Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har aldri vært så glad for å se sengen min som i natt. X D

Bare kort tid til skolen er ferdig nå, så lærerene våre fant ut at vi skulle gå Vidden om natten. Begynte klokken 10, hjemme klokken 5. Helt død i kroppen i dag, men angrer selvfølgelig ikke. ^^

Samme skal vi gjøre om noen uker. Gleder meg!

Lenke til kommentar
Jeg har aldri vært så glad for å se sengen min som i natt. X D

Bare kort tid til skolen er ferdig nå, så lærerene våre fant ut at vi skulle gå Vidden om natten. Begynte klokken 10, hjemme klokken 5. Helt død i kroppen i dag, men angrer selvfølgelig ikke. ^^

Hardangervidda? :p

Noe som gjør meg glad er at siste ordnære skoledag er i morgen. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Kanskje ikke 'hyggelig', men jeg ler iallefall hver gang jeg er ute å kjører, når jeg ser de små fuglene som står midt i veien, også hopper dem med beina samlet ut av veien rett før jeg passerer der de stod.

Liker å leke seg tror jeg. :!:

Lenke til kommentar
Ferdig med VG2. Skuldrene senket, solen skinner, vinden blåser friskt, og rommet er ryddet! :)

Slike gleder er de beste synes jeg. Ingen bekymringer, livet går videre, livet er herlig. Ny start på en måte, rebirth.

Har lest som en idiot til naturfagprøven i morgen (som er den siste prøven i år = skoleåret er basically ferdig etter prøven) og nå gidder jeg ikke mer. Det gjør meg glad. Tok meg et glass cola zero også.

På lørdag har jeg tenkt å begynne med en helt ny sport, som en i paralellklassen driver med. Går ikke på noe nå, annet enn styrketrening på treningsstudio. Tror det skal bli kjekt å få noe å gjøre på. Har ingen hobbyer per i dag, noe som egentlig er jævlig tragisk. Det gjør meg glad å tenke på den nye sporten :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...