Gavekort Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Moralsk dilemma : Jeg har klart å hacke en mail og en medfølgende steam-account. Er det riktig av meg å skifte passord og ta over brukeren med spill for flere tusener (30-40 spill)? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Selvfølgelig ikke. Og er dette rette tråden? Om du seriøst mener å gjøre det er du idiot.. Endret 2. mai 2009 av Matsemann Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Gjør meg glad at jeg har den skjebnen i mine hender! Jeg kommer ikke til å gjøre det altså. Edit: Kommer derimot til å låne den til jeg blir bustet. Endret 2. mai 2009 av Blomsterbob Lenke til kommentar
Korka Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Nei, tenk deg visst det var deg.. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Fffffffeil tråd. Men on-topic: Paintball i dag gjorde meg glad :) Endret 2. mai 2009 av Karlson Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Ninjakos skrev: Når kattene mine er ufrivillig morsomme. Hva har de gjort nå? Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Lillepus på 4 uker skulle hilse på de voksne kattene. Det likte han dårlig så han skulle skremme de vekk. Freste og spyttet og skjøt rygg vettu, for å få de vekk. Så plutselig fant han ut at hey, jeg har jo hilst på disse før. Da la han seg rett ned og malte. :!: Men vanligvis gjør de noe ala dette: Endret 2. mai 2009 av Ninjakos Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 At jeg har fått meg sommerjobb Siden vi leier får jeg penger for å male huset, kommer til å tjene ca. 5 - 6 tusen Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Snakker med en lærer vi hadde før. Han måtte slutte pga hjertesykdom. Genial lærer, sarkastisk også elsker han serier og filmer. Så vi snakker om Prison Break og diverse. Drit gøy Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Tanken på å kunne ha kontroll over sin egen skjebne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 At jeg har fått meg billetter til Hovefestivalen. Lenke til kommentar
Gjest medlem-178389 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 at det er sol og blå himmel og at jeg skal på fotballkamp ikveld med kompisen min Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 At jeg har bursdag idag, og at jeg har fått fine gaver! Enda mer gaver blir det og enda mer blir det når jeg skal ha konfirmasjonsfeiring (selvom jeg ikke har konfirmert meg, så blir en liksom-konfirmasjon.) ;-) Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Quakecry skrev: At jeg har bursdag idag, og at jeg har fått fine gaver! Enda mer gaver blir det og enda mer blir det når jeg skal ha konfirmasjonsfeiring (selvom jeg ikke har konfirmert meg, så blir en liksom-konfirmasjon.) ;-) Gratulerer Jeg er happy fordi jeg fikk sporstracker til å fungere, og fordi home server nå fungerer som bare fy...hele musikksamlingen ligger tilgjenngelig for meg når jeg er på reise via fireplay Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Quakecry skrev: At jeg har bursdag idag, og at jeg har fått fine gaver! Enda mer gaver blir det og enda mer blir det når jeg skal ha konfirmasjonsfeiring (selvom jeg ikke har konfirmert meg, så blir en liksom-konfirmasjon.) ;-) Gratulerer Det at jeg akkurat ble ferdig med redigeringen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Limp Bizkit gjenforenes og skal på europaturné i sommer! Hurra! Håper de kommer til Norge. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Happy happy happy, bai bai! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå