Nostalgisk Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 leverte akkurat min siste fakultets oppgave for året;) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 At broren min og meg skal bo gratis på hotell under Inferno i påska. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 At jeg klarte 5 push-ups med bare en hånd i gymmen i dag Det er en prestasjon med tanke på tilstanden jeg er i nå og at jeg ikke har trent på 2 år^^ Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Å kunne gå hjem fra jobb uten ytterjakke med is i hånda - uten at det var kaldt Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 At jeg klarte 5 push-ups med bare en hånd i gymmen i dag Det er en prestasjon med tanke på tilstanden jeg er i nå og at jeg ikke har trent på 2 år^^ Pfsh, det er da ingenting? Jeg klarte 8 med TO hender her om dagen! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 *weee* I dag fikk jeg to bøker, en DVD og to CD-er i posten Endelig noe produktivt å gjøre som ikke er skole ^^ Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 bestilt 4gb med 1066mhz dominator ram:) høykvalitets ddr2 ram har blitt skambillig på kort tid. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 bestilt 4gb med 1066mhz dominator ram:) høykvalitets ddr2 ram har blitt skambillig på kort tid. De billige kan være dårlige selv om de er raske. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Nettopp ferdig med driveroppdatering etter en formatering. Det er virkelig herlig å se at man slett ikke fortsatt bruker den gamle PC-en fra 90-tallet allikevel! Tok meg et minutt fra knappetrykk til oppstarten var ferdig, i motsetning til rundt 7-8 minutter før PC-en var brukbar i går. <3 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 At CypheroN faktisk klarte å poste i samme tråd på samme side uten å ha mitt brukernavn i posten. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) bestilt 4gb med 1066mhz dominator ram:) høykvalitets ddr2 ram har blitt skambillig på kort tid. De billige kan være dårlige selv om de er raske. corsair sin dominator ram har ikke vært kjent for å være noe drittprodukt akkurat. men du har helt riktig med at billig value ram behøver ikke å være noe særlig god selvom hastigheten tilsier noe annet. uansett gleder jeg meg til å stappe dominator brikkene inn i kassa:) Endret 18. mars 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 bestilt 4gb med 1066mhz dominator ram:) høykvalitets ddr2 ram har blitt skambillig på kort tid. De billige kan være dårlige selv om de er raske. corsair sin dominator ram har ikke vært kjent for å være noe drittprodukt akkurat. men du har helt riktig med at billig value ram behøver ikke å være noe særlig god selvom hastigheten tilsier noe annet. Indeed, men du sa aldri hvilken RAM du kjøpte, så jeg siktet ikke mot dine brikker. Men det finnes bedre DDR2-minnebrikker enn Dominator. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 At vi endelig fikk dusjveggene som vi bestilte for en mnd siden! Nå gleder jeg meg til å ta min første dusj på nybadet Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Han som sjekker at folk betaler nrklisenser ringte på døra i dag. Han så jo selvfølgelig rett inn på TV'en i stua (som er rett i synsfeltet fra ytterdøra). Det startet med at han ville at vi skulle dele lisensen (Vi er to). 3000 eller noe på to. Etter litt prating fikk vi han på gli.. Så vi vart enige om at vi bare hadde hatt TV'en et halvt år ^^ Og etter enda mer argumetering og diskutering vart vi enige om å droppe hele lisensen. Det må jo nesten feires Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Skål for den Gleder meg til vårjevndøgn den 20 mars kl. 11:44, radiation shine on me Lenke til kommentar
lilko Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 At det faktisk var ganske varmt idag. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Har egentlig ikke noe jeg er glad for. Bare at mitt Z-5500 fra Pixmnia kom i godt behold... At jeg klarte 5 push-ups med bare en hånd i gymmen i dag Det er en prestasjon med tanke på tilstanden jeg er i nå og at jeg ikke har trent på 2 år^^ Pfsh, det er da ingenting? Jeg klarte 8 med TO hender her om dagen! LuUUUsers! Tar lett 25 på alle fire. (ikke pushups). Han som sjekker at folk betaler nrklisenser ringte på døra i dag. Han så jo selvfølgelig rett inn på TV'en i stua (som er rett i synsfeltet fra ytterdøra). Det startet med at han ville at vi skulle dele lisensen (Vi er to). 3000 eller noe på to. Etter litt prating fikk vi han på gli.. Så vi vart enige om at vi bare hadde hatt TV'en et halvt år ^^ Og etter enda mer argumetering og diskutering vart vi enige om å droppe hele lisensen. Det må jo nesten feires Den tiden på året igjen? Da må jeg låse døra, og ikke reagere hvis det ringes bare 1-2 ganger på døra... Og ta igjen gardinene... Hvor bor du? Endret 18. mars 2009 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Planene for sommeren gjør meg glad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå