Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At mamma strikka ei ny orange lue til meg etter at hu kasta / brente den forrige jeg fikk av bestemor for noen år siden.

Husker den gamle lua, gikk med den året rundt i 3-4 år, sov til og med med den til tider. Tok den stort sett bare av i dusjen og til skolefotografering og passbildet :p

 

Lærerne hata den så klart. Jeg har blitt kasta på gangen og sendt til inspektøren mer enn én gang for å bruke den.

 

Ah, teh luv <3

 

Bare tanken på den gjør meg glad, og nå oppdaga jeg at mamma har strikka meg ei ny lue, og siden jeg åpna den i adventsgaven da jeg våkna i "morges" (klokka fem i ettermiddag, ingenting som å sove 16 timer heller ^^), har jeg ikke tatt den av. Jeg nekta til og med å ta den av da vi skulle spise middag, dårlig folkeskikk etc, men jeg vil ikke skilles ad denne lua!

Lenke til kommentar
Hva som gjør meg glad:

 

- Når man er ferdig å trene og har dusjet. Digg følelse.

- Se en god film

- Når man ikke har noen ting "hengende over seg". Fri fra skole og jobb, ingen regninger og bare kunne sløve uten å vite hvilken dag det er omtrent. Å kunne våkne klokken fire en dag, uten at det gjør noe - fordi man ikke skal noe viktig. Fantastisk!

- Følelsen av nye sokker og boksere.

Støtter alle de.

 

Legger til:

 

-Følelsen av å ha en god natts søvn bak seg(Har jeg omtrent en gang i året)

-Øyeblikket jeg er ferdig med DEN svære matteleksa(gjort en gang.. for.. noen år siden :tease: )

-Få tilbake en prøve med 6 på(var mer gøy på u-skulen, da var jeg i en klasse med mange som ikke gjorde det veldig bra egentlig. I klassen min nå er det mye høyere nivå)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...