Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Internett altså.. Det bildet og den avataren får meg ikke automatisk til å tenke på lesbisk jente akkurat, eller jente/lesbisk hver for seg, selv om lesbisk er avhengig av at det er jente... omg I'm a nerd.

Uansett, i dag jobbet jeg i 8 timer, så spiste jeg fiskekaker og drakk cola zero i sommersolen, mens jeg gledet meg til trening. Det var fantastisk. Små gleder.

Lenke til kommentar

Det fins alltid en tid til å prøve nye ting ;)

Jeg er lykkelig akkurat nå fordi jeg har tenkt å si The Last Samurai etterpå, som er en av mine yndlingsfilmer. I tillegg lager min mor noe mat nå, som jeg tror blir ganske godt. Bare synd jeg må spise så fort som mulig.

Lenke til kommentar

I dag er jeg faktisk i godt humør, enda jeg for tiden er innlagt på sykehus. Men er på perm nå, og ingenting er bedre enn å slippe hvite sykehusvegger i helgen. Med andre ord: Å komme hjem igjen til familien, selv for en liten stund, gjør meg glad.

Lenke til kommentar
Jeg er ikke i nærheten av søstera mi nå. Det er hyggelig. :)

Virker som du har et kjempe godt forhold til familien din..

On Topic: Det som gjør meg glad er da jeg kan sitte på fine plasser med kompiser å fyre en joint..

eller så blir jeg ganske glad for alt : ) smil til meg å jeg smiler tilbake :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

En super fest i går med drikking og dansing, fint vær i dag og Band of Horses gjør meg utrolig glad. :wee:

Lenke til kommentar

Enkelte innlegg er blitt redigert grunnet overdreven eller feil bruk av quote-funksjon. Vær vennlig å passe på å quote det du svarer på og ikke mer enn det. I utgangspunktet skal man ikke quote mer enn maks to innlegg bakover. Dette for å gjøre det mest mulig oversiktlig. Ved quoting av veldig mye tekst, eller om bruker finner det nødvendig å quote flere innlegg bakover så oppfordres man til å bruke skjul funksjonen.

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

At jeg har oppdaget at Johndoe har flere veldig fine sanger gjør meg glad. ^^

Andre ting som gleder meg er at jeg er ferdige med de vanlige leksene på skolen, har fått kjøpt Sims3 og at jeg er godt forbredt til prøvemuntlig i morgen. Jeg er for øvrig først, dermed får jeg masse fri i morgen, og det gjør meg også glad. : D

Kilden til et lykkelig liv er å oppdaget alt det fine som skjer rundt deg! Nyte de små tingene. ^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Kilden til et lykkelig liv er å oppdaget alt det fine som skjer rundt deg! Nyte de små tingene.

Smil hver dag som går, så skal du se hvor mange venner du får.

;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...