Grand Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) tok meg et glass cola zero også. Ikke bra for treninga Sitronsaft, hvor er shaken!?, hehe Blir glad over at sommer kroppen begynner å ta form og at jeg har 1000 ganger mere selvtilit nå enn jeg hadde for et år siden, gleder meg til å gå i barisen på stranda for en gangs skyld! Endret 4. juni 2009 av Sno Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Haha, flaks for meg har ikke Zero noen som helst virkning på treningen. Men ellers er jeg veldig slapp på det, har vært de siste ukene. Spiser egentlig det jeg vil omtrent, og tror ikke jeg har noe særlig stort overskudd heller. Men dette får vi vel ta på treningsforumet ;P Blir glad av å høre at NOEN er fornøyd med sin kropp og får fremgang Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 At jeg har ferie, bitches! Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 2 dager igjen av VG3, og så aldri mer norsk skoletull. Holy crapmonkey det skal bli awesome. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 At jeg om 6 timer kan komme innom tråden her, og være glad over at jeg er ferdig med alle eksamene på videregående ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 6 på Norsk Tentamen, Fredag, helgkos med venner og 10 kalde. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Skal på helikoptertur med forsvaret til mandag Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Det gjør meg glad å tenke på den nye sporten Hvilken sport? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Apples in Stereo - Energy Og at jeg har fri fra jobb i helga, så jeg kan dra bort og være med venner. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 At jeg plutselig får nesten 10 000 mer enn planlagt - feilberegnet lønn,ferielønn for i fjor,reklamasjonssak mot pyapal og lønn for oppdrag på en gang...er gjerne "gjerrig" og budsjetterer for lite fremfor for mye Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 At jeg plutselig får nesten 10 000 mer enn planlagt - feilberegnet lønn,ferielønn for i fjor,reklamasjonssak mot pyapal og lønn for oppdrag på en gang...er gjerne "gjerrig" og budsjetterer for lite fremfor for mye Jeg får også ca 10.000 mer å rutte med enn jeg hadde kalkulert med. Er dødsfornøyd såklart! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Skal på helikoptertur med forsvaret til mandag Ta bilder og post dem på forumet! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Det stemmer jeg også for Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 At jeg om 6 timer kan komme innom tråden her, og være glad over at jeg er ferdig med alle eksamene på videregående ^^ Ferdig med alle eksamene, PLUSS at jeg fikk 6 på mediaeksamen! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg har plutselig 8k på konto. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 KJØPT NY SYKKEL! Pluss at jeg får kvinnebesøk i morra Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 At jeg om 6 timer kan komme innom tråden her, og være glad over at jeg er ferdig med alle eksamene på videregående ^^ Ferdig med alle eksamene, PLUSS at jeg fikk 6 på mediaeksamen! Sweet. Hva var oppgaven? Lenke til kommentar
-Marte Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 At jeg blir 18 i dag Og skal feire med gode venner Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Skal lane med bestekompisen min frem til i morgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå