Karlson Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Ferdig med eksamen og det er HELG FFS Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 At jeg har bakt hele to sjokoladekaker, fra begynnelsen. Ikke noe toro her i gården. Du må bake Nesquick-kake! 123-kaker smaker boss uansett, så du må fortsette å bake fra grunnen av:) Jeg baker rundstykker annenhver uke som jeg fryser ned. Så kan jeg tine meg et ryndstykke hver dag istedet for å spise tørt brød Jeg er glad fordi det er så sabla fint vær i dag! I morgen ser det ut som om det blir en tur på fylla og jeg har handlet inn til strawberry daiquiri Min favoritt er snickerskake! Men jeg tåler ikke melk og mel, derfor baker jeg kake til andre. Og det gjør meg jo glad! Skulle ønske jeg også kunne lage rundstykker.. Før jeg fant ut om allergien så bakte jeg horn med ost på og frøys ned Det var nammis! Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Denne her gjør meg usannsynlig glad: I tillegg er det sol og varmt i dag Norge var ikke med jo Norge er med i hans første video: En av de mest omtalte stedene i videoen hans også. Edit: Den videoen gjør meg forøvrig også rimelig glad. Hadde jeg penger skulle jeg tatt meg en sånn tur jeg og. Endret 15. mai 2009 av Saft Suse Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Dagbladet. Hunder er verdens beste dyr. Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Fantastisk! Lurer på hva hunden min hadde gjort om jeg lå blødende på bakken? Jeg tror jeg må fake et illebefinnende og se hvordan de reagerer. Cola i fryseren i 2 timer = happiness. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Den videoen med de som danset og at det er helg + at spynorsktentamen er overstått! Lenke til kommentar
Korka Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Eksamen gikk kjempe bra! Skrev 5 sider (på pc) på 1 time. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Å få komplimenter fra fremmede gutter gjør meg veldig glad Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Hva sa de da? Jeg får kun komplimenter fra gamle menn jeg. Lenke til kommentar
Johari Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Hva sa de da? Jeg får kun komplimenter fra gamle menn jeg. Du kan få et komplimang fra meg, ingen gammel man jeg Ontopic: Skal ha grillfest i morga og andre ting som gjør meg glad er "gratis" klemmer uten noen spess grunn Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Hva sa de da? Jeg får kun komplimenter fra gamle menn jeg. Det var bare en, men han sa "du e dæli" :!: holder i massevis for meg Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Koselig det også da. Gratis klemmer også digg da, en gang fikk jeg plutselig en stooor god varm klem fra en ukjent gutt. Han luktet deilig. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 En eske med pin-up is gjør meg glad akkurat nå. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Å få komplimenter fra fremmede gutter gjør meg veldig glad Jeg hadde også en kjekkas som sa noe til meg i dag. Husker ikke hva det var, men jeg satser på at det var hot babe :!: La merke til at han kikka på meg, kikka på kompisen sin, og kikka på meg igjen. Jeg synes det er litt artig å ta folken på fersken i å glane, så jeg snudde meg når de så på meg Kan jo være at det var den utrolig dårlige luggen min som står rett opp han kikka etter og... Jeg holder en knapp på "HOT BABE!" Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Like greit, det er jo sannheten, Maria, du er blodheit Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Kan jo være at det var den utrolig dårlige luggen min som står rett opp han kikka etter og... Alltid bra når man føler seg dødsbra fordi man får mange blikk når man går gjennom kjøpesenteret.. bare for å oppdage at du har åpen smekk eller har en pupp som har hoppa ut av bh'en og lagd rar form på t-skjorta Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Leverte endelig helvetes-prosjektet! Føles så godt å være ferdig, og jeg skal ikke tenke på PHP og slikt i hele helga, så skal jeg lese litt til eksamen og så skal jeg ikke tenke på det på lenge! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Å få masse skryt fra kunder. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 At søstra mi er på besøk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå