Billy Bob Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Nieser og nevøer er herlig, ikke lenge siden jeg fikk en liten nevø selv. Grattis. Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Nieser og nevøer er herlig, ikke lenge siden jeg fikk en liten nevø selv. Grattis. I ligemåde som vi sier på sørlandet Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Niesen min Nå ble jeg litt verpesjuk kan du tro. Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Gjør meg glad: - Når jeg drikker julebrus og spiller - Når jeg får hente seddel ifra Komplett, Elkjøp, NPX etc. - Når jeg banker broren min - Når jeg får dilla på en sang - Når jeg finner slike konge tråder Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 På nattbussen hjem i natt, så stod jeg i min egen verden og hørte på musikk. Bussen var proppfull! Plutselig pirker han som står ved siden av meg på skulderen min, og spør om han kan få den ene proppen og høre med meg. Haha! Det var så evig kult gjort, jeg hadde aldri gjort det. Så der stod vi og hørte på Beastie Boys til han måtte gå av. Jeg smiler enda. Word! det var kult gjort. Bare og oppleve det er spesielt kan man si. Flirte litt jeg å Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 At jeg nettop har kommet hjem fra matte-tentamen, og jeg gjorde det mye bedre enn hva jeg hadde trodd! Endelig er de vanskelige prøvene over, og det er bare å se fram til jul.. Lenke til kommentar
Rockagirl Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Niesen min gjør meg alltid glad Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 at jeg fikk 6er på geo prøve :D:D:D Lenke til kommentar
granny Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Få en "klem" og "glad i deg" melding fra min beste venn Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Halo 3 <3 Add boyeminem med liten b Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Å fyre i peisen for så å drikke julebrus til kalkun! Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Hodepinen er borte etter fire dager, og jeg er endelig litt opplagt. Hurra! Lenke til kommentar
MK2 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Når jeg får respons på at jeg har draget. Da blir jeg meget glad Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 At alt dette vil være i hus innen jula slår inn for fullt: Lenke til kommentar
Atald Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) "Heihei kan du ikke ringe meg bitte litt a? Vil bare høre stemmen din" Med den stemmen jeg har nå mens jeg er litt småsyk vil jeg si at det er passe absurd å faktisk ville høre den. Endret 5. desember 2007 av Atald Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 At jeg har fått kjæreste. (Er en liten stund siden men.) Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 At jeg har fått kjæreste. (Er en liten stund siden men.) Nice, gratz! CB Julebrus gjør meg glad! Lenke til kommentar
Brian Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 RØD!! Grans julebrus gjør meg glad, klarte ikke å la være å kjøpe i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå