Isbilen Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Duke Nukem Forever-teaseren. Har ikke sett noe så koselig på år og dag. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 bare 2 dager med skole igjen før ferie til 7. januar! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Snapple Mango Madness og Bourbon Creams-kjeks fra Lidl gjør meg glad. Bland i litt tequila i Snapplen og jeg blir enda gladere =D Lenke til kommentar
Thorvis Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Synes det er hyggelig at jeg ikke har så stor familie. Får intrykk av at mange synes det er veldig stressende å kjøpe gaver til både tremeninger og grandonkler. Har alt i alt 5 slektninger. Bare 4 av dem jeg kjøper gave til. Synes også hyggelig at det er jul (duh..). Gleder meg utrolig til jeg kan både gi og få gaver Lenke til kommentar
Atald Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Jul her blir iallfall ikke overfylt. Mormor kommer på julaften, mine to eldre halvsøsken, en av de med mann og to små barn, og min kjære kommer på første juledag. Har inntrykk av at alle med stor familie synes det er mer mas enn koselig. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Duke Nukem Forever-teaseren. Har ikke sett noe så koselig på år og dag. Enig, fikk en slags boner av teaseren Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Jeg har 30 familie- og slektsmedlemmer jeg kjøper gave til i år, og da har jeg droppa mange av søskenbarna mine. Treffer ca. halvparten av dem i jula. Noe som gjør meg glad er nye klær, yay. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Tanken på at jeg om et år bor med verden beste venninne. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Jeg har 30 familie- og slektsmedlemmer jeg kjøper gave til i år, og da har jeg droppa mange av søskenbarna mine. Treffer ca. halvparten av dem i jula. Noe som gjør meg glad er nye klær, yay. Å herregud. At du gidder å bruke så mye penger på julegaver :S Skal bare kjøpe til mutter/stefar, fatter/stemor og de to brødrene mine jeg. At jeg får meg videokamera til jul gjør meg glad. Eneste ikke-pengegaven jeg ønska meg. Ellers så får jeg vel bare ting jeg ikke vil ha. At folk ikke bare kan gi penger :S Edit: Sliten etter å sluttet på jobb kl 2 i natt Endret 20. desember 2007 av Nstin Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Jeg har 30 familie- og slektsmedlemmer jeg kjøper gave til i år, og da har jeg droppa mange av søskenbarna mine. Treffer ca. halvparten av dem i jula.Å herregud. At du gidder å bruke så mye penger på julegaver :S Skal bare kjøpe til mutter/stefar, fatter/stemor og de to brødrene mine jeg. At jeg får meg videokamera til jul gjør meg glad. Eneste ikke-pengegaven jeg ønska meg. Ellers så får jeg vel bare ting jeg ikke vil ha. At folk ikke bare kan gi penger :S Det er ikke akkurat noe jeg velger sjøl, da. Hadde det vært opp til meg hadde jeg bare kjøpt til de nærmeste familiemedlemmene, men i slekta mi forventes det at man skal gi gaver til alle. Hvis jeg ikke hadde trengt å kjøpe til alle tanter, onkler og søskenbarn hadde jeg vel endt opp på rundt halvparten så mange gaver. Hvor koselig er det å bytte penger, da? Da kan man jo heller ta pengene sjøl, og droppe å gi noe i det hele tatt. Skrive julekort eller noe. Å få julekort gjør meg glad. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Jeg har 30 familie- og slektsmedlemmer jeg kjøper gave til i år, og da har jeg droppa mange av søskenbarna mine. Treffer ca. halvparten av dem i jula.Å herregud. At du gidder å bruke så mye penger på julegaver :S Skal bare kjøpe til mutter/stefar, fatter/stemor og de to brødrene mine jeg. At jeg får meg videokamera til jul gjør meg glad. Eneste ikke-pengegaven jeg ønska meg. Ellers så får jeg vel bare ting jeg ikke vil ha. At folk ikke bare kan gi penger :S Det er ikke akkurat noe jeg velger sjøl, da. Hadde det vært opp til meg hadde jeg bare kjøpt til de nærmeste familiemedlemmene, men i slekta mi forventes det at man skal gi gaver til alle. Hvis jeg ikke hadde trengt å kjøpe til alle tanter, onkler og søskenbarn hadde jeg vel endt opp på rundt halvparten så mange gaver. Hvor koselig er det å bytte penger, da? Da kan man jo heller ta pengene sjøl, og droppe å gi noe i det hele tatt. Skrive julekort eller noe. Å få julekort gjør meg glad. Det er jeg enig i, penger eller ikke noe. Blir så dumt når man skal få ting man ikke ønsker seg og må late som om man er glad for det. "Jippi, jeg fikk en genser som har julemotiv. Se så glad jeg ble". Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Har kjøpt meg ny mobil, Samsung U600 Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Er ferdig med julekonserten til musikklinja i Molde Var virkelig gøy, men fortsatt deilig og være ferdig Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Jeg har fått meg jobb! Det er bare for to dager i mellomjula, men det kan jo utvikle seg til noe mer. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Siste dag på jobb på ei uke. Makes me all warm inside Lenke til kommentar
Haglo Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Står opp på morran', ser meg selv i speilet og tenker; Fy faen for en kjekkas. Endret 21. desember 2007 av Haglo Lenke til kommentar
rublings Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 At jeg har bursdag i dag. For en bil-freak som meg er det artig å fylle 16 Lenke til kommentar
Haglo Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 At jeg har bursdag i dag. For en bil-freak som meg er det artig å fylle 16 Gratulere Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Grattis rublings! Vel hyggelige folk og masse aent! Folk som oppfører seg! diskusjoner gjør meg glad! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Står opp på morran', ser meg selv i speilet og tenker; Fy faen for en kjekkas. At jeg ikke er alene når det gjelder og gjøre sånne ting Gratulerer Rublings Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå