Sodd Ball Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Pink Floyd og tanken på at The Australian Pink Floyd Show kommer til Steinkjer i juni! Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Johnny Cash får meg i humør nå =) Vannvittig mye bra der. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Er fornøyd med at jeg klarte å ordne jumper-problemer på eske-pcen min så den ikke får masse rare feil. Nå slipper jeg å trykke F1 for å ignorere ting og tang i BIOS, men glad er jeg nok ikke av personlige grunner. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Gleder meg til klokka 7 i morra tidlig..Da åpner butikkene igjen..Og jeg skal kjøpe meg godteri! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg gleder meg til klokka blir kvart over sju. Ta sitter jeg på et fly og er på vei til kurs i Sverige jeg får betalt for å være med på. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Fant en lokal butikk som selger Prototype 6. juni, yay! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg gleder meg til klokka blir kvart over sju. Ta sitter jeg på et fly og er på vei til kurs i Sverige jeg får betalt for å være med på. Jeg elsker å fly. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Korte flyturer er moro, men lengre over 2 timer er dritkjedelige. Kan jo komme av at jeg har fløyet ganske mye de siste to årene, høydepunktene er jo når man får sitte på klappsetet Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Men å fly over Atlanteren etc. er fem ganger så morsomt igjen! Helt til luftfuktigheten blir alt for lav. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Ser jo ikke ut til at det er så morsomt å fly over Atlanteren. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Åjoda, når du har egen TV med massevis av filmer, gratis brus og god mat. Da er det ikke ille i det hele tatt. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Du har tydeligvis ikke fått med deg den store saken i nyhetene. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Nei, og når ble det relevant? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Dette blir for dumt/meningsløst å diskutere på bakgrunn av at jeg prøvde meg med en artig kommentar som en referanse til en stor nyhetssak. Når du ikke aner hvilken sak det er snakk om faller hele poenget bort. Med andre ord: glem det. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Beklager, jeg er litt småtrøtt. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hører på Zelda-musikken samt musikk fra andre spill (WoW, Battlefield, Oblivion etc.) Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Haha, Blomsterbob havner alltid i slike situasjoner Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 ny the simspons sesong kommer på dvd i slutten av sommeren. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Snill samboer gjør meg glad Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 God middag og sjokoladekake og melk gjør meg glad og mett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå