Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 At jeg blir 18 i dag Og skal feire med gode venner Gratulere! Anyway... Robin Williams gjør meg alltid glad. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 KJØPT NY SYKKEL! Pluss at jeg får kvinnebesøk i morra Grattis! Sykkelen altså. Den er trofast, du får ri den når du vil og klager aldri. Lenke til kommentar
pi. Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Sex med noen jeg er glad i <3 Lenke til kommentar
-Marte Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 At jeg blir 18 i dag Og skal feire med gode venner Og at jeg fikk Fender Bass av familien Hoho, nå er jeg glad. Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg har sagt det før, og sier det igjen: Å våkne midt på natta for så legge deg å sove igjen I dag har jeg fri, likevell satte jeg alarmen på klokka 05.00 sto ikke opp. La meg ned til å sove lengre Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 sandinista, du er genial. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 KJØPT NY SYKKEL! Pluss at jeg får kvinnebesøk i morra Grattis! Sykkelen altså. Den er trofast, du får ri den når du vil og klager aldri. haha :!: true. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Sex med noen jeg er glad i <3 Ikke driv hor med din mor, da blir du far til din bror. Capiche ? Lenke til kommentar
safags Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 At jeg har ferie, bitches! FFUU. At radioresepsjonen t-skjorta min har blitt sendt. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Cocorosie konsert i kveeeeeeeeld hurrahurrahurra! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Kjøpe et spill i morgen! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 å ha hjemmehelg med kjæresten er hyggelig. Skal snart lage en bedre middag til han nå Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Oppdaget nettopp at Jimmy Ågren har lagt ut en gratis DVD Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Møte med kjæresten Dog det er ikke sikkert det blir hyggelig og kommer noe glad ut av det... Får håpe* Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Skal lane med bestekompisen min frem til i morgen Når jeg leste over det fort mens jeg bladde ned så det ut som du skulle lone med bestemoren din. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 At jeg er ferdig med siste eksamen, og endelig har sommerferie. Joho! Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Sweet. Hva var oppgaven? Temaet var utgivelse av ny bok, der forfatteren hadde "gitt" 5 forskjellige oppgaver du kunne velge imellom. Du kunne enten lage en kort reklame med bilder, tekst og lyd egnet for kino, cdcover (label, traycard og booklet) for lydboken, skrive avisartikkel om den nye boka+ oppsett til siden eller lage plakat+annonse med like trekk. Kan ikke huske hva den siste oppgaven var, men jeg valgte selv plakat + annonse. Ble selv ikke noe særlig fornøyd med annonsen, men siden jeg greide argumentere for de valgene jeg tok, dro det meg ikke noe ned. Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Sol + Øl + Pink floyd = <3 Bumper denne. Lenke til kommentar
Dyvers Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Jeg har sagt det før, og sier det igjen:Å våkne midt på natta for så legge deg å sove igjen I dag har jeg fri, likevell satte jeg alarmen på klokka 05.00 sto ikke opp. La meg ned til å sove lengre Heey! Da er vi 2 Det er Deilig! Lenke til kommentar
pi. Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Sex med noen jeg er glad i <3 Ikke driv hor med din mor, da blir du far til din bror. Capiche ? Hehe, jeg er en lesbisk jente, som ikke sikta til moren min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå