TheMartine Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Han der "Arrrrvidd" på Spotify gjør meg glad. Også liker han Lordi, den lille rakkeren. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Om du er seriøs eller ei, Arvid gjør meg gal, sammen med alle idiotsvenskene som ringer til Spotifytelefonsvareren. At jeg fikk klem av paradise-Petter i går WEEE Hvem? Lenke til kommentar
Fashionjunkiie Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) ... Endret 16. mars 2012 av camillaen Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Om du er seriøs eller ei, Arvid gjør meg gal, sammen med alle idiotsvenskene som ringer til Spotifytelefonsvareren. Hehe! Men han sier navnet sitt så fint. "Arrrrrviddd". Jeg synes han er tøff. Men de andre kan ta seg en bolle. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Å høre på "Suicide is Painless" gjør meg glad, mange gode minner om å komme hjem fra skolen, gjøre lekser og sette seg i stua for å se M*A*S*H Lenke til kommentar
Korka Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Hater Arvid.. "Hej, jag hetar Arvid, och jag gillar spoti..." KJAEFTN DIN!!!! (internvits ) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Å spille Alphaville med vinduene åpne for å plage russen som har blekka utenfor huset mitt gjør meg glad ^^ Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Hater Arvid.. "Hej, jag hetar Arvid, och jag gillar spoti..." KJAEFTN DIN!!!! (internvits ) Går det an å hate Arvid, altså? Jeg hater heller hun Alesha Dixon, eller hva faen hun heter. Arrrrviddd er tøff. Alesha er bare slitsom. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Alesha Dixon er jo søt da. Digger den "Sweet About Me" ^^ Jeg blir glad av å blogge jeg, og av å henge på deviantArt og se på psykedeliske tegninger og av å lese gode dikt av folk ingen har hørt om Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Arrrviddd er sikkert søt han også. Øh...og er det ikke Gabriella Cilmi som har "Sweet about me"? Endret 10. mai 2009 av TheMartine Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Jeg fikk meg sko av pappa i dag Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Arrrviddd er sikkert søt han også. Øh...og er det ikke Gabriella Cilmi som har "Sweet about me"? Jo faen. Blander sammen med alle CDene jeg har smugkjøpt og hørt i hjel siden i fjor sommer "The Boy does Nothing" er det vel jeg tenker på, men det er nice den også ^^ edit: Also, glattbarbert mage gjør meg glad. *kose på magen sin* Endret 10. mai 2009 av Datasmurf Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Om du er seriøs eller ei, Arvid gjør meg gal, sammen med alle idiotsvenskene som ringer til Spotifytelefonsvareren. At jeg fikk klem av paradise-Petter i går WEEE Hvem? Jeg er helnorsk og ringte den svareren for moroskyld Deet gjorde meg glad når du sa det, så takk Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Bra dere avtalte det på forhånd da, S0ppel ingenting er som planlagt sex Lenke til kommentar
Korka Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Vedder på at visst jeg tar meg en tur til Sverige idag, så møter jeg sikkert på en retard som heter Arrrrrrrrvid...Da smeller det.. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Penger fra jobb er bedre (ikke ment støtende, bare min mening) Endret 10. mai 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Dersom du er syk eller arbeidsledig grunnet nedtrapping, så er jo NAV penger minst like bra? Endret 10. mai 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Har de økt hvor mye du får nå da? For jeg syns ikke 106 kr dagen er særlig mye Røyker du mye, har du plutselig ikke råd til mat Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Så ikke røyk, da. Vinn-vinn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå