Snublefot Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Sitte på do og surfe på nettet samtidig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 At jeg er ferdig med gavekjøpet for i år, at søss kommer hjem fra typen sin om noen timer og at jeg skal bake pepperkaker i kveld =D *hoppe opp og ned* Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Jeg blir veldig glad når dama mi overrasker meg i naughty undertøy og lar meg gjøre ting jeg ellers ikke får lov til!=) I tillegg føler jeg en helt sinnsyk tilfredsstillelse når jeg er best på serveren i pc spill(som forøvrig skjer ganske ofte!=) Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Null jobb resten av året Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Metalocalypse gjør meg glad Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Sovna i godstolen tidligere idag, og ble ganske så glad da jeg våknet opp til at Oliver huskatt hadde hoppet opp på fanget mitt. Deretter strakte den seg fra fang til skulder og malte høyere enn noensinne Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Å pakke inn gaver og lage kort gjør meg glad. Alltid så koselig, så lenge jeg ikke har noe irriterende bånd som er umulig å få rundt ^^ Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Bruke opp penger gjør meg alltid glad;D Endret 22. desember 2007 av laffe Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Bruke opp penger gjør meg alltid glad;D Å få penger gjør meg glad. Endelig er jeg ikke blakk, jeg nyter det. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Jeg synes det er skikkelig digg å være blakk. Ikke trenger jeg frykte å bli det, og ikke trenger jeg prioritere siden jeg knapt har råd til mat. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Butikkene er åpne idag;D Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 laffe: Helt enig Bare så synd at de ikke er åpne alle søndagene i året Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 hunden min er gravid :D Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 æsj nei faen!! muligens bikkja til naboen men er ke helt sikkert. det er mulig det er en puddel som er faren også og bikkja mi er border collie :) Lenke til kommentar
MayPai Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) De koseligste tingene jeg vet, er varm kakao foran peisen, sammen med venner på julaftene mens det snør og rommet er fylt med nisser og et stort juletre^^ Eller gå tur i skogen når det er helt mørkt sammen med en venn, og ha med lomme lykt, men ikke bruke den;) Spesielt når det er masse snø der^^ Og ullsokker og skjerf og luer og votter og ullgensere^^ Å tilbringe fredagskvelden sammen med venner mens vi venter på å få klatre i en gymsal, mens vi spiser baby grøt og drkker alt for sterk kakao^^ Å ha folk rundt meg som syns jeg er spesiel* på en positiv måte* Alt dette gjør meg så utrolig glad Endret 4. januar 2008 av guiness Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Platespilleren min som jeg fikk i julegave Tilkobla PCen og sitter for øyeblikket og koser meg med The Rolling Stones - Get Yer Ya-Ya's Out. Satan så herlig! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 At jeg skal få en ManUtd drakt snart Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 At noen jeg kjenner som er på 9 og 11år har det bra og storkoste seg under feiringen. "mamma og pappa drikker ikke, så du trenger ikke å komme og hente oss" <- gjør meg glad endelig så er det ikke noe alkohol inni bildet Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Fikk Les Miserables Original London '85 cast på cd i gave. I say no more EDIT: En fin liten ny iPod Nano hjelper jo litt også da Endret 25. desember 2007 av fBlikeng Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå