medlem-90636 Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) At veiene var helt tørre da jeg gikk tur i mildt og fint vær i dag tidlig Elsker den tiden på året hvor man ser flere og flere tegn på at det går mot sommer At jeg fant en konvolutt med 150 kroner i postkassa mi i dag tidlig. Betaling fra naboen for at jeg vaska trappa når det var hans tur Da vasker jeg gjerne trappa hver uke resten av livet :!: EDIT: At det var kontroll for bruk av blinklys i rundkjøringen i dag gjør meg kjempeglad. I den rundkjøringen er riktig bruk av blinklys veldig viktig, men det er mange som lar være å bruke blinklys og plassere seg riktig alikevel. Han bak meg ble vinket inn :!: Endret 4. mars 2009 av Linn_Christin Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Skal ta bilde når jeg er tilbake i Bergen, men nå er jeg hjemme til mammi <3 Kanskje jeg ser litt slem ut som brunette.. jaja Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Ryddet litt rundt om i huset, justert anlegget slik at jeg får bedre akustikk på rommet. Herlig med frisk lukt og Dire Straits - Walk Of Life på fullt! Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 SLIguy went nuts with his visacard. bestilt spill,filmer og klær så kortet lukter svidd. veldig artig og er veldig spent,men også veldig dyrt. james bond collection box fra london. den gleder jeg meg veldig til å få i hus;) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Ja!!! Jeg er ferdig med muntlig Ingen flere eksamener før til juni! *hoppendes glad* Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Sitter å lufttrommer til Pantera - 13 Steps To Nowhere Er i generelt godt humør Lenke til kommentar
Grand Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 At jeg kanskje er på dealern Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Han ene fyren i luksusfellen gir meg et smil om munnen. (Altså han litt eldre med hull i øret, og ja det er hullet i øret som gjør han litt "småmorsom".) Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Det har vært mange hundre besøkende på bloggen min, på litt over ei uke, og noen titter innom daglig:) Jeg er ikke noe superblogger som satser på å gjøre det stort, men det er koselig at folk faktisk gidder å trykke på siden min. Endret 4. mars 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Heit jente med bilder av seg selv i tights. Merkelig det der:P Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Er det noe som gjør deg glad? Eller hinter du til bilde av meg?? :!: Ikke for å være innbilsk altså, men kom på at jeg har et tightsbilde av meg selv, på denne bloggen min Endret 4. mars 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Regner med at han mener deg, ja. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Dette går rett inn i "ting som irriterer så grenseløst"... Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Kan vel ikke noe for at vi er søte, vel? Jeg har fint skjegg, stakan er generelt fin å se på og Turtlis har forumets fineste asscrack. Get used to it! Endret 4. mars 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Kan vel ikke noe for at vi er søte, vel? Jeg har fint skjegg, stakan er generelt fin å se på og Turtlis har forumets fineste asscrack. Bekreftet inn i "ting som irriterer så grenseløst". Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Siktet til deg ja, Turtlis DemonFudge: <3 Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Get used to it! Haha, ja, jeg sa jo at dere var søte. Endret 4. mars 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Når er bekjent av meg forteller for n'te gang om da han fikk besøk av mora til dama og de dro til Trondheim. Nesten fremme så utbryter mora som kommer fra sydligere strøk: Mat! Mat! Mat! når hun får øye på en svane. Like moro hver eneste gang å se blikket/ ansiktsutrykket på kompisen :!: Her ligger det en meta-historie og lurer i bakgrunnen, vi ler begge, men jeg skratter skikkelig av den Endret 4. mars 2009 av Ba'al Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Du vet vi har spoiler-tags. Men spotify gjør meg glad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå