Jo Are Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 At det er vinterferie hele neste uke, det gjør meg glad Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 At eg imorgen endelig får vært med kjæresten min igjen, etter å ikke ha sett hun på en uke Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Tøffe bilder i RPT... Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) En Classic! Han skulle ha vært i Recent Pic Tråden... Drar på smilebåndet når Midi sangene og hans positurer vises. Endret 5. mars 2009 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Var til tannlegen nå. Fortsatt null hull Aldri hatt hull i tennene jeg. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 At eg imorgen endelig får vært med kjæresten min igjen, etter å ikke ha sett hun på en uke Jeg må si meg enig Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 At sola skinner og varmer og det er mildvær. Gatene er tørre og jeg gleder meg til å gå lang tur med hundene sammen med typen om 1,5 time Elsker følelsen av vår Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) At sola skinner og varmer og det er mildvær. Gatene er tørre og jeg gleder meg til å gå lang tur med hundene sammen med typen om 1,5 time Elsker følelsen av vår ah... Her er det bare grått og stygt. Gleder meg til vår+sol+kjæreste+gå tur. Det som gjør meg glad er å tenke på sommeren. At jeg og kjæresten skal kanskje på Hovefestivalen og Tusenfryd Og blir med foreldrene på båt og ta jolla og kjøre langt vekk på en koslig øy og kose mens sola skinner, og bade etterpå så ta tog hjem mens foreldrene er på båt slik at vi er hjemme alene i flere dager og morer oss. Ååååååååååå! Helvete jeg gleder meg Endret 5. mars 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Bare en dag igjen til vinterferien Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 At det er helg i morgen ooog at jeg har fått handla inn litt arbeidsklær idag. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Filmfestivalen Kosmorama starter i dag her i Trondheim Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 At jeg sier til meg selv at nå er det helg og dermed er det helt okei å ta en Sesamburger Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 At jeg ikke skal jobbe mer denne uka og at jeg skal til Oslo om noen uker. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg har handlet klær for et par tusen i dag. Eller.. jeg har fått najsprice, så slapp jeg å punge ut såå mye Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 At det er fredag i mårra, og at jeg begynner å bli frisk igjen blir jeg glad av! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 At jeg har mer jobb en vanlig fremover. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 At det snart er TG og at snøen smelter! Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Best male singer-countdown på VH1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå