Turtlis Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg skal på butikken å kjøpe meg noe å trykke inn i skallen snart Kanskje jeg kjøper ingredienser til å lage ei kake også... hurra Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 Haha, Blomsterbob havner alltid i slike situasjoner Yup, og ikke bare her på forumet. On topic: Fikk endelig penger på mobilen, etter et halvt år med 0kr. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 Tanken på at jeg skal kjøre 24-maraton i helga gjør meg jævlig glad. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 17 dager til Transformers - Revenge Of The Fallen kommer. GLEDER MEG SOM EN UNGE! Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 Musikk, og glade tanker om at jeg skal hjem snart! Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 3. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2009 Terminator salvation! Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 3. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2009 At jeg har doblet snittet mitt fra første halvår. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 3. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Se filmen hos Youtube At disse vant Britains got Talent, og ikke den forferdelige Boyle. Helt rått! Endret 3. juni 2009 av Karlson Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 3. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2009 At kontrakten snart er oss i hende. Herlig! Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 3. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2009 At mitt vinnerbud på en ThinkPad 600 kom på 75 kroner, eneste jeg trenger å skifte er HDD og CMOS-batteri Lenke til kommentar
thadon Skrevet 3. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2009 At mitt vinnerbud på en ThinkPad 600 kom på 75 kroner, eneste jeg trenger å skifte er HDD og CMOS-batteri Mener å huske at far hadde en sånn en, satt og spillte bomberman, hangman og wolfenstein 3D på den, gode minner. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 3. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2009 Selv om den drar på årene så er den fullt brukbar til internett og visse spill, genialt med lette Linux-distroer Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg har aldri vært så glad for å se sengen min som i natt. X D Bare kort tid til skolen er ferdig nå, så lærerene våre fant ut at vi skulle gå Vidden om natten. Begynte klokken 10, hjemme klokken 5. Helt død i kroppen i dag, men angrer selvfølgelig ikke. ^^ Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Ferdig med VG2. Skuldrene senket, solen skinner, vinden blåser friskt, og rommet er ryddet! Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg har aldri vært så glad for å se sengen min som i natt. X DBare kort tid til skolen er ferdig nå, så lærerene våre fant ut at vi skulle gå Vidden om natten. Begynte klokken 10, hjemme klokken 5. Helt død i kroppen i dag, men angrer selvfølgelig ikke. ^^ Samme skal vi gjøre om noen uker. Gleder meg! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg har aldri vært så glad for å se sengen min som i natt. X DBare kort tid til skolen er ferdig nå, så lærerene våre fant ut at vi skulle gå Vidden om natten. Begynte klokken 10, hjemme klokken 5. Helt død i kroppen i dag, men angrer selvfølgelig ikke. ^^ Hardangervidda? Noe som gjør meg glad er at siste ordnære skoledag er i morgen. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Fikk lønning i dag så jeg skal kjøpe meg ny sykkel snart!! Da blir det kondis trening! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 God middag og sjokoladekake og melk gjør meg glad og mett. Aaah. Sjokoladekake og melk. *sikle på låret* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Kanskje ikke 'hyggelig', men jeg ler iallefall hver gang jeg er ute å kjører, når jeg ser de små fuglene som står midt i veien, også hopper dem med beina samlet ut av veien rett før jeg passerer der de stod. Liker å leke seg tror jeg. :!: Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Ferdig med VG2. Skuldrene senket, solen skinner, vinden blåser friskt, og rommet er ryddet! Slike gleder er de beste synes jeg. Ingen bekymringer, livet går videre, livet er herlig. Ny start på en måte, rebirth. Har lest som en idiot til naturfagprøven i morgen (som er den siste prøven i år = skoleåret er basically ferdig etter prøven) og nå gidder jeg ikke mer. Det gjør meg glad. Tok meg et glass cola zero også. På lørdag har jeg tenkt å begynne med en helt ny sport, som en i paralellklassen driver med. Går ikke på noe nå, annet enn styrketrening på treningsstudio. Tror det skal bli kjekt å få noe å gjøre på. Har ingen hobbyer per i dag, noe som egentlig er jævlig tragisk. Det gjør meg glad å tenke på den nye sporten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå