Lemon Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 Mine bare døde eller krangla, de hadde seg ALDRI uansett hvor mange komplimenter jeg ga og hvor mye flørting jeg dreiv med. Endte som regel med at jeg tok livet av dem i bassenget. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 Sommerferie, pinse og bålbrenning i helga og Cava-party på tirsdag Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 Mine bare døde eller krangla, de hadde seg ALDRI uansett hvor mange komplimenter jeg ga og hvor mye flørting jeg dreiv med. Endte som regel med at jeg tok livet av dem i bassenget. Søstera mi drepte en hel gjeng bare for å lage kirkegård, rofl. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Det har jeg også gjort Det er for lite tid(selv bruker jeg å spole fort over matlaging, soving osv), og de har ikke tolmodighet.. Blir sure og trøtte av ingenting. Jeg hadde en hel dyrehagen, men dyrene bare døde og stakk av fra meg Når det er sagt... jeg gleder meg til helg Endret 27. mai 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 Søstera mi drepte en hel gjeng bare for å lage kirkegård, rofl. Jeg liker ikke å innrømme det, men jeg har gjort det samme. Jeg syns det var mest gøy å kjøpe møbler og velge tapet, jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 Gah. Sims var gøy når jeg gikk i sjetteklasse. Noe som gjør meg glad nå, derimot, er at det er meldt knallvær til helga og jeg skal besøke broren min i Kristiansand for å chille. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 Champions League! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 Gah. Sims var gøy når jeg gikk i sjetteklasse. Så fint for deg at du har blitt voksen da Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 Det er utrolig morro å bygge hus i The Sims da. Gleder meg til 3ern! Var det mulig å drepe de i bassenget? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 Var det mulig å drepe de i bassenget? Ja. Er vel bare å få dem uti, så fjerne stigen[e]. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 Sultet de ihjel eller druknet de? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 Hmm, husker ikke. Men de ble sure og døvva. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Husker jeg brukte en cheat som gjorde at jeg kunne flytte på ting som var i bruk. Så jeg fikk en til å dusje, og mens han dusja så flytta jeg han ut fra dusjen og inn i kjøkkenet eller whatever, der det var masse folk hvertfall. Gjorde så mye kødd... Flytta plutselig folk som svømte i bassenget til gresset, eller på et gulv. De svømte i gulvet! Haha. The times... Så fant jeg ut at spillet egentlig ikke hadde noe mål, så jeg orka ikke mer. Så laga jeg et slags hotell, og satte på fri vilje. Så satte jeg meg tilbake i stolen. Spolte kjapt fram, og bare så på at de ikke klarte seg særlig bra på egenhånd egentlig. Endret 27. mai 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 Hehe, husker den koden jeg også. Pengekode og. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) ;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;! Eller hva faen. Brukte jeg til penger hvertfall. Endret 27. mai 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 Husker jeg lagde et big brother-hus som svevde over bakken. Hver uke måtte en ut av huset, og da ble de sent til rommet som bestod av en stol og en ovn i full fyr. Skummelt å være med i min versjon av Big Brother i hvert fall! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 Det der fant jeg forstyrrende og likevel skremmende interessant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå