douchebag Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Kjæresten min som er så alt for fin og søt! Ååå, kjærlighet. Åååå ja det var kjærlighet! Glad i deg og Awwwh, æ elske dåkker også! edit: Endret 25. mars 2009 av Douchbag Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg har blitt invitert på tur med danskebåten til København med svigers og min kjære. Og så blir det antagelig tur til Praha med mine foreldre og min kjære i tillegg i juni. Jippi! Lenke til kommentar
Scampi Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 D90 med vertikalgrep og 18-200VR i hus, snart en pakke fra HongKong med litt sambandsutstyr jeg trenger til TG og snart sommerdekk på Bayervogna Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 At kjæresten kommer svevende til meg om to timer Lenke til kommentar
Brian Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 To pakker på vei fra usa Woho. I tillegg blir det enda en bestilling i dag, så da er det totalt tre pakker på vei. Kan nesten ikke vente på at de skal komme frem. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Kjæresten min som er så alt for fin og søt! Ååå, kjærlighet. Åååå ja det var kjærlighet! Glad i deg og Awwwh, æ elske dåkker også! edit: Nawwwh, Kjempe glad i dere også <333 Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 At jeg skal i begravelse på fredag. Må opp sånn 05.00-05.30, dra opp i området rundt Røros, noe som tar 5-6 timer, være der et par timer, dra ned igjen for å rekke å se kameratene mine spille på Blindern, og så skal jeg bli rimelig dritings etter det. Greit nok, kunne latt være å dra i begravelsen, men jeg vil bare være sikker på at den jævelen er dau. Og det er rimelig lenge siden jeg har vært på byen, så det blir fint det også. Gleder meg til å dra ut med kameratene mine igjen. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Greit nok, kunne latt være å dra i begravelsen, men jeg vil bare være sikker på at den jævelen er dau. Ja det hørts jo hyggelig ut... Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Fyren var psykopat, har ødelagt livet til en haug med mennesker, voldtektsmann, banka dritten ut av meg, mutter og en haug andre. Er ikke koselig at noen dør, men det er greit at jeg endelig er ferdig med den delen av livet mitt. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Gratulerer og kondolerer, DemonFudge. Jeg har hatt et par mennesker i mitt liv hvor det helst skulle stått "Good riddance" på gravstøtta deres. Akkurat nå blir jeg derimot mest glad av fotarbeidet til Stratos-kua Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Sinna gamere gjør meg alltid i godt humør, 12 åringer med mic er perkele så gøy og teamkille Lenke til kommentar
Grand Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 5+ på treningslære prøve og 6 på fart i brystsvømming Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Åååå jaaah. Gratis fly tur/retur til Trondheim. Hipp hipp! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 At det allerede er helg, fri i morgen. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Å få igjen på skatten, og at det snart er påske Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 - At jeg alltid har fri på fredager det halvåret her. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Å få igjen på skatten, og at det snart er påske En gledens dag! Er faktisk litt overrasket over at jeg fikk det brevet så tidlig. Fryder meg at undertegnede har fri i morgen. Sånn sett er det herlig; for da får jeg unnagjort et par ærender. Endret 26. mars 2009 av Onyx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå