Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234
Nam... Is! Var det krokan? :)

Nope. Er nøtteallergiker, så både krokan og pistasj var utelukket. :( Hadde dog en kamerat som spiste pistasj, og han var like lei is som jeg var.

 

Ikke å anbefale, som sagt. ;)

 

Jeg blir dessuten glad når jeg legger meg på hammocken i sola og mamma kommer og brer over meg med dyne og pute sånn at jeg sovner i 20 minutter. :love:

Lenke til kommentar

Dagen min idag :love:

Først hadde vi norsk tentamen(noe jeg faktisk liker siden jeg liker og skrive historier osv). Så gikk jeg og en kamerat hjem og filmet(liker og lage film). Så satt jeg og så på South Park og litt I, Videogame. Gikk deretter en tur på en time, må det pga ett gym prosjekt. Så jeg gikk og hørte en plate(Ur Jordens Djup av Finntroll, og litt random av Windir). Så har jeg spillt bass siden jeg kom hjem fra turen og spillt igjennom noen selvlagte riff og jeg lærte to nye sanger(Now you're a man og What Would Brian Boitano Do pt 2, begge av DVDA).

Har dekket alle interessene mine idag, så dette har vært en deilig start på uken :love:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
At jeg klarte å spy opp en god del av all isen jeg måtte trykke i meg siden det var en russeknute.

Jeg har prøvd meg på den selv, klarte det nesten, men var en av de som ikke spydde det opp igjen. Burde vel kanskje gjort det mtp. at det ikke akurat er sunt. :p Men jeg HATER å spy, så jeg orka ikke å presse meg til det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Jeg har prøvd meg på den selv, klarte det nesten, men var en av de som ikke spydde det opp igjen. Burde vel kanskje gjort det mtp. at det ikke akurat er sunt. :p Men jeg HATER å spy, så jeg orka ikke å presse meg til det.

Synd. Jeg klarte å holde tilbake i omtrent et kvarter, da! :innocent:

Huh, er glad jeg ikke trengte å presse meg særlig hardt. :p Til sammenligning med å spy f.eks. i fylla var det overraskende greit, egentlig. Masse kaldt vaniljeskum som kom opp. x) Uff.

Lenke til kommentar
Dagen min idag :love:

Først hadde vi norsk tentamen(noe jeg faktisk liker siden jeg liker og skrive historier osv). gikk jeg og en kamerat hjem og filmet(liker og lage film). Så satt jeg og så på South Park og litt I, Videogame. Gikk deretter en tur på en time, må det pga ett gym prosjekt. jeg gikk og hørte en plate(Ur Jordens Djup av Finntroll, og litt random av Windir). har jeg spillt bass siden jeg kom hjem fra turen og spillt igjennom noen selvlagte riff og jeg lærte to nye sanger(Now you're a man og What Would Brian Boitano Do pt 2, begge av DVDA).

Har dekket alle interessene mine idag, så dette har vært en deilig start på uken :love:

Herregud, sorry for å være viktig-Per akkurat nå, men du hadde norsk tentamen? Aner du hvor mange skrivefeil jeg fant i teksten din nå eller? Håper du gjorde det bedre på heldagsen, da! ;):p

 

Jeg er glad for at jeg ikke starter før klokka 12:20 i morgen :D

Endret av Lise04
Lenke til kommentar

Jeg er glad men fremdeles oppgitt. Ikke har jeg hørt noe fra hobbysveisern så jeg er uten bil enn så lenge, men jeg er glad for at jeg skal til tattoøren på Fredag og ENDELIG få fargene på dragen min. Skal si til han at han ikke slutter å tattoere inn fargene før jeg svimer av. Nå er jeg lei utsettelse hit og utsettelse dit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...