Petrvs Romanvs Skrevet 19. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2009 Kaffe gjør meg glad, i hvert fall når det er snakk om 0,5g koffein Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 19. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2009 Jeg er veldig glad for at det ikke er altfor lenge til jeg får meg førerkort Første gang du setter deg inn i en bil og kjører uten noen ved siden av deg, det kan du glede deg til. Det er en deilig følelse. Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 19. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Kaffe gjør meg glad, i hvert fall når det er snakk om 0,5g koffein Er ikke det ubehagelig? EDIT: Veldig ustabil automerge det var på forumet her. Dobbelposter flettes sammen når jeg ikke ønsker det og når jeg ønsker det så lar den meg dobbelposte. Dette må være en konspirasjon av diskusjon.no mot meg. Stemmene foralte at romkameraten min var en spion, men jeg trodde ikke på dem, inntil nå. Dere jobber sikkert sammen med NWO også. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det var et dårlig forsøk på en spøk, jeg er ikke gal! Endret 19. februar 2009 av FLarsen Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 19. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2009 Ferie!!!! Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 19. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2009 Er ikke det ubehagelig? Ikke under normale omstendigheter, men ja.. faktisk så er jeg ganske surrete i dag. Nervene er flere meter utenfor p.g.a. at jeg har døgna, rene berg og dalbanen Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 20. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2009 Spotify. Det virker nesten for godt til å være sant (noe som er skummelt, håper virkelig de får fortsette og at de ikke ender opp som pandora). Lenke til kommentar
CFM Skrevet 20. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2009 Det er fredag og jeg bestod eksamem i helikoptersystemer med 83% Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 20. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2009 At det straks er helg <3 At jeg får den baderomsinnredningen jeg har ønsket meg til det nyoppussede badet vårt. Foss block sort dekor med glassbollevask At jeg kan ha med hundene mine på jobb neste uke Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) First Price-brus med appelsinsmak og Mew Samt 20 Lucky gjør meg glad edit: LC, har du prøvd glassbollevask før? Erfaringa mi er at de søler når man trett og småfull kommer inn på badet og kjører kranen på full guffe, spruter og søler Men sånn ellers er de kjekke, i alle fall så lenge de blir holdt rene og ikke er fulle av foundation-flekker *grøss* Endret 20. februar 2009 av Datasmurf Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 20. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2009 Joda, har prøvd de før Skal nok gå bra. Ikke bruker jeg foundation heller :!: Oh, nevnte jeg at jeg blir glad av at vi endelig har bare veier igjen her? Deilig å slippe å ta fart for å komme seg opp bakker og slik med bilen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2009 Ha ha, flink ^^ Søss derimot, er ikke like flink. Er et helvete å komme hjem og bruke badet, siden hu overtok "mitt" da jeg flytta ut, ble det gjort oppgraderinger, bolleservant og steamdusj bl.a. Førstnevnte er full av foundation og hår, sistnevnte også, og sluket er alltid tett -_- Men ooh, bare veier! *vil også ha* Jeg vil ha vår, sol og tørr asfalt ... Lenke til kommentar
CFM Skrevet 20. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2009 At jeg skal til syden neste lørdag Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 20. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2009 Ha ha, flink ^^Søss derimot, er ikke like flink. Er et helvete å komme hjem og bruke badet, siden hu overtok "mitt" da jeg flytta ut, ble det gjort oppgraderinger, bolleservant og steamdusj bl.a. Førstnevnte er full av foundation og hår, sistnevnte også, og sluket er alltid tett -_- Men ooh, bare veier! *vil også ha* Jeg vil ha vår, sol og tørr asfalt ... Hun kan få låne badet mitt (ok, skal slutte ) Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 20. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2009 At det er fredag idag, og jeg skal på ball med min nydelige jente Også imorgen er det cup Også glad for at jeg har fått tak i noe god sprit til ikveld Lenke til kommentar
Brian Skrevet 20. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2009 Trente i dag, så nå kan jeg legge meg i kveld med god samvittighet. I tillegg er det fredag, og jeg har bursdag på søndag. Gleder meg til hele helga i grunn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 20. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2009 At jeg fikk handsket opp med betennelsen jeg hadde i nesa. Verker enda, tho. :/ Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 20. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2009 Brettspill. :L Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 20. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2009 god trance musikk Lenke til kommentar
lilko Skrevet 20. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg hadde munnsår, 3 stykk. Men nå er de endelig borte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå