CFM Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Vært på helikoptertur med forsvaret i dag Dritdigg! :D Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Eg har funne mobilen min! Den var gøymd under sklia i ballbassenget på Union Hotel. Heldigvis var pappa med meg og leita - og fann den! No slepp eg kjøpe ny, og kan leve lykkeleg vidare med min fantastiske, gamle, perfekte SE W810i. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Hehe, hyggelig og lese at du fant den! Hørtes ut som viktig del av deg i; ting som irritere tråden. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Eg har funne mobilen min! Den var gøymd under sklia i ballbassenget på Union Hotel. Heldigvis var pappa med meg og leita - og fann den! No slepp eg kjøpe ny, og kan leve lykkeleg vidare med min fantastiske, gamle, perfekte SE W810i. Enig der, har selv W810i og den er ganske solid, og enkel samt udødelig. Min har overlevd alt mulig rart i de over 3 årene jeg har hatt den, blant annet syrebad. Men tror det er på tide å pensjonere den snart da den ikke klarer å etablere kontakt med pc'n lengre, og blir styggvarm av og til, og kutter en og annen samtalen i ny og ne. Men den har helt klart gjort nytten sin. Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Hehe, hyggelig og lese at du fant den! Hørtes ut som viktig del av deg i; ting som irritere tråden. Hehe, ja det var veldig fint å finne den. Eg har funne mobilen min! Den var gøymd under sklia i ballbassenget på Union Hotel. Heldigvis var pappa med meg og leita - og fann den! No slepp eg kjøpe ny, og kan leve lykkeleg vidare med min fantastiske, gamle, perfekte SE W810i. Enig der, har selv W810i og den er ganske solid, og enkel samt udødelig. Min har overlevd alt mulig rart i de over 3 årene jeg har hatt den, blant annet syrebad. Men tror det er på tide å pensjonere den snart da den ikke klarer å etablere kontakt med pc'n lengre, og blir styggvarm av og til, og kutter en og annen samtalen i ny og ne. Men den har helt klart gjort nytten sin. Ja, høyrer stadig om mobiltelefonar som "klikkar", men denne har det aldri vore noko problem med for min del. Lenke til kommentar
Bonselo Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Kjempekoseleg å sleppa laus ein sporv som etter ein solid smell i stovevindauget kvilte i neven min i tre kvarter Endret 8. juni 2009 av Bonselo 1 Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg skal få meg en iPhone 3G Det skal bli godt å la noen andre ta vare på min iPhone 2G og gjøre mitt for å la Apple få mer klingende mynt i kassa Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 At jeg har fått seks femmere og tre firere i standpunktkarakterer! Har bare gått opp, og nådd mitt mål med null treere! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Feriepengene kom i dag. Og det var ca dobbelt så mye som jeg hadde regnet med. Denne sommeren blir visst ikke så ille som jeg hadde trodd. ^^ 1 Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Fikk 5,3 i standpunkt, i tillegg kommer eksamenskarakterene Lenke til kommentar
Bonselo Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Gratulera! Eg fekk seksar i standpunkt i engelsk, det vil sei at eg har seksar i alle tre avslutningsfaga i år! Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Godt gjort, hvilket trinn går du Bonselo? Gratulerer til deg også Karlson, very good. Lenke til kommentar
Bonselo Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Nettopp ferdig med andre året på VGS, men har gått TAF, altså har eg fått VG1 spreidd utover to år. Sidan eg hoppar av til hausten, så må eg ta privatisteksamen i geografi, gym og c-språk, då det ikkje er inkuldert i TAF-løpet. Så eg startar på VG2 samstundes som jamnaldrande startar på universitetet Lenke til kommentar
CFM Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Når det kommer F-16 og gjør noen low-pass rett utenfor hangaren vår på skolen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 At jeg fikk 5 på eksamensoppgaven min om lyd! Lenke til kommentar
gard. Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 At jeg fikk 6 på norskeksamen muntlig i temaene norsk språkhistorie og lyrikk Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 At jeg fikk 5 på eksamensoppgaven min om lyd! Gratulerer! Jeg fikk 5 på web! Selv om jeg gjorde praktisk talt all kodingen... Og han som gjorde minst fikk 6. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Witchtrap får meg i godt humør Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Fikk 5 i mat&helse på praktisk og teori Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå