Myst Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Akkurat nå er det noen ting som gjør meg glad / gleder meg til: - ferie om 3 dager - katt når jeg er tilbake - alle Freddy filmene jeg skal se i ferien - møte venninna mi som jeg ikke har sett på ett år +++ Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Å nå har jeg den perfekte følelsen. Du har vært på skitur i over 5 timer. Du kommer tilbake på hytta, sliten og møkkete. Så du dusjer, tar på deg nye ullsokker, ny bokser og ny morgenkåpe. Så legger du deg i sofaen med en sjokoladeplate, lit varm kakao, et stort pledd og en bra film. Så får du noen til å tenne opp i peisen Det hadde vært kos Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Denne tråden gjør meg glad. Daniel Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 At jeg skal å kjøpe meg Luftpistol i morgen:D Og at det er ferie Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Hyggelige kunder jeg treffer på jobb en gang i blandt Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Når jeg klør meg i øret med en penn, føler jeg velvære og blir glad. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) -Når han prater med meg -Når jeg gjør noe koselig med vennene mine -Når jeg gir andre gaver -Når jeg trener -Når jeg går ut og blir møtt med varme solstråler og sommerlukt -At jeg skal til USA Osv Endret 27. juni 2007 av KittyCat Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 glad for at ps3 kommer i morgen Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Denne tråden kommer til å vokse fort =D Ting som gjør meg glad: At bestekompisen min fra Australia kommer for å besøke meg til lørdag Når jeg har klart å ta avstand fra Cola i en uke, da smaker det sYkt godt o_O God musikk, gode filmer, gode serier Når det er DTS-soundtrack på filmer At det ikke er 30C i skyggen, det blir nemlig et rent lite helvette å svette som en gris på postruta Når det en sjelden gang hender at folk ikke skal ha reklame og post, da er det bare til å kjøre rett forbi Når jeg får kjøre Ford Transit Connect på jobben =] At jeg får nye solbriller snart, inkl styrke. Jeg kan endelig begynne å se ordentlig når det er solskinn ute. Når folk ser på meg som et datageni =D Å vite at mamma har sylta 2kasser med jordbær til syltetøy og skal sylte enda 2 imorgen. Ikke mye som slår den altså, skal tross alt leve på det syltetøyet frem til neste sesong. Tror jeg lever et godt liv Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 At jeg kjøpte The Simpsons Season 7 med Maggie Cover Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Kameraet mitt gjør meg glad . Sjokolade og gitaren min er to av mange ting som gjør meg glad. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 At det er sommerferie og at jeg slipper å tenke på noe annet en sommerjobb og trening gjør meg glad Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Sommerferie og muligheten til å daffe Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 At Powerballen min er på vei til meg! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Parkkos med pils og gode venner <3 Lenke til kommentar
kalle_klovn_1990 Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Pølse med lompe gjør meg utrolig glad Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Pyssekattene mine gjør meg glad. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Rolige dager på jobb gjør meg glad. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Å feire begynnelsen på ferien sammen med gode kollegaer, og sjefen dukker plutselig opp og tar regninga for en hel natt på byen! Det gjør meg glad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå