BakerHansen Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Må skrive under på det med god tid på morgenen altså. Bruke lang tid i dusjen. Stelle i stand en skikkelig frokost, bruke lang tid på å spise for så å lage pulverkaffe og sette inn morrasnusen. Mye deiligere å gå på skolen etterpå da altså. Dette kommer fra en kar som har droppa frokost før skolen i 10 år. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Valper, fri i morgen og ny mac Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Den nye Forumkaféen - beste ved 2008 Musikk for sjelen som gjør meg glad 1 2 3 4 Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Må skrive under på det med god tid på morgenen altså. Bruke lang tid i dusjen. Stelle i stand en skikkelig frokost, bruke lang tid på å spise for så å lage pulverkaffe og sette inn morrasnusen. Mye deiligere å gå på skolen etterpå da altså. Dette kommer fra en kar som har droppa frokost før skolen i 10 år. Jeg må si meg enig, hadde bare skolen startet litt senere... jeg gidder liksom ikke stå opp klokka 5 om morgenen bare for å få tid til det, da bare sovner jeg på skolen. EDIT: Å nei! den ble jo trist! jeg får skrive noe som gjør meg glad da. Den nye Forumkaféen er jo en glede for hele forumet, også liker jeg å se den koselige hunden min sitte i sengen og stirre på meg. Endret 9. januar 2008 av kenny- Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg må si meg enig, hadde bare skolen startet litt senere... jeg gidder liksom ikke stå opp klokka 5 om morgenen bare for å få tid til det, da bare sovner jeg på skolen. sad.gif Øh, hvor langt unna skolen bor du om du opp 5 for å mekke ordentlig frokost? Selv så syntes jeg at jeg føler meg mer opplagt og i bedre humør på skolen om jeg lager en ordentlig frokost/kosestund før skolen begynner. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Tja... det er en halvtime med buss, også må jeg gå ti minutter for å komme til bussplassen... Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Bruke lang tid i dusjen. Stelle i stand en skikkelig frokost, bruke lang tid på å spise for så å lage pulverkaffe og sette inn morrasnusen. Åh, det er oppskriften på ein nær perfekt start på dagen. Bytt ut pulverkaffen med traktekaffe, så er det perfekt! Lenke til kommentar
rublings Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 At jeg fikk 6 på elektro-prøven i dag Har aldri forstått elektro, men denne gangen satt den skikkelig. "Beste prøven jeg har sett av alle på trinnet", mumlet elektrolæreren. Best av rundt 50 elever:) Første 6eren i hele mitt korte/lange liv. Å så stolt mor og far var Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg blir kjempeglad av at stua blir kjempefin med den nye malingen, og at vi blir ferdige med alt på lørdag Og så blir jeg så glad av at typen syntes det var morsomt å pusse opp, og at jeg også får viljen min med å male soverommet og gangen i nær fremtid. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 kenny-: samme som meg da jeg gikk på skole for 2 år siden, 45min med buss, og noen minutter ned til ruta, jeg sto opp klokka 5 hver dag da, lagde kaffe og frokost osv Er digg å ha god tid om morgenen Lenke til kommentar
mushi Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Ponni gjør meg glad, og det at typen ikke skal jobbe på lørdag så jeg får sett han litt Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 At jeg fikk 6 på elektro-prøven i dag Har aldri forstått elektro, men denne gangen satt den skikkelig. "Beste prøven jeg har sett av alle på trinnet", mumlet elektrolæreren. Best av rundt 50 elever:) Første 6eren i hele mitt korte/lange liv. Å så stolt mor og far var Så bra! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 At jeg begynner og få bedre matlyst Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 At jeg ble årets nykommer på jobben + ekstra lønn! Herlig. Lenke til kommentar
Hayate Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Fått Effektanlegg og nye deler til mopeden , det gjør meg glad Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 At jeg nå har sluttet å røyke på skolen, dette er starten på min røykeslutt Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 At jeg har sluttet å røyke idag og startet å trene Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 At jeg har sluttet å røyke idag og startet å trene trodde folk ble litt deprimerte samme dag de sluttet å røyke Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg blir ikke det Er ikke normal heller jeg da. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Blandet Følelser heter det Mormoren min sluttet akkuratt men hun begynte og tenke på røyke siden hun ikke gikk ned noen kilo... Slankekurset hadde bare vart i 2 dager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå