Jason P. C. Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Ja, må ta en pause etter 2 stk Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Fikk den i låret første gangen..Nå tar jeg den i ræva. Bestemor og mamma har det samme, og jeg sliter med å sove og komme meg opp om morgenen, så da tok jeg blodprøver og fikk konstatert Jern og B12 mangel.. Det suger! Jeg sover i gjennomsnitt 3 timer døgnet utenom helgene, så kanskje jeg skal få sjekket meg? Har allerede fått diagnosen uvanlig rem søvn og stressrelatert elveblest som følge.. hm. ON topic; åh, prøve nye typer øl<3 Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg er ikke noen fan av kjeks, og jeg hater de fleste first price produktene. MEN! First price har billige sjokoladekukkis, og de er smekkgode *spisesegihjel* Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Ja, må ta en pause etter 2 stk Spiser en pakke av gangen uten problemer, men så er jeg særdeles glad i godteri da. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg er ikke noen fan av kjeks, og jeg hater de fleste first price produktene.MEN! First price har billige sjokoladekukkis, og de er smekkgode *spisesegihjel* Håper du får diare slik jeg fikk.. Dreit vann og sjokoladebiter i 3 dager etterpå. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 At jeg kanskje får solgt bilene mine snart. Og får kjøpt en nyere en. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Nye møbler og lampe =D Stua mi ser ikke ut som et roterom lengre. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Et par minutter i den lokale badstua var utrolig godt! Den avslappende følelsen gjør meg glad etter turen. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Håper du får diare slik jeg fikk.. Dreit vann og sjokoladebiter i 3 dager etterpå. Takk for det! Jeg har spist de før. Dessuten greier jeg ikke å trykke i meg en hel pakke. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Å se igjen gamle venner! Lenke til kommentar
Korka Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Håper du får diare slik jeg fikk.. Dreit vann og sjokoladebiter i 3 dager etterpå. Takk for det! Jeg har spist de før. Dessuten greier jeg ikke å trykke i meg en hel pakke. vel..Det var ett engangstilfelle.. Glad for det, faen meg ikke driti så mye kjeks på en gang før Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 men siden du bæsjet kjeks i TRE dager, må du vel ha spist ille mye? Har du farrang driter du det ut i løpet av en kveld Lenke til kommentar
Korka Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Nei..Spiste en pakke. Faen det var jo helt ille! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Ille gode, eller ille å bæsje ut ? Lenke til kommentar
Korka Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Ille å drite ut jævlene såklart Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Ew xD MegaTokyo gjør meg glad! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Brukeren Vaganza gjør meg glad ^_^ Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 spillet "empire total war" kom i posten idag:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå