Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Må skrive under på det med god tid på morgenen altså. Bruke lang tid i dusjen. Stelle i stand en skikkelig frokost, bruke lang tid på å spise for så å lage pulverkaffe og sette inn morrasnusen.

Mye deiligere å gå på skolen etterpå da altså. Dette kommer fra en kar som har droppa frokost før skolen i 10 år.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Må skrive under på det med god tid på morgenen altså. Bruke lang tid i dusjen. Stelle i stand en skikkelig frokost, bruke lang tid på å spise for så å lage pulverkaffe og sette inn morrasnusen.

Mye deiligere å gå på skolen etterpå da altså. Dette kommer fra en kar som har droppa frokost før skolen i 10 år.

 

Jeg må si meg enig, hadde bare skolen startet litt senere... jeg gidder liksom ikke stå opp klokka 5 om morgenen bare for å få tid til det, da bare sovner jeg på skolen. :(

 

EDIT: Å nei! den ble jo trist! jeg får skrive noe som gjør meg glad da. :)

 

Den nye Forumkaféen er jo en glede for hele forumet, også liker jeg å se den koselige hunden min sitte i sengen og stirre på meg. :)

Endret av kenny-
Lenke til kommentar
Jeg må si meg enig, hadde bare skolen startet litt senere... jeg gidder liksom ikke stå opp klokka 5 om morgenen bare for å få tid til det, da bare sovner jeg på skolen. sad.gif

 

Øh, hvor langt unna skolen bor du om du opp 5 for å mekke ordentlig frokost?

Selv så syntes jeg at jeg føler meg mer opplagt og i bedre humør på skolen om jeg lager en ordentlig frokost/kosestund før skolen begynner.

Lenke til kommentar
At jeg fikk 6 på elektro-prøven i dag :) Har aldri forstått elektro, men denne gangen satt den skikkelig.

"Beste prøven jeg har sett av alle på trinnet", mumlet elektrolæreren. Best av rundt 50 elever:) Første 6eren i hele mitt korte/lange liv. Å så stolt mor og far var :)

Så bra! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...