Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nettopp ferdig med driveroppdatering etter en formatering. Det er virkelig herlig å se at man slett ikke fortsatt bruker den gamle PC-en fra 90-tallet allikevel!

Tok meg et minutt fra knappetrykk til oppstarten var ferdig, i motsetning til rundt 7-8 minutter før PC-en var brukbar i går. <3

Lenke til kommentar
bestilt 4gb med 1066mhz dominator ram:)

høykvalitets ddr2 ram har blitt skambillig på kort tid.

De billige kan være dårlige selv om de er raske.

corsair sin dominator ram har ikke vært kjent for å være noe drittprodukt akkurat.

men du har helt riktig med at billig value ram behøver ikke å være noe særlig god selvom hastigheten tilsier noe annet.

uansett gleder jeg meg til å stappe dominator brikkene inn i kassa:)

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar
bestilt 4gb med 1066mhz dominator ram:)

høykvalitets ddr2 ram har blitt skambillig på kort tid.

De billige kan være dårlige selv om de er raske.

corsair sin dominator ram har ikke vært kjent for å være noe drittprodukt akkurat.

men du har helt riktig med at billig value ram behøver ikke å være noe særlig god selvom hastigheten tilsier noe annet.

Indeed, men du sa aldri hvilken RAM du kjøpte, så jeg siktet ikke mot dine brikker. :p

Men det finnes bedre DDR2-minnebrikker enn Dominator.

Lenke til kommentar

Han som sjekker at folk betaler nrklisenser ringte på døra i dag. Han så jo selvfølgelig rett inn på TV'en i stua (som er rett i synsfeltet fra ytterdøra).

Det startet med at han ville at vi skulle dele lisensen (Vi er to). 3000 eller noe på to. Etter litt prating fikk vi han på gli.. Så vi vart enige om at vi bare hadde hatt TV'en et halvt år ^^

Og etter enda mer argumetering og diskutering vart vi enige om å droppe hele lisensen. :p

Det må jo nesten feires :D

Lenke til kommentar

Har egentlig ikke noe jeg er glad for. Bare at mitt Z-5500 fra Pixmnia kom i godt behold...

At jeg klarte 5 push-ups med bare en hånd i gymmen i dag :new_woot:

Det er en prestasjon med tanke på tilstanden jeg er i nå og at jeg ikke har trent på 2 år^^

Pfsh, det er da ingenting? Jeg klarte 8 med TO hender her om dagen!

;)

LuUUUsers! Tar lett 25 på alle fire. (ikke pushups).

Han som sjekker at folk betaler nrklisenser ringte på døra i dag. Han så jo selvfølgelig rett inn på TV'en i stua (som er rett i synsfeltet fra ytterdøra).

Det startet med at han ville at vi skulle dele lisensen (Vi er to). 3000 eller noe på to. Etter litt prating fikk vi han på gli.. Så vi vart enige om at vi bare hadde hatt TV'en et halvt år ^^

Og etter enda mer argumetering og diskutering vart vi enige om å droppe hele lisensen. :p

Det må jo nesten feires :D

Den tiden på året igjen? Da må jeg låse døra, og ikke reagere hvis det ringes bare 1-2 ganger på døra... Og ta igjen gardinene...

Hvor bor du?

Endret av Lord Grÿllwotth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...