Joagutt Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Jeg fikk en 5er på engelsk tentamen, jeg som satsa på 3er EDIT: ja også gjør julebrus meg glad Endret 6. desember 2007 av Joagutt Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 At jeg har fått kjæreste. (Er en liten stund siden men.) Nice, gratz! CB Julebrus gjør meg glad! Thank you. Spillte så mye pc at jeg trodde aldri jeg skulle puste normal oksygen igjen. Eller se en sky utenom på WoW. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 At folk er så flinke til å se det positive i tilværelsen at denne tråden alltid er i nærheten av toppen av mine innlegg Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 At Pink Lady er tilbake i frukthyllene. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Juleshopping med verdens beste kjæreste. Dessuten hadde vi 2 årsdag i dag Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Attenårsdag er alltid koslig. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Gratulerer med dagen, Skarstad. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Endelig helg! Og for første gang på lenge har jeg absolutt ingen planer for helga, og det er så digg! Trenger ikke å gjøre lekser engang. Hurra! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Bare tanken på at jeg ikke må på skolen før mandagen muntrer meg opp. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 At mamma strikka ei ny orange lue til meg etter at hu kasta / brente den forrige jeg fikk av bestemor for noen år siden. Husker den gamle lua, gikk med den året rundt i 3-4 år, sov til og med med den til tider. Tok den stort sett bare av i dusjen og til skolefotografering og passbildet Lærerne hata den så klart. Jeg har blitt kasta på gangen og sendt til inspektøren mer enn én gang for å bruke den. Ah, teh luv <3 Bare tanken på den gjør meg glad, og nå oppdaga jeg at mamma har strikka meg ei ny lue, og siden jeg åpna den i adventsgaven da jeg våkna i "morges" (klokka fem i ettermiddag, ingenting som å sove 16 timer heller ^^), har jeg ikke tatt den av. Jeg nekta til og med å ta den av da vi skulle spise middag, dårlig folkeskikk etc, men jeg vil ikke skilles ad denne lua! Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 En iskald Farris Bris Pluss med pære og sitronmelisse Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Uten snø, ingen pakker fra meg.. slemT?;p men ot,, så gjør snø meg glad Lenke til kommentar
Aces Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Bobleplast man kan sprekke^^ Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 5/6 (fem til seks) på engelsk-tentamen Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 En iskald Farris Bris Pluss med pære og sitronmelisse Mango og Papaya Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 En iskald Farris Bris Pluss med pære og sitronmelisse Mango og Papaya Neppe Pære og sitronmelisse er verdens besteste i hele verden. En annen ting som gjør meg glad, er at jeg rett og slett har det veldig bra om dagene. Yay for me Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Juleferie, Mad Tracks, eksamensfest, ny jobb (hurra!) og alt annet kos Lenke til kommentar
edge Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Hva som gjør meg glad: - Når man er ferdig å trene og har dusjet. Digg følelse. - Se en god film - Når man ikke har noen ting "hengende over seg". Fri fra skole og jobb, ingen regninger og bare kunne sløve uten å vite hvilken dag det er omtrent. Å kunne våkne klokken fire en dag, uten at det gjør noe - fordi man ikke skal noe viktig. Fantastisk! - Følelsen av nye sokker og boksere. Støtter alle de. Legger til: -Følelsen av å ha en god natts søvn bak seg(Har jeg omtrent en gang i året) -Øyeblikket jeg er ferdig med DEN svære matteleksa(gjort en gang.. for.. noen år siden ) -Få tilbake en prøve med 6 på(var mer gøy på u-skulen, da var jeg i en klasse med mange som ikke gjorde det veldig bra egentlig. I klassen min nå er det mye høyere nivå) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå