BakerHansen Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Ferero Rocher gjør meg glad Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Det gjør meg svært glad at jeg skal ned på hifiklubben på torsdag og endelig kjøpe receiveren som jeg har sikla på så lenge. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Sitte og irritere en Emo-Fjortis akti kid Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Ah, endelig hjemme igjen etter en uke med for mye mat og dertil hørende sur mage og lite søvn. Nå skal jeg nyte sultfølelsen til trettende dag jul, minst. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Hyggelige mennesker som slenger igjen en artig kommentar til en stakkars liten 17-åring som er på jobb midt i svarteste natta. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Min nye receiver gjør meg glad. Er en Cambridge Azur 340r. (er litt materialist, hehe) Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Fikk Les Miserables Original London '85 cast på cd i gave. I say no more EDIT: En fin liten ny iPod Nano hjelper jo litt også da Gratulerer med CD-en. Etter en stund blir den uunværlig, sammen med opptaket fra Royal Albert Hall. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Å plage ein på msn med mao-ane mine (som han kaller det). Endret 30. desember 2007 av überSviker Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Jeg har gått ned 3 kilo i jula. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Jeg har gått ned 3 kilo i jula. Har du i det heile teke rørt ribba, pinnekjøttet eller kalkunen? Eg trur eg har gått opp 3 kilo i jula! Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Alkohol og fyrverkeri hører sammen, gjør meg glad:D Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Jeg har gått ned 3 kilo i jula. Har du i det heile teke rørt ribba, pinnekjøttet eller kalkunen? Eg trur eg har gått opp 3 kilo i jula! Liker hverken ribbe eller pinnekjøtt, men det har gått ned en del kalkun, men det er jo ikke så forbaska usunt. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg møtte en fyr på fest i går som tydeligvis leser på forumet. "Seriøst, er det du som er Aidskake? Shit, du aner ikke hvor stort dette er for meg. Jeg har møtt Aidskake!" Han var litt full, men jeg smilte. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg møtte en fyr på fest i går som tydeligvis leser på forumet. "Seriøst, er det du som er Aidskake? Shit, du aner ikke hvor stort dette er for meg. Jeg har møtt Aidskake!" Han var litt full, men jeg smilte. Sånn er det å være kjendis vettu;) Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Er ikkje fyllesjuk i dag, til tross for ganske høgt konsum i går! WohooO Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg møtte en fyr på fest i går som tydeligvis leser på forumet. "Seriøst, er det du som er Aidskake? Shit, du aner ikke hvor stort dette er for meg. Jeg har møtt Aidskake!" Han var litt full, men jeg smilte. Spurte han om å få ta på deg eller hilse på deg? Det ville jeg ha gjort om jeg hadde møtt en kjendis. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Sånn er det å være kjendis vettu;) Yeah. Men slår ikke den gangen jeg ble gjenkjent fra RPP når jeg var på en fest i Asker. Haha. Spurte han om å få ta på deg eller hilse på deg? Det ville jeg ha gjort om jeg hadde møtt en kjendis. Han fikk en klem. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Har ikke vært fyllesjuk i dag, til tross for ganske høyt konsum i går kveld! Wohoo! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå