Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når folk sie at trøndersk ikke e styygest i hele værden, men på en god nr. 2, da blor ææ veldig gla!

 

Blir kjempeglad om Newcastle ikke rykke ned i år, men veien er mørk for the magpies

 

 

 

 

Er så glad for at eg har funne ut kvifor eg har vore så sliten det siste året. Har visst at det ikkje var depresjon, slik som legen sa. Det var hørselen, eg e blitt meir eller mindre døv, og eg e overlykkelig for at det ikkje var verre :)

Du tidenes opptimist, det gjør mæ gla!

 

RESPEKT!!

Lenke til kommentar
Er så glad for at eg har funne ut kvifor eg har vore så sliten det siste året. Har visst at det ikkje var depresjon, slik som legen sa. Det var hørselen, eg e blitt meir eller mindre døv, og eg e overlykkelig for at det ikkje var verre :)

Du tidenes opptimist, det gjør mæ gla!

 

 

Det er jo noe å være glad for :) Døvhet er det beste som finnes ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Slumdog Millionaire fikk meg i godt humør! :D

Men jeg skal innrømme at på det siste spørsmålet satt jeg så i spenning at jeg stoppa filmen og googla spørsmålet, hehe.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

Prøvde å bestille reise hjem på torsdagen som kommer fra sidene til SAS, men det var noe klikk. Nedtur. Så prøvde jeg hos Widerøe og de fant samme flightene, men jeg valgte å vente og ringe hjem og høre med dem. Så prøvde jeg igjen en halvtime senere, men tror dere fasen ikke at reisa tilbake var opptatt? Nedtur de luxe.

 

MEN! Så trykka jeg på "søk" enda engang, og gjett hva som kom opp? JODA REISA VAR TILGJENGELIG! Så nå er den bestilt!

 

 

ER JEG GLAD NÅ??!! :D:fun::yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...