Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Smågal, har du ikke peling? Roser skal alltid være 1,3,5,7 eller 9, men helst 3 ;)

 

Mhm, sant det, når jeg tenker meg om. Antallet i en bukett har visstnok også betydning, betyr "Når kan vi treffes igjen?", noe som passer seg godt her. Skulle ikke forundret meg om han faktisk hadde funnet ut av det, han er typen til å legge ganske mye symbolikk i ting. F. eks har han valgt røde roser, som visstnok betyr "jeg elsker deg", så alt dette kan være en faktor. Han er ganske romantisk anlagt. :)

Lenke til kommentar
Jo flere jo bedre, selvsagt ;)

 

Men relax, jeg trodde av hele mitt hjerte at alle som leste her skulle forstå det ikke var seriøst. Ikke lett over the internetzz. :)

 

Nå tok jeg det ikke så veldig seriøst jeg heller da, sånn egentlig. ;) Og jeg synes én rose faktisk er finere enn en hel bukett. Mye mulig det er jeg som er rar, men jeg liker det best. :)

Lenke til kommentar

At videobloggen som jeg grudde for å prøve å lage i PHP til fredag (jeg sliter veldig med PHP) er gjort ferdig av ei jente på gruppa. Hu gjorde hele greia alene og satte på navnet mitt og han andre på gruppa selv om vi ikke har gjort noe fordi ingen av oss kan PHP :p

Jeg er veldig glad for at hu gjorde det og redda ræva vår sånn sett, og jeg takka henne og sa hvor flink hu var og sånn og unnskyldte meg for ikke å ha hjulpet til eller klart å lære meg php enda, men gah, midt inni all gleden har jeg et stikk av dårlig samvittighet også. Selv om jeg ikke trenger å gå på skolen igjen denne uka :p

Lenke til kommentar
At videobloggen som jeg grudde for å prøve å lage i PHP til fredag (jeg sliter veldig med PHP) er gjort ferdig av ei jente på gruppa. Hu gjorde hele greia alene og satte på navnet mitt og han andre på gruppa selv om vi ikke har gjort noe fordi ingen av oss kan PHP :p

Jeg er veldig glad for at hu gjorde det og redda ræva vår sånn sett, og jeg takka henne og sa hvor flink hu var og sånn og unnskyldte meg for ikke å ha hjulpet til eller klart å lære meg php enda, men gah, midt inni all gleden har jeg et stikk av dårlig samvittighet også. Selv om jeg ikke trenger å gå på skolen igjen denne uka :p

 

Takk henne ved og vis henne manboobs! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...