Eplefe Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Ild Å leke med ild gjør meg glad. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 5'eren min på engelsktentamen gjorde meg ganske glad Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 5/6 på engelsktentamenen min gjorde meg sykt glad. Har aldri vært så fornøyd med en tentamen før, selv om jeg har fått rene seksere tidligere. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 5 på mattetentamen, 6 på norsk, 6 på engelsk og 4+ på nynorsk gjør meg VELDIG glad! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Det gjør meg glad at jeg skal få hjelp til å male vegger og tak i stua denne uka slik at det blir fint og fresht. Og å virkelig elske noen er fryktelig hyggelig Lenke til kommentar
granny Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 5 på mattetentamen, 6 på norsk, 6 på engelsk og 4+ på nynorsk gjør meg VELDIG glad! Gratulerer! Godt jobba Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Første skoledag gjør meg glad Lenke til kommentar
CFM Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Første skoledag gjør meg glad Åja Begynte med en HEL dag med allmennfaglig.. MORO! Men det som virkelig gjør med glad er at vi har nett og at senga er god og bekvem til mange timers soving Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Nå går jeg på byggfag så der trives jeg Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Ferero Rocher gjør meg glad Ah fy faen, det er den beste sjokoladen som finnes. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Nå går jeg på byggfag så der trives jeg Jeg skal i hvertfall ikke klage jeg heller (går flyfag) men allmenn er så dritt kjedelig Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg har vært superhappy i det siste!! Fordi vi har fått ny seng. Ekstrem god, og vi har bodd i senga i de siste dagene Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Når jeg gjør noe jeg har gruet meg til og verden faller likevel ikke sammen Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Når jeg gjør noe jeg har gruet meg til og verden faller likevel ikke sammen Jaaah, det må være en av de hyggeligste tingene . Men tia før er jo smertefull da... Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Når jeg føler at det er ingen folk med samme musikk/film/spill også trykker jeg inn på forumet også finner jeg folk med lik smak Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ja den er vond. Tidig det der. At menneskehjernen funker slik. At min gjør det i hvertfall. Jeg blir og vil aldri bli logisk. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 At livet mitt blir bare bedre og bedre! Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 5 på mattetentamen, 6 på norsk, 6 på engelsk og 4+ på nynorsk gjør meg VELDIG glad! eg meiner ikkje å øydeleggje gleden eller noke, men skal eg seie deg kva eg fekk i nynorsk??? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 At jeg endelig har somla meg til å kjøpe pc stol Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 5 på mattetentamen, 6 på norsk, 6 på engelsk og 4+ på nynorsk gjør meg VELDIG glad! eg meiner ikkje å øydeleggje gleden eller noke, men skal eg seie deg kva eg fekk i nynorsk??? Taha, ja, kom igjen Jeg tipper 6? ^^ Jeg er fornøyd med 4+ jeg, det gjør at jeg havner på en 4+ i standpunkt, tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå