Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

At veiene var helt tørre da jeg gikk tur i mildt og fint vær i dag tidlig :love: Elsker den tiden på året hvor man ser flere og flere tegn på at det går mot sommer

At jeg fant en konvolutt med 150 kroner i postkassa mi i dag tidlig. Betaling fra naboen for at jeg vaska trappa når det var hans tur :p Da vasker jeg gjerne trappa hver uke resten av livet :!:

EDIT: At det var kontroll for bruk av blinklys i rundkjøringen i dag gjør meg kjempeglad. I den rundkjøringen er riktig bruk av blinklys veldig viktig, men det er mange som lar være å bruke blinklys og plassere seg riktig alikevel.

Han bak meg ble vinket inn :!:

Endret av Linn_Christin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349

Ryddet litt rundt om i huset, justert anlegget slik at jeg får bedre akustikk på rommet.

Herlig med frisk lukt og Dire Straits - Walk Of Life på fullt!

Lenke til kommentar

Det har vært mange hundre besøkende på bloggen min, på litt over ei uke, og noen titter innom daglig:)

Jeg er ikke noe superblogger som satser på å gjøre det stort, men det er koselig at folk faktisk gidder å trykke på siden min.

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar

Når er bekjent av meg forteller for n'te gang om da han fikk besøk av mora til dama og de dro til Trondheim. Nesten fremme så utbryter mora som kommer fra sydligere strøk: Mat! Mat! Mat! når hun får øye på en svane. Like moro hver eneste gang å se blikket/ ansiktsutrykket på kompisen :!:

Her ligger det en meta-historie og lurer i bakgrunnen, vi ler begge, men jeg skratter skikkelig av den :rofl:

Endret av Ba'al
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...