Turtlis Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Elegante? Er ikke setteren litt klumsete av seg da? :!: Mynder derimot, de er elegante. Neida. fin hund Nå gleder jeg meg til å køye Har vært en småkjedelig og irriterende dag. Håper på en fin start på uken i morgen. Endret 6. april 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Har du sett når de løper ute i marka? De er som rådyr! Mynder, joa, men de har så spisse ansikter. De virker liksom... fisefine. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Joda, du har helt rett i det. Når de er i sitt rette element er de vakre å se på Hunden min søkte opp et rådyr i dag. Bikkja så det ikke, men det gjorde jeg. Ba han om å søke, og det gjorde han gitt! wee: Beklager off topic. Jeg trodde nemlig vi var i hundetråden :!: Endret 6. april 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Ah, herlig! Vår er jo egentlig ment som jakthund, men hun er ubrukelig. Blir drapsmaskin og nekter å stå stille. ...og ja. Jeg flytter kanskje bort til hundetråden jeg óg. Jeg er glad fordi jeg har fri i morra. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 At jeg snart skal kjøpe fotoutstyr, at jeg har våknet blid og glad nærmest hver dag det siste året (nei har ikke kjæreste, men noen dødsgode venner) og en skjebne som konstant redder meg når ting kunne gått galt. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Lønn og ferie om 1 dag Pluss at magen min har begynt å bli borte :O Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Sol, varme, åpent vindu, frisk bris og overklokking! Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Denne julebrusen (den beste IMO) og at det enda er butikker som har den: Så utrolig god. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jeg er så enig, FLarsen! Får bare kjøpt den når jeg er på Geilo, de selger den ikke så mange steder i Bergen. Uten tvil den beste julebrusen! Eneste minus er at den er brun. Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Lønn og ferie om 1 dag Pluss at magen min har begynt å bli borte :O Hvis det er et stort problem kan du sikkert få litt magetransplantasjon av naboen min, han har tydeligvis mere enn nok. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Lønn og ferie om 1 dag Pluss at magen min har begynt å bli borte :O Hvis det er et stort problem kan du sikkert få litt magetransplantasjon av naboen min, han har tydeligvis mere enn nok. Jeg har trena den bort No want more belly. Nå ble jeg "Glad" for at jeg fant ei eske med sjokolade i skapet men sur fordi jeg ikke liker den helvettes sjokoladen lengre... Har blitt alergisk imot det etter at jeg ble sunn Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Forrige uke ble jeg den nest beste selgeren i landet (jobb) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Endelig er det ferie! Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 TV'n er på plass! Den er fantastisk! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Dette gjorde meg skikkelig glad Lenke til kommentar
Ctarli Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Påskeferie gjør meg veldig glad Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Den kjempefete, gamle, blå Hummeljakka til 350,- på Fretex gjør meg superglad! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 At jeg reiser i morgen! Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Å sitte å høre på Bob Marley når man er litt halv trøtt gjør meg glad Spesielt denne sangen Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 At jeg reiser i morgen! x2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå