Gjest Slettet+981287349 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Kom opp i engelsk i eksamen, halefuckingluja Engelsk er lett, fikk 6 på eksamen. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Enig, fikk 6 på tentamen - og i tillegg får jeg over en uke fri Endret 6. mai 2009 av Karlson Lenke til kommentar
Korka Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Kom opp i Engelsk!! Noe som er jævla bra da jeg har en 5 i Engelsk fra før av og er generelt god i faget. Suck it fuckers!!!! Lenke til kommentar
CFM Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 At jeg skal hjem i morra igjen Og så velger jeg kanskje å ta trafikkflyger utdannelse, bare "kanskje" tanken gjør meg utrolig glad. Pilot har alltid vært store drømmen Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 At jeg ikke skal ha eksamen. *lene seg godt tilbake* Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 At jeg ikke skal ha eksamen. *lene seg godt tilbake* Likewise. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Siden jeg kommer opp i engelsk har jeg så og si fri fram til neste fredag. *Legge seg på sofaen* Endret 6. mai 2009 av Karlson Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Har ikke eksamen og skal installere Cryostasis for å se at det fungerer! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 At jeg ikke går på skole, så jeg slipper alt det eksamensmaset og lignende som alle lider av nå for tiden. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 oh no u did'nt. Heller eksamen og student enn å bare jobbe en helt random plass uten utdanning Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 At vi vant 6-3 idag. Men litt missfornøyd med slutten, da. Ledet 5-0, så satte laget seg på rumpa. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 At jeg hade fått med en sang på en cd jeg har brent til bilen som jeg ikke trodde jeg hadde tatt med. Nå slapp jeg å brenne en cd til. ^^ Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 At jeg er ferdig med alle prøver for en liten stund. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Red.: Jeg posta så absolutt denne i feil tråd. Endret 7. mai 2009 av rollersnaeks Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 ferdig med juss eksamen, det betyr FERIE!!! jeg har sommerferie!!! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) FY FAEN JEG ER RUSA PÅ GLEDE Nå Skal reise til Oslo i morra kveld. Bo på nice hotel. Så trene parkour i frognerparken med folk. Ting går så bra =D=D=D==D=D=D==D=D Klarer ikke vente på øyeblikket der jeg går ut av nattbussen tidlig lørdag morgen. Leter etter hotellet mitt, men de sier det er for tidlig å sjekke inn. Finner et sted å spise god frokost. Slapper av skikkelig! Etterhvert går jeg inn på hotellet, slapper av der en time eller to, vet ikke hvor uthvilt man blir av å sove på nattbussen. Etter en liten stund så finner jeg trikken jeg skal ta, og den kommer fram i tide. Så har jeg kvelden på å spise god middag, og etterpå bade i hotellets basseng! Shit! Det var sykt å tenkte på. LYKKERUS Endret 7. mai 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 At Storåsfestivalen trekker inn i skogen og bort fra fotballbanene de har brukt de tidligere årene. Skal bli så digg å nyte Kaizers midt i skauen! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 At vennene mine og jeg skal på Aker Brygge i morgen og feire bursdagen min som var tidligere denne uken. Og at vi skal på TGI, har aldri spist der jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå