Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk ikke pollenallergi før i fjor, og da fungerte zyrtec. I år derimot.. Kunne like gjerne tatt fluortabeletter føler jeg.

 

Etter å nesten ha klort ut øynene mine i helga satser jeg på at jeg får noe bedre. Om det er sprøyte jeg får og den fungerer blir jeg selvsagt veldig glad :)

 

Er lei av å klø i halsen, nyse, bytte på å være tett i nesa og ha rennende nese, og å ha røde kløende øyne. Som en ekstra bonus bruker jeg linser, noe som blir umulig når øynene er tørrere enn sandpapir :p

Lenke til kommentar

Hehe, vet godt hvordan det er, forferdelig når det er på sitt værste, virker som du er der nå. :p

 

Visst du ikke har noe der og da er det deilig og hjelpende og bløte en klut i kaldt vatn og legge den over øynene, merkelig, javisst, men hjelper ofte :p i hvertfall for meg når jeg var på det værste.

 

Vel, god bedring. :)

Lenke til kommentar

For meg hjalp det å ha lapp på det øyet som var verst slik at jeg ikke kunne blunke med det. :p Og så var det utrolig deilig å kutte løk med hodet nedi løken omtrent slik at jeg fikk tårer i øynene. Så sikkert gal ut der jeg sto og flira og kutta løk så tårene spruta.

 

:!:

 

Men du som har pollenallergi. Når du får denne sprøyta , blir du helt normal igjen da? Forsvinner plagene dine?

Lenke til kommentar

Hahah.

 

Vel, ja, omtrent. Du merker det liksom litt av og til. Men det har vært helt minimalt for meg. Og når/visst du begynner og bli plaga igjen etter en stund du har tatt den første, så tar du bare en ny igjen. Såå mye deiligere å slippe å stresse med tabletter om morgen,lunsj, middag, kveld, og i tillegg øyedråpene som jeg alltid bommer med. :p

 

Såeh, worth it. Får et lite stikk litt oppom rompa. :cool:

Lenke til kommentar

Tok cetirizin mot pollenallergi, og ble helt rar i hodet. Det hjelpa ikke særlig heller.

Kjørte skuter etterpå, lå i feil feilt ofte, og stoppa på grønt. :no:

 

Det eneste jeg plages med nå for tiden er tett nese, og ta tar jeg bare nesesprayen ottrivin for barn (for det er uten konserveringsmiddel)

 

Den hjelper så utrolig :D

Lenke til kommentar

Legen ville ikke gi meg kortisonsprøyte pga bivirkninger osv. Ville sjekke om jeg ble bra av tabeletter istedet :/

 

Fikk Loratadin tabeletter og avamys nesespray som skal tas en gang daglig (om morgenen) og Livostin øyedråper . Om dette fungerer får jeg vel vite straks. Har vært utendørs siden klokken 16:00 ...

 

At jeg har beiset første strøk på tersassen vår og plattingen sameiet har på deling gjør meg glad. Det ble kjempefint. I går brukte jeg noe grovrengjøring fra biltema på det jeg trodde var gammelt treverk på terassen vår, og dritten bare spratt av :dontgetit: Kom hjem fra jobb i dag og fikk se en kjempefin ren terasse med fint tre. Nå blir det lekkert :love: Jeg ELSKER utendørsarbeide , spesielt når det blir så fint etterpå .

 

Når jeg er ferdig med platten skal jeg male mange meter med gjerde (har 20 liter maling...) Egentlig er det ikke min jobb, men guttene i sameiet er så late og "har aldri tid", så da må jeg vel gjøre det uansett..

 

Å! Og så skal jeg og typen avsted straks for å hente mere jord til blomsterbedet mitt :D I år skal det bli fint!

Lenke til kommentar
At jeg har beiset første strøk på tersassen vår og plattingen sameiet har på deling gjør meg glad. Det ble kjempefint. I går brukte jeg noe grovrengjøring fra biltema på det jeg trodde var gammelt treverk på terassen vår, og dritten bare spratt av :dontgetit: Kom hjem fra jobb i dag og fikk se en kjempefin ren terasse med fint tre. Nå blir det lekkert :love: Jeg ELSKER utendørsarbeide , spesielt når det blir så fint etterpå .

 

Når jeg er ferdig med platten skal jeg male mange meter med gjerde (har 20 liter maling...) Egentlig er det ikke min jobb, men guttene i sameiet er så late og "har aldri tid", så da må jeg vel gjøre det uansett..

 

Å! Og så skal jeg og typen avsted straks for å hente mere jord til blomsterbedet mitt :D I år skal det bli fint!

 

Du er jo verre enn mamma du, og da begynner det å bli ganske ekstremt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...