Gavekort Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Lukter jeg et kattemenneske som kommer til å ende opp slik som de på TV? Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 At jeg fikk klem av paradise-Petter i går WEEE Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 TV? No way José. Jeg skal bo i en hytte laaangt inni skogen med mine 16 katter. De skal fores på kvalitetsleverpostei, sveitsiske oster, røde pølser og fårikålkjøtt. Jeg skal konstant prate med alle sammen på babyspråk og alle klærne mine skal være vevd av hårene de røyter. Ellers på fritiden liker jeg å legge tarotkort, plante solsikker og gå i syntetiske lilla kåper. Peace out. Lenke til kommentar
Baardish Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 å være ute å leke me diabolo er hyggelig =) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Sol, varme og grilling med gode venner Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Sol, varme og grilling med gode venner Her er det kaldt og det blåser. Misunner deg Lenke til kommentar
Bonselo Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 At eg har vore ute og gått tur i dag. Gjekk litt over 3 km, deilig med regn i ansiktet Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Aww, vi har hatt kulde, vind og regn hele uka, så dette var en positiv overraskelse Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Jeg er ikke syk lenger, og nå skal mamma lage taco. Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 At jeg skal besøke en mulig FF no, og skal kose meg med hot'n sweet på veien Kanon Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Venninnen til eksen? Ikke drikk for mye da, må ikke faile heller. Endret 9. mai 2009 av stakan Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 jeg har sagt det før,men sier det gjerne igjen; eksamensuka for jussen ved UiO er ferdig:D SOMMERFERIE!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Helten min som (enda) ikke har skinnende rustning. ^^ Elsker han. Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Venninnen til eksen? Ikke drikk for mye da, må ikke faile heller. Faktisk en annen Men ja, skal bli litt brisen.. Hun sier selv at hun gjerne vil pule idag Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Kommer rapport imorgen. Cya <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå