Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kaffe gjør meg glad, i hvert fall når det er snakk om 0,5g koffein :mrgreen:

Er ikke det ubehagelig?

EDIT: Veldig ustabil automerge det var på forumet her. Dobbelposter flettes sammen når jeg ikke ønsker det og når jeg ønsker det så lar den meg dobbelposte. Dette må være en konspirasjon av diskusjon.no mot meg. Stemmene foralte at romkameraten min var en spion, men jeg trodde ikke på dem, inntil nå. Dere jobber sikkert sammen med NWO også. :ohmy:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Det var et dårlig forsøk på en spøk, jeg er ikke gal!
Endret av FLarsen
Lenke til kommentar

First Price-brus med appelsinsmak og Mew :D

Samt 20 Lucky gjør meg glad :D

edit: LC, har du prøvd glassbollevask før? Erfaringa mi er at de søler når man trett og småfull kommer inn på badet og kjører kranen på full guffe, spruter og søler :p

Men sånn ellers er de kjekke, i alle fall så lenge de blir holdt rene og ikke er fulle av foundation-flekker *grøss*

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Ha ha, flink ^^

Søss derimot, er ikke like flink. Er et helvete å komme hjem og bruke badet, siden hu overtok "mitt" da jeg flytta ut, ble det gjort oppgraderinger, bolleservant og steamdusj bl.a. Førstnevnte er full av foundation og hår, sistnevnte også, og sluket er alltid tett -_-

Men ooh, bare veier! *vil også ha*

Jeg vil ha vår, sol og tørr asfalt ...

Lenke til kommentar
Ha ha, flink ^^

Søss derimot, er ikke like flink. Er et helvete å komme hjem og bruke badet, siden hu overtok "mitt" da jeg flytta ut, ble det gjort oppgraderinger, bolleservant og steamdusj bl.a. Førstnevnte er full av foundation og hår, sistnevnte også, og sluket er alltid tett -_-

Men ooh, bare veier! *vil også ha*

Jeg vil ha vår, sol og tørr asfalt ...

Hun kan få låne badet mitt (ok, skal slutte :p)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...