Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eg har funne mobilen min! Den var gøymd under sklia i ballbassenget på Union Hotel. Heldigvis var pappa med meg og leita - og fann den! :D No slepp eg kjøpe ny, og kan leve lykkeleg vidare med min fantastiske, gamle, perfekte SE W810i.

Enig der, har selv W810i og den er ganske solid, og enkel samt udødelig. Min har overlevd alt mulig rart i de over 3 årene jeg har hatt den, blant annet syrebad. :p Men tror det er på tide å pensjonere den snart da den ikke klarer å etablere kontakt med pc'n lengre, og blir styggvarm av og til, og kutter en og annen samtalen i ny og ne. Men den har helt klart gjort nytten sin.

Lenke til kommentar
Hehe, hyggelig og lese at du fant den! :)

Hørtes ut som viktig del av deg i; ting som irritere tråden.

Hehe, ja det var veldig fint å finne den.

Eg har funne mobilen min! Den var gøymd under sklia i ballbassenget på Union Hotel. Heldigvis var pappa med meg og leita - og fann den! :D No slepp eg kjøpe ny, og kan leve lykkeleg vidare med min fantastiske, gamle, perfekte SE W810i.

Enig der, har selv W810i og den er ganske solid, og enkel samt udødelig. Min har overlevd alt mulig rart i de over 3 årene jeg har hatt den, blant annet syrebad. :p Men tror det er på tide å pensjonere den snart da den ikke klarer å etablere kontakt med pc'n lengre, og blir styggvarm av og til, og kutter en og annen samtalen i ny og ne. Men den har helt klart gjort nytten sin.

Ja, høyrer stadig om mobiltelefonar som "klikkar", men denne har det aldri vore noko problem med for min del.

Lenke til kommentar

Nettopp ferdig med andre året på VGS, men har gått TAF, altså har eg fått VG1 spreidd utover to år. Sidan eg hoppar av til hausten, så må eg ta privatisteksamen i geografi, gym og c-språk, då det ikkje er inkuldert i TAF-løpet. :)

Så eg startar på VG2 samstundes som jamnaldrande startar på universitetet :hm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...