Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det er hyggelig at jeg ikke har så stor familie. Får intrykk av at mange synes det er veldig stressende å kjøpe gaver til både tremeninger og grandonkler. Har alt i alt 5 slektninger. Bare 4 av dem jeg kjøper gave til.

 

Synes også hyggelig at det er jul (duh..). Gleder meg utrolig til jeg kan både gi og få gaver :D

Lenke til kommentar
Jeg har 30 familie- og slektsmedlemmer jeg kjøper gave til i år, og da har jeg droppa mange av søskenbarna mine. Treffer ca. halvparten av dem i jula.

 

Noe som gjør meg glad er nye klær, yay. :)

Å herregud. At du gidder å bruke så mye penger på julegaver :S Skal bare kjøpe til mutter/stefar, fatter/stemor og de to brødrene mine jeg.

 

At jeg får meg videokamera til jul gjør meg glad. Eneste ikke-pengegaven jeg ønska meg. Ellers så får jeg vel bare ting jeg ikke vil ha. At folk ikke bare kan gi penger :S

 

Edit: Sliten etter å sluttet på jobb kl 2 i natt

Endret av Nstin
Lenke til kommentar
Jeg har 30 familie- og slektsmedlemmer jeg kjøper gave til i år, og da har jeg droppa mange av søskenbarna mine. Treffer ca. halvparten av dem i jula.
Å herregud. At du gidder å bruke så mye penger på julegaver :S Skal bare kjøpe til mutter/stefar, fatter/stemor og de to brødrene mine jeg.

 

At jeg får meg videokamera til jul gjør meg glad. Eneste ikke-pengegaven jeg ønska meg. Ellers så får jeg vel bare ting jeg ikke vil ha. At folk ikke bare kan gi penger :S

Det er ikke akkurat noe jeg velger sjøl, da. Hadde det vært opp til meg hadde jeg bare kjøpt til de nærmeste familiemedlemmene, men i slekta mi forventes det at man skal gi gaver til alle. Hvis jeg ikke hadde trengt å kjøpe til alle tanter, onkler og søskenbarn hadde jeg vel endt opp på rundt halvparten så mange gaver.

 

Hvor koselig er det å bytte penger, da? Da kan man jo heller ta pengene sjøl, og droppe å gi noe i det hele tatt. Skrive julekort eller noe. Å få julekort gjør meg glad. :)

Lenke til kommentar
Jeg har 30 familie- og slektsmedlemmer jeg kjøper gave til i år, og da har jeg droppa mange av søskenbarna mine. Treffer ca. halvparten av dem i jula.
Å herregud. At du gidder å bruke så mye penger på julegaver :S Skal bare kjøpe til mutter/stefar, fatter/stemor og de to brødrene mine jeg.

 

At jeg får meg videokamera til jul gjør meg glad. Eneste ikke-pengegaven jeg ønska meg. Ellers så får jeg vel bare ting jeg ikke vil ha. At folk ikke bare kan gi penger :S

Det er ikke akkurat noe jeg velger sjøl, da. Hadde det vært opp til meg hadde jeg bare kjøpt til de nærmeste familiemedlemmene, men i slekta mi forventes det at man skal gi gaver til alle. Hvis jeg ikke hadde trengt å kjøpe til alle tanter, onkler og søskenbarn hadde jeg vel endt opp på rundt halvparten så mange gaver.

 

Hvor koselig er det å bytte penger, da? Da kan man jo heller ta pengene sjøl, og droppe å gi noe i det hele tatt. Skrive julekort eller noe. Å få julekort gjør meg glad. :)

Det er jeg enig i, penger eller ikke noe. Blir så dumt når man skal få ting man ikke ønsker seg og må late som om man er glad for det. "Jippi, jeg fikk en genser som har julemotiv. Se så glad jeg ble".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...