TheMartine Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg synes det er fryktelig hyggelig at det i dag er et år siden jeg sa opp vaskejobben min i protest mot de tåpelige konspirasjonene og mobbeanklagene mot meg. Også blir jeg glad av å vite at de fortsatt sliter med å få nok arbeidskraft etter at jeg forlot dem. Skadefryd er vel det riktige ordet. Mmm...skadefryd <3 Lenke til kommentar
Gjest medlem-178389 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 blir veldig glad for at jeg har musikken min til jeg skal hjem =) Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 At jeg ikke har oppdaga Bob Dylan før nå. Jeg blir så utrolig glad av å høre på det Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg er glad for å ha fått skaffa meg TG-billett! Så fikk jeg plass på Hw-rekka også! *Glad, glad, glad* Lenke til kommentar
knegg Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Er glad i mitt trådlause headsett på 2,4 Ghz det gjere meg gla og gå fritt i rommet med musikk frå pc'n ^^ MEN lyden byrja å hakke og gå i lava volum etter ein persiode då blir eg sur inni meg skulla fiksa ditta snart, når eg gidde skal eg lage ein tråd Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Vant mine første 3€ i nettpoker, holder på å se hvor langt jeg klarer å komme meg uten å bruke penger. Nå kan jeg bli med i tre 1€ turneringer der premiene er alt fra 10-100€ Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg gjør det samme. Jeg har aldri satt inn penger, men har alltid nok til ast jeg kan være med i små turneringer eller Sit n' Go. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Det er fint vær. Sola skinner Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Sola skinner , det er mildt ute og jeg gleder meg masse til å gå tur med hundene etter jobb Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Fint vær ute, snøen smelter! Deilig Endret 3. mars 2009 av midnight_walker Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 "empire:total war" kommer ut i morgen:) Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Få se Ontopic: Øl og Hardstyle/hardcore! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg har blitt brunette Grattulerer og velkommen etter At en av valpene "mine" skal være på manshow i kveld gjør meg glad Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Få se Ontopic: Øl og Hardstyle/hardcore! drikker du på en tirsdag? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Er jo vinterferie/studieuke daah. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Er jo vinterferie/studieuke daah. aaah ok,hadde glemt det. jeg har ikke ferie nå heller jeg......har aldri ferie:( da får du drikke for meg også stakan;) Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 At jeg har funnet en super bursdagsgave til min kjære. Det gjør meg glad og fornøyd. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 At eg nettopp fann ein 200-lapp i ein sekk eg ikkje har brukt på minst to år. Og at eg skal reise til Oslo på Ungdommens Kritikerpris med klassen i morgon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå