Jo Are Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 At jeg har fått smørt stolene mine slik at de ikke knirker lenger gjør meg utrolig glad, blir sittende å lene seg frem og tilbake Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Nam... Is! Var det krokan? Nope. Er nøtteallergiker, så både krokan og pistasj var utelukket. Hadde dog en kamerat som spiste pistasj, og han var like lei is som jeg var. Ikke å anbefale, som sagt. Jeg blir dessuten glad når jeg legger meg på hammocken i sola og mamma kommer og brer over meg med dyne og pute sånn at jeg sovner i 20 minutter. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Vet ikke hva det er, men jeg blir glad hver gang Zaroos poster noe ^^ Hoho, raring du og MAC Eye Shadow i posten Hvilken farge????? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Zaroos, men det er da ikke noe nytt, og jeg har en følelse av at det visste du fra før av ^^ Å bruke penger på klær gjør meg glad Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Det fine været og skoleturen til Stavanger i morgen gjør meg glad. Endret 20. april 2009 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Dagen min idag Først hadde vi norsk tentamen(noe jeg faktisk liker siden jeg liker og skrive historier osv). Så gikk jeg og en kamerat hjem og filmet(liker og lage film). Så satt jeg og så på South Park og litt I, Videogame. Gikk deretter en tur på en time, må det pga ett gym prosjekt. Så jeg gikk og hørte en plate(Ur Jordens Djup av Finntroll, og litt random av Windir). Så har jeg spillt bass siden jeg kom hjem fra turen og spillt igjennom noen selvlagte riff og jeg lærte to nye sanger(Now you're a man og What Would Brian Boitano Do pt 2, begge av DVDA). Har dekket alle interessene mine idag, så dette har vært en deilig start på uken Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Får lønnsøkelse neste uke. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 * Fått lønn. * Fått byttet til sommerdekk * Fått byttet grøftlys pære, de gribbene på Møller ville ha over 300kr for pæren mens biltema ville bare ha 59 ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 At jeg klarte å spy opp en god del av all isen jeg måtte trykke i meg siden det var en russeknute. Jeg har prøvd meg på den selv, klarte det nesten, men var en av de som ikke spydde det opp igjen. Burde vel kanskje gjort det mtp. at det ikke akurat er sunt. Men jeg HATER å spy, så jeg orka ikke å presse meg til det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Får lønnsøkelse neste uke. Gratulerer! Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Trengs sårt også, er lærling med luselønn, til nå har jeg hatt hele 61 kroner timen. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Vel, med den lønna der så skjønner jeg ikke at du greier deg, lærlinglønn er noe drit Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg har prøvd meg på den selv, klarte det nesten, men var en av de som ikke spydde det opp igjen. Burde vel kanskje gjort det mtp. at det ikke akurat er sunt. Men jeg HATER å spy, så jeg orka ikke å presse meg til det. Synd. Jeg klarte å holde tilbake i omtrent et kvarter, da! Huh, er glad jeg ikke trengte å presse meg særlig hardt. Til sammenligning med å spy f.eks. i fylla var det overraskende greit, egentlig. Masse kaldt vaniljeskum som kom opp. x) Uff. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Dagen min idag Først hadde vi norsk tentamen(noe jeg faktisk liker siden jeg liker og skrive historier osv). Så gikk jeg og en kamerat hjem og filmet(liker og lage film). Så satt jeg og så på South Park og litt I, Videogame. Gikk deretter en tur på en time, må det pga ett gym prosjekt. Så jeg gikk og hørte en plate(Ur Jordens Djup av Finntroll, og litt random av Windir). Så har jeg spillt bass siden jeg kom hjem fra turen og spillt igjennom noen selvlagte riff og jeg lærte to nye sanger(Now you're a man og What Would Brian Boitano Do pt 2, begge av DVDA). Har dekket alle interessene mine idag, så dette har vært en deilig start på uken Herregud, sorry for å være viktig-Per akkurat nå, men du hadde norsk tentamen? Aner du hvor mange skrivefeil jeg fant i teksten din nå eller? Håper du gjorde det bedre på heldagsen, da! Jeg er glad for at jeg ikke starter før klokka 12:20 i morgen Endret 20. april 2009 av Lise04 Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Jeg skal, etter å ha trykt litt mat inn i brødhullet, se TV-serier på senga Siste av frustrerte fruer, family guy og american dad. Himmel og hav. Kanskje jeg topper det hele med litt løøøv ! Endret 20. april 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Det er ikke mye som slår skikkelig spagetti-western, det får meg i humør hvertfall =D Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg er bare ufattelig glad! (og det er jo hyggelig!) Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg er glad men fremdeles oppgitt. Ikke har jeg hørt noe fra hobbysveisern så jeg er uten bil enn så lenge, men jeg er glad for at jeg skal til tattoøren på Fredag og ENDELIG få fargene på dragen min. Skal si til han at han ikke slutter å tattoere inn fargene før jeg svimer av. Nå er jeg lei utsettelse hit og utsettelse dit. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Slutta kl 12 i dag og tilfedligvis så traff jeg ei gammel dama som kjørte meg hjem, hu sparte meg for 30 min med gåing. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå