Demonfudge Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) ^ Det ser jeg på også. At jeg har fått vasket og ryddet idag. Da blir det mindre å gjøre etter jobb i morgen! Endret 5. mars 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Vitamin B12 injeksjoner! Det er nesten skummelt hvor energisk, optimistisk og opplagt jeg har følt meg. Men men, det går sikkert over... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 At jeg har fri resten av uka. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Våkne ekstra tidlig å være uthvilt slik at jeg kan gå en lang tur med hundene i finværet og ikke minst at det er fredag i dag Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Rolig musikk, røyk, kaffe og sjokolade. Ganske avslappende, sitter i lengre perioder og ser utover dalen Lenke til kommentar
Gjest medlem-178389 Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 helg, musikk og criminal minds må nesten slenge med alle de sære og tørre vitsene jeg har planer om å lese Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 spille tennis om 1 time;) Lenke til kommentar
Kald Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Er bare 1 time og ett kvarter igjen av arbeidsdagen. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Det føles utrolig bra å bidra til Folding@Home (PS3) Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Kjeks og ost Åh, det må jeg kjøpe inn etterpå! Det som gjør meg glad er vakre animebakgrunner som får meg til å lengte etter våren. Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Vitamin B12 injeksjoner! Det er nesten skummelt hvor energisk, optimistisk og opplagt jeg har følt meg. Men men, det går sikkert over... Placebo? Mener du en normal dose eller en megadose? Så vidt jeg vet så har ikke vitamindoser over det normale noe særlig effekt. On topic: - At jeg og noen venner kanskje skal leie en feriehytte i danmark i sommer. - At det ikke er lenge til TG. Endret 6. mars 2009 av FLarsen Lenke til kommentar
Korka Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg digger hver gang jeg får Vitamin B12 sprøyte For oss som har vitaminmangel så får man en skikkelig BOOST når man får vitaminer! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Hvor får man den? På skinka eller arma? Skulle hatt meg en slik. Kanskje jeg får enga mer energi, hvis det er mulig (jeg kan til tider være meger hyperaktiv). Jeg synes det er koselig når venner av mannfolket sier søte ting om meg Endret 6. mars 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Hvordan fant du ut at du trengte ekstra B12 (sykdom eller?). Ontopic: Fikk min Sølvring i dag Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Hvor får man den? På skinka eller arma?Skulle hatt meg en slik. Kanskje jeg får enga mer energi, hvis det er mulig (jeg kan til tider være meger hyperaktiv). Jeg synes det er koselig når venner av mannfolket sier søte ting om meg Man tar den i muskelen rett ovenfor rumpen. Tar ikke opp B12 i mat selv. Arvelig greie i familien. Så har selv tatt slike sprøyter en del år, og må ta de livet ut. Nå som man kan få sprøyteinnholdet i flytende væskeform er det knall. Men den tykke massen som var før var fæl å få sprøytet inn. Tykk nål og stort blåmerke etterpå. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Fikk den i låret første gangen..Nå tar jeg den i ræva. Bestemor og mamma har det samme, og jeg sliter med å sove og komme meg opp om morgenen, så da tok jeg blodprøver og fikk konstatert Jern og B12 mangel.. Det suger! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Digg at det er helg, at mesteparten av veden min er i hus og at jeg får besøk i morgen. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Freias påskeegg med fyll! Helsike de er gode Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 ja, men du blir så fort kvalme av de Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå