånn :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...