CypheroN Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Vamp er vel sånn ca. favorittbandet til forlelda mine atm. Men det skal sies at de har grei bred smak. Pink Floyd til Black Sabbath, videre til Pavarotti osv. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Ja, så utrolig trist at ikke alle har like kewl musikksmak som deg. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Det som gjør meg glad er at det var fint vær idag Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Det gjør meg glad at norskeksamen er over! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Ja, så utrolig trist at ikke alle har like kewl musikksmak som deg. Thank you, Buzzkillington. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Noe som gjør meg glad er at jeg er sammen med kjæresten igjen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Aqua slipper ny singel og kommer med samlealbum 15. juni Noe så kult ^^ Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Thank you, Buzzkillington. Å ja, du er også blant de tøffe som kaller andres musikksmak trist. Det gjør jo meg virkelig til en Buzz Killington. Endret 25. mai 2009 av Mikachu Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Thank you, Buzzkillington. Å ja, du er også blant de tøffe som kaller andres musikksmak trist. Det gjør jo meg virkelig til en Buzz Killington. When, where, and how much weight do you lift? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 At alle skolene i Norge kanskje skal streike! Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Aqua slipper ny singel og kommer med samlealbum 15. juni Noe så kult ^^ Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Yay! -Fikk Våre demoner i posten idag! Mycket mycket BRA! -Fikke to gratisbilletter til kino og en gratis Terminatorskjorte i posten idag. -Og ferdig med 15stp eksamen idag. Nummer tre for året. Hvilken dag!!! og nå blir det FYLLAAA! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 At alle skolene i Norge kanskje skal streike! Mye vits nå like før sommerferien, håper de venter til starten av oktober Anyways, to contribute: I disse deprimerende tider hvor jeg ikke har energi til noe og ikke smiler eller føler meg glad eller engang orker å fake glede, har jeg én ting som får meg opp og får meg til å føle meg litt mindre miserabel. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hvem er den jenta der;)? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Sjuur som liten (Oh no i didnt!) Jeg blir glad av at jeg får Elixir strenger på SG-en idag Lenke til kommentar
-Marte Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 - Jeg hadde tyskeksamen i dag (skriftlig), noe som nå betyr at jeg er FERDIG MED TYSK! For alltid! - Vi fikk Flight 666 i posten i dag! - Jeg skal på Ulver-konsert med kjæresten på lørdag! - Jeg har bursdag neste uke! - Snart sommerferie, og jeg flytter inn med kjæresten! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hvem er den jenta der;)? Tremenningen min Jeg liker hvordan hu har gått fra å være livredd meg til å lyse opp som en sol de få gangene jeg er der ute hvor de bor og hu kommer springende for å leke med meg. Vanligvis kommer hu springende for å leke med søstrene mine, men når hu kommer og vil leke med meg, da legger jeg fra meg bøker, laptop og alskens planer og bare setter meg ned og leker med henne Lenke til kommentar
KKake Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Det rett over her ^ Det der gjorde meg glad! Kjente en liten tåre i øyekroken tilogmed. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Denne videoen/sangen gjør meg ganske glad! Får en i godt humør;) Edit: Glemte link. Endret 26. mai 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå